Αυτοκίνητα τα οποία μπορούν να διανύσουν 1000 χιλιόμετρα καταναλώνοντας λιγότερα από 4 λίτρα καυσίμου περιλαμβάνει ο κατάλογος με τα οικονομικότερα μοντέλα της αγοράς. Όταν μάλιστα, το καύσιμο είναι...
πετρέλαιο –κάτι που σημαίνει ότι μπορείς να αγοράσεις ένα λίτρο ακόμη και με 1,45 ευρώ- υπάρχουν πλέον μοντέλα τα οποία διανύουν 1000 χιλιόμετρα ακόμη και με 55 ευρώ. Δείτε ποια είναι αυτά τα μοντέλα
Στα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, εμφανίζονται τα οικονομικότερα μοντέλα της αγοράς. Οι τρεις πίνακες που δημοσιεύονται, εμφανίζουν την κατάταξη ανά καύσιμο: βενζίνη και υβριδικά, πετρέλαιο και υγραέριο. Για να διαπιστώσετε ποιο αυτοκίνητο θα σας επιβαρύνει λιγότερο θα πρέπει να λάβετε υπόψη και τη διαφορά στην τιμή. Μετά την αποκλιμάκωση που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα, ένα λίτρο αμόλυβδης κοστίζει πλέον γύρω στα 1,6 ευρώ, ένα λίτρο πετρελαίου γύρω στα 1,45 ευρώ και ένα λίτρο υγραερίου γύρω στα 0,75 ευρώ.
Στον πρώτο πίνακα, δημοσιεύονται τα βενζινοκίνητα και τα υβριδικά αυτοκίνητα
Στην πετρελαιοκίνηση, τα οικονομικότερα μοντέλα έχουν ως εξής:
Η τρίτη κατηγορία περιλαμβάνει τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο:
Πηγή: fpress.gr
πετρέλαιο –κάτι που σημαίνει ότι μπορείς να αγοράσεις ένα λίτρο ακόμη και με 1,45 ευρώ- υπάρχουν πλέον μοντέλα τα οποία διανύουν 1000 χιλιόμετρα ακόμη και με 55 ευρώ. Δείτε ποια είναι αυτά τα μοντέλα
Στα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, εμφανίζονται τα οικονομικότερα μοντέλα της αγοράς. Οι τρεις πίνακες που δημοσιεύονται, εμφανίζουν την κατάταξη ανά καύσιμο: βενζίνη και υβριδικά, πετρέλαιο και υγραέριο. Για να διαπιστώσετε ποιο αυτοκίνητο θα σας επιβαρύνει λιγότερο θα πρέπει να λάβετε υπόψη και τη διαφορά στην τιμή. Μετά την αποκλιμάκωση που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα, ένα λίτρο αμόλυβδης κοστίζει πλέον γύρω στα 1,6 ευρώ, ένα λίτρο πετρελαίου γύρω στα 1,45 ευρώ και ένα λίτρο υγραερίου γύρω στα 0,75 ευρώ.
Στον πρώτο πίνακα, δημοσιεύονται τα βενζινοκίνητα και τα υβριδικά αυτοκίνητα
Στην πετρελαιοκίνηση, τα οικονομικότερα μοντέλα έχουν ως εξής:
Η τρίτη κατηγορία περιλαμβάνει τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο:
ωραιο αρθρο. αντε να δουμε στην αγωρα και τα ηλεκτρικα αμαξια οπως τα αμερικανικα Tesla motors!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υγραεριου σχεδον διπλασια καταναλωση απο τα ιδια βενζινοκινητα...Αρα το μιση τιμη του καυσημου αρα μεγαλη οικονομια ειναι μυθος.ισως λιγακι πιο οικονομικα αλλα μακρια απο αυτα που λενε....
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλακια αρθρο...μην ψαρωνετε ρε...στην πραγματικοτητα η καταναλωση διαφερει απο αυτη που βγαζουν οι εταιριες...ειναι πολυ πολυ παραπανω και επισης σε καθε αμαξι η διαφορα ειναι δυσαναλογη καντε search στο google για πραγματικη καταναλωση αυτοκινητων να δειτε τις πουστιες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήειδικα το smart το πετρελαιοκινητο που πλασσαρουν οτι έχει 3,3 στη πραξη καιει περισσοτερα και απο το pundo το βενζινοκινητο.
ΔιαγραφήΤο έχεις και το ξέρεις ή εισαι άλλος ενας ξερόλας του ιντερνετ???
ΔιαγραφήΜήπως είσαι κανένας γιος "μεγαλοβεντζινά" ή γιός αντιπροσώπου που "δεν" φέρνουν το συγκεκριμένο μοντέλο???
Ούστ ρε! Μπορεί η κατανάλωση του συγκεκριμένου μοντέλου να μην είμαι 3,3λτ αλλά δεν διαφέρει και πάρα πολυ από την πραγματική.
Υ.Σ. η κατανάλωση του υγραερίου ειναι περίπου 1 1/2 φορά πάνω και όχι δυο!!! παραμένει πιο οικονομικό αλλά μην περιμένει κανείς θαύματα...
(ιδίως οταν στην Ρόδο είναι πιο ακριβό το LPG)