Διαβάζοντας σήμερα την εφημερίδα Πρώτο Θέμα το μάτι μου πήγε σε ένα πολύ ωραίο αρθράκι του Γ.Παπασταφίδα που μιλάει για την γνωστή μας πλέον RYANAIR έχει ενδιαφέρον να το διαβάσει κάποιος...
Μερικά σημεία μου τράβηξαν το ενδιαφέρον και μου θύμισαν τα δικά μας γεγονότα στο νησί με τους φορείς που εμπλέκονται στην υπόθεση αλλά και την πολυσυζητημένη παραίτηση του Γ.Μπαλαλή.
Γράφει λοιπόν ο δημοσιογράφος Γ.Παπασταφίδας:
Η RYANAIR στην ουσία απαιτεί απο σχεδόν εκβιαστικά απο τους τοπικους φορείς να επιδοτήσουν τις πτήσεις της και αν τύχει και αρνηθούν οι προσεγγίσεις των αεροσκαφών της σταματούν τινάζοντας στον αέρα τις τοπικές οικονομίες.
Πως τα καταφέρνει?????/
η εταιρία διαθέτει ενα πολυπληθές γραφείο μάρκετινγκ το οποίο εντοπίζει τα αεροδρόμια-στόχους.Απαραίτητη προϋπόθεση τα συγκεκριμένα αεροδρόμια να μην χρεώνουν κανένα,η στη χειρότερη περίπτωση ελάχιστα τέλη κατά την προσγείωση και απογείωση των αεροπλάνων της.
Στη συνέχεια το τμήμα μάρκετινγκ επισκέπτεται την περιοχή και διοργανώνει συναντήσεις με τοπικούς φορείς(ξενοδόχους,δημάρχους,τοπικά επιμελητήρια,κ.α)όπου τους αναφέρει πως είναι έτοιμη να ανοίξει άμεσα την αγορά εγκαινιάζοντας δεκάδες δρομολόγια σε εβδομαδιαία βάση από διάφορες πόλεις της Ευρώπης.
Παράλληλα ζητα απο τους τοπικούς φορείς μια χρηματική συμμετοχή για να διαφημιστεί η περιοχή μέσω της ιστοσελίδας της.Η συγκεκριμένη συμφωνία που υπογράφουν οι φορείς με τη RYANAIR έχει
αυστηρές ρήτρες εμπιστευτικότητας ,αφού η διαρροή της θα είχε σημαντικές νομικές επιπτώσεις για την εταιρία απο της αρχές ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης,εφόσοναπο την κοινοτική νομοθεσία απαγορεύεται αυστηρά η επιδότηση αεροπορικώνδρομολογίων.Παράλληλα στη συμφωνία απαιτεί απο το αεροδρόμιο στο οποίο υπενθυμίζεται ότι δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ να εξυπηρετούνται κατα προτεραιότητα τα αεροσκάφη της ,έτσι ώστε να μην υπερβαίνει τα 30 λεπτά της ώρας το χρονικό διάστημα που το καθένα απο αυτά βρίσκεται στο έδαφος και επιβιβάζει-αποβιβάζει επιβάτες.
ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ
Στη συνέχεια ρίχνει στην αγορά δεκάδες χιλιάδες θέσεις προ τον συγκεκριμένο προορισμό με τιμές κάτω του κόστους που φτάνουν ακόμη και τα 9 ευρώ ανα πτήση.
Έπειτα απο μερικούς μήνες και αφού έχει δημιουργηθεί η κρίσιμη μάζα επισκεπτών,το τμήμα μάρκετινγκ της RYANAIR στέλνει επιστολές στους τοπικούς φορείς και ζητά επιπλέον χρήματα για την δήθεν προβολή του προορισμού(εξυπακούεται ότι καμία διαφημιστική προβολή δεν γίνεται απο την ιστοσελίδα της εταιρίας,αλλά απλώς αναφέρεται ο προορισμός όπου πετά ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλους).Οι τοπικοί φορείς συνήθως στην αρχή ενδίδουν ,φοβούμενοι τις αντιδράσεις απο τις τοπικές κοινωνίες ,οι οποίες μέσω των πτήσεων της εταιρίας βλέπουν την περιοχή τους να ζωντανεύει τουριστικά.Λίγους μήνες αργότερα οι εκπρόσωποι της RYANAIR επανέρχονται και ζητούν μεγαλύτερα ποσά απο τους τοπικούς φορείς κάτι που έχει ώς αποτέλεσμα αν δεχθούν να επιδοτούν εξ ολοκλήρου τα εισιτήρια των επιβατών που επισκέπτονται την περιοχή τους.
ΤΟ ΖΟΥΜΙ
Αν όμως οι φορείς δεν υποκύψουν στις ορέξεις του Ο΄Λίρι και των συνεργατών του,η εταιρία διακόπτει χωρίς προειδοποίηση τα δρομολόγια έχοντας αποκομίσει ενα σεβαστό κέρδος.Η Ryanair έχει ήδη επιλέξει τους επόμενους στόχους της και εξορμά.
Αυτό έγινε όπως αναφέρουν παράγοντες του τουρισμού στη Ρόδο και στη Κω .Η εταιρία σταματά ή μειώνει δραματικά τα δρομολόγια της και παράλληλα εγκαινιάζει νέους προορισμούς -στόχους που δέχθηκαν τους όρους της.
Όταν οι φορείς των πόλεων που δέχθηκαν την μυστική συμφωνία με την Ryanair δεν θα μπορούν να εκπληρώσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις της εταιρίας ,θα ακολουθήσουν τη μοίρα των προηγούμενων προορισμών ....
Γ.Παπασταφίδας
(με κλικ σε μεγέθυνση για διάβασμα)
http://kosinfo24.blogspot.com
Μερικά σημεία μου τράβηξαν το ενδιαφέρον και μου θύμισαν τα δικά μας γεγονότα στο νησί με τους φορείς που εμπλέκονται στην υπόθεση αλλά και την πολυσυζητημένη παραίτηση του Γ.Μπαλαλή.
Γράφει λοιπόν ο δημοσιογράφος Γ.Παπασταφίδας:
Η RYANAIR στην ουσία απαιτεί απο σχεδόν εκβιαστικά απο τους τοπικους φορείς να επιδοτήσουν τις πτήσεις της και αν τύχει και αρνηθούν οι προσεγγίσεις των αεροσκαφών της σταματούν τινάζοντας στον αέρα τις τοπικές οικονομίες.
Πως τα καταφέρνει?????/
η εταιρία διαθέτει ενα πολυπληθές γραφείο μάρκετινγκ το οποίο εντοπίζει τα αεροδρόμια-στόχους.Απαραίτητη προϋπόθεση τα συγκεκριμένα αεροδρόμια να μην χρεώνουν κανένα,η στη χειρότερη περίπτωση ελάχιστα τέλη κατά την προσγείωση και απογείωση των αεροπλάνων της.
Στη συνέχεια το τμήμα μάρκετινγκ επισκέπτεται την περιοχή και διοργανώνει συναντήσεις με τοπικούς φορείς(ξενοδόχους,δημάρχους,τοπικά επιμελητήρια,κ.α)όπου τους αναφέρει πως είναι έτοιμη να ανοίξει άμεσα την αγορά εγκαινιάζοντας δεκάδες δρομολόγια σε εβδομαδιαία βάση από διάφορες πόλεις της Ευρώπης.
Παράλληλα ζητα απο τους τοπικούς φορείς μια χρηματική συμμετοχή για να διαφημιστεί η περιοχή μέσω της ιστοσελίδας της.Η συγκεκριμένη συμφωνία που υπογράφουν οι φορείς με τη RYANAIR έχει
αυστηρές ρήτρες εμπιστευτικότητας ,αφού η διαρροή της θα είχε σημαντικές νομικές επιπτώσεις για την εταιρία απο της αρχές ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης,εφόσοναπο την κοινοτική νομοθεσία απαγορεύεται αυστηρά η επιδότηση αεροπορικώνδρομολογίων.Παράλληλα στη συμφωνία απαιτεί απο το αεροδρόμιο στο οποίο υπενθυμίζεται ότι δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ να εξυπηρετούνται κατα προτεραιότητα τα αεροσκάφη της ,έτσι ώστε να μην υπερβαίνει τα 30 λεπτά της ώρας το χρονικό διάστημα που το καθένα απο αυτά βρίσκεται στο έδαφος και επιβιβάζει-αποβιβάζει επιβάτες.
ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ
Στη συνέχεια ρίχνει στην αγορά δεκάδες χιλιάδες θέσεις προ τον συγκεκριμένο προορισμό με τιμές κάτω του κόστους που φτάνουν ακόμη και τα 9 ευρώ ανα πτήση.
Έπειτα απο μερικούς μήνες και αφού έχει δημιουργηθεί η κρίσιμη μάζα επισκεπτών,το τμήμα μάρκετινγκ της RYANAIR στέλνει επιστολές στους τοπικούς φορείς και ζητά επιπλέον χρήματα για την δήθεν προβολή του προορισμού(εξυπακούεται ότι καμία διαφημιστική προβολή δεν γίνεται απο την ιστοσελίδα της εταιρίας,αλλά απλώς αναφέρεται ο προορισμός όπου πετά ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλους).Οι τοπικοί φορείς συνήθως στην αρχή ενδίδουν ,φοβούμενοι τις αντιδράσεις απο τις τοπικές κοινωνίες ,οι οποίες μέσω των πτήσεων της εταιρίας βλέπουν την περιοχή τους να ζωντανεύει τουριστικά.Λίγους μήνες αργότερα οι εκπρόσωποι της RYANAIR επανέρχονται και ζητούν μεγαλύτερα ποσά απο τους τοπικούς φορείς κάτι που έχει ώς αποτέλεσμα αν δεχθούν να επιδοτούν εξ ολοκλήρου τα εισιτήρια των επιβατών που επισκέπτονται την περιοχή τους.
ΤΟ ΖΟΥΜΙ
Αν όμως οι φορείς δεν υποκύψουν στις ορέξεις του Ο΄Λίρι και των συνεργατών του,η εταιρία διακόπτει χωρίς προειδοποίηση τα δρομολόγια έχοντας αποκομίσει ενα σεβαστό κέρδος.Η Ryanair έχει ήδη επιλέξει τους επόμενους στόχους της και εξορμά.
Αυτό έγινε όπως αναφέρουν παράγοντες του τουρισμού στη Ρόδο και στη Κω .Η εταιρία σταματά ή μειώνει δραματικά τα δρομολόγια της και παράλληλα εγκαινιάζει νέους προορισμούς -στόχους που δέχθηκαν τους όρους της.
Όταν οι φορείς των πόλεων που δέχθηκαν την μυστική συμφωνία με την Ryanair δεν θα μπορούν να εκπληρώσουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις της εταιρίας ,θα ακολουθήσουν τη μοίρα των προηγούμενων προορισμών ....
Γ.Παπασταφίδας
(με κλικ σε μεγέθυνση για διάβασμα)
http://kosinfo24.blogspot.com
Να το καταλάβουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές οι αεροπορικές εταιρείες δεν ειναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Ετσι ειναι αυτή η εταιρία και οι αλλες χαμηλού κόστους εταιρείες.
Ειναι επιχειρήσεις με σκοπό το κέρδος και έτσι δουλεύουν σε εκατοντάδες προορισμούς στην Ευρώπη, Βόρεια Αφρική, Μέση Ανατολή.
Η κάθε τοπική κοινωνία τα βάζει κάτω τα μετράει βλέπει τα σύν και τα πλύν και τελικά αποφασίζει αν θέλει να δουλέψει με δαύτους ετσι που δουλεύουν η οχι.
Δλδ η Wizz Air είναι έτσι? Η Easyjet? H airberlin? H Air1? H Volotea? H Vueling? H Norwegian? Δεν νομίζω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι' αυτό δεν πρέπει να πάρουν δεκάρα τσακιστή οι Ιρλανδοί για τις καλοκαιρινές πτήσεις. Οι άλλοι στο πηγάδι κατούρησαν?
Λάθος δικό μου στο πρώτο σχόλιο που δεν εβαλα την διευκρίνηση οτι αναφερόμουν σε εταιρείες low coast που ειναι εποχιακές charter flights εταιρείες.
ΔιαγραφήΑυτές οι εταιρείες που αναφέρεις ειναι εταιρείες χαμηλού κόστους αλλα τακτικών γραμμών σε ετήσια βάση κυρίως.
"low coast"? στην Ολλανδία θα είναι αυτή η ακτή εκεί έχει περιοχές κάτω από το επίπεδο της θάλασσας. χαχαχαχχα ρε φίλε γράφτα ρε ελληνικά ή γκρηγκλις αφού δεν το έχεις το αγγλικό! χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει φίλε , μπήκε ενα "a" μέσα στην λέξη λόγω κεκτημένης ταχύτητας.
ΔιαγραφήΜην το κάνεις και θέμα.
ΥΓ. Ευχαριστώ και για την ενημέρωση -( Γηράσκω αεί διδασκόμενος)- για την Ολλανδία που εχει περιοχές κάτω απο το επίπεδο της θάλασσας.
Εγω πάντως την Ολλανδία την ηξερα οτι ειναι χώρα που ανήκει με την επίσημη ονοματολογία ως ανήκουσα στις "Κάτω χώρες", και οχι ως χώρα που .... έχει περιοχές κάτω από το επίπεδο της θάλασσας.
Δεν ξέρω αν σε "έπιασα" σωστά, αλλά η Rynair δεν είναι τσάρτερ, ούτε έχει ως κύριο έργο την εκτέλεση πτήσεων τσάρτερ. Συμφωνώ ότι πρέπει να δούμε αν μας συμφέρει να την πληρώνουμε αλλά μόνο σε 12μηνη βάση. Συμφωνία μόνο για τη καλοκαιρινή σεζόν δεν μπορεί να υπάρξει γιατί θα θυμώσουμε πολύ κόσμο...
ΑπάντησηΔιαγραφή