Ένα νέου τύπου δημοσίου υπαλλήλου, «απαγκιστρωμένου» από πελατειακές σχέσεις, που θα διαθέτει αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, θα υποβάλλεται... σε συνεχή και αδιάλειπτη αξιολόγηση, θα καταλαμβάνει τη θέση ευθύνης με αυξημένα και αξιοκρατικά κριτήρια και θα μετακινείται ελεύθερα σε όλες τις θέσεις του κράτους, φιλοδοξεί να δημιουργήσει η κυβέρνηση μετά τις συστάσεις της task force.
Για το λόγο αυτό, εκπονείται και το ενιαίο Σύστημα Διοίκησης Ανθρωπίνου Κεφαλαίου, που καλείται να το υλοποιήσει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Το νέο σύστημα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο θεσπίζει νέους κανόνες για τις προσλήψεις προσωπικού, την κινητικότητα των υπαλλήλων και την στελέχωση των υπηρεσιών.
Κρίσιμος παράγοντας, ωστόσο, παραμένει η απομάκρυνση 150.000 υπαλλήλων, κάτι το οποίο αναμένεται να ζητήσει εκ νέου, μετ΄ επιτάσεως μάλιστα, η τρόικα, μετά και την υπέρβαση στις προσλήψεις και την μείωση του αριθμού των συνταξιοδοτήσεων, γεγονότα που δεν οδηγούν στον περιορισμό των δημοσίων δαπανών.
Συγκεκριμένα, στο ενιαίο Σύστημα Διοίκησης Ανθρωπίνου Κεφαλαίου για όλο το δημόσιο τομέα, θα υπαχθούν οι εξής αρμοδιότητες.
1.Προγραμματισμός των προσλήψεων.
Οι εμπειρογνώμονες της task force κάνουν λόγο για την ανάγκη ύπαρξης ενός μακροχρόνιου σχεδιασμού για τα θέματα του ανθρώπινου δυναμικού που θα περιλαμβάνει: τον προγραμματισμό των προσλήψεων, τον καθορισμό των αναμενόμενων αποχωρήσεων, τις διαθέσιμες δεξιότητες των εργαζομένων και τις προβλέψεις για τις μελλοντικές ανάγκες σε προσωπικό. Προτείνεται, ως εκ τούτου, οι διαγωνισμοί και ο έλεγχος για τις προσλήψεις να παραμείνουν στην αρμοδιότητα του ΑΣΕΠ. Σε επιτελικό όμως επίπεδο επιμένουν ότι θα πρέπει να υπάρχει μία αρχή η οποία θα αποφασίζει για τις προσλήψεις προσωπικού σ΄ ολόκληρο το εύρος του δημόσιου τομέα, με βάση τις ανάγκες που ανακύπτουν και κυρίως με βάση τα περιγράμματα των θέσεων εργασίας τα οποία θα εκπονηθούν για κάθε υπουργείο.
2.Κινητικότητα των υπαλλήλων
Μετά την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης των δομών του κράτους, την κατάργηση των περιττών υπηρεσιών και την ανακατανομή των αρμοδιοτήτων των νέων φορέων, ανακύπτει και η ανάγκη (επανα)στελέχωσης των υπουργείων και της στελέχωσης των νέων θέσεων ευθύνης που θα θεσμοθετηθούν από τα οργανογράμματα. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να υλοποιηθεί από την ενιαία αρχή διαχείρισης του προσωπικού. Επίσης, θα θεσπιστούν διυπουργικοί κλάδοι που θα επιτρέπουν ευρείες μετακινήσεις προσωπικού, ενώ η επιλογή των υπαλλήλων για τη στελέχωση των ευαίσθητων υπηρεσιών θα προϋποθέτει αυξημένα προσόντα μετά και την μείωση των αντίστοιχων θέσεων ευθύνης που θα επιφέρει η οργανωτική αναδιοργάνωση του κράτους.
3. Αξιολόγηση του προσωπικού
Η αξιολόγηση θα γίνεται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και θα είναι μία συνεχής διαδικασία. Από αυτήν θα εξαρτάται εν πολλοίς και η καριέρα των δημοσίων υπαλλήλων. Επιπλέον, θα υποστηρίζεται και από σύγχρονες μεθόδους τηλε-εκπαίδευσης, τα αποτελέσματά της θα καταχωρούνται στον προσωπικό φάκελο του εργαζομένου και θα εκπονούνται ευέλικτες διαδικασίες αξιολόγησης ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του φορέα. Η δίκαιη, διαφανής και ορθολογική αξιολόγηση προσωπικού ήδη βρίσκεται σε φάση εκλέπτυνσης και διαβούλευσης σε κάθε φορέα χωριστά, αλλά και στη Κεντρική Κυβέρνηση συνολικά, αναφορικά με το τρόπο που θα διενεργηθεί και τα κριτήρια που θα εφαρμοστούν. Τα αποτελέσματα της ετήσιας αξιολόγησης θα διατηρούνται στο φάκελο του υπαλλήλου, θα επηρεάζουν την βαθμολογική εξέλιξη του και θα είναι συνδεδεμένα με τους στόχους που υπηρετεί ο υπάλληλος.
4.Θέσεις Ευθύνης
Εκτίμηση της task force είναι ότι «οι προϋποθέσεις επιλογής για θέσεις ευθύνης αποτελούν μια ευκαιρία για την εισαγωγή της έννοιας της εξέλιξης καριέρας (career path), ώστε κάθε εργαζόμενος να γνωρίζει το ακριβές εργασιακό σημείο που βρίσκεται και βάσει των καταγεγραμμένων δυνατοτήτων και ενδιαφερόντων να διαπιστώσει πως θα μοιάζει ο εργασιακός του βίος τα επόμενα δυο χρόνια». Γι΄αυτό το λόγο σχεδιάζεται η αναβάθμιση της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης του προσωπικού. Η ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών της δημόσιας διοίκησης, η αξιοποίηση των σύγχρονων μορφών εκπαίδευσης, η κάλυψη των μαθησιακών κενών και ο εμπλουτισμός των προσωπικών προφίλ των εκπαιδευόμενων με νέες δεξιότητες, θα γίνει σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).
5.Αποδοχές των υπαλλήλων
Στον καθορισμό του ύψους της αμοιβής του κάθε «κρατικού», πλέον, υπαλλήλου και όχι του υπαλλήλου κάθε ξεχωριστού υπουργείου ή δημόσιου φορέα, θα συνυπολογίζονται τα επιδόματα και οι ειδικές ρυθμίσεις που διέπουν την εργασιακή σχέση που έχει με την δημόσια Διοίκηση. Ο αρμόδιος Φορέας παραμένει η Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ).
6.Αναμόρφωση των Διευθύνσεων Διοικητικού
Για τις διευθύνσεις διοικητικού σχεδιάζεται να υλοποιηθούν και να διαλειτουργούν, απόλυτα μεταξύ τους, σε στάδια, οι ακόλουθες υποεφαρμογές, προκειμένου να υποβοηθηθεί και η ενιαία αρχή διαχείρισης του προσωπικού: Διαχείριση βασικού αρχείου υπαλλήλων, διαχείριση δεδομένων χρόνου εργασίας (ωράριο, παρουσίες και απουσίες), διαχείριση οργανογράμματος, διαχείριση αναγκών στελέχωσης (ποσοτικές και ποιοτικές), διαχείριση αμοιβών, διαχείριση αναγκών εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, διαχείριση απόδοσης και αξιολογήσεων υπαλλήλων, διαχείριση μετακινήσεων και άλλων υπηρεσιακών παροχών, καθορισμός στοιχείων κόστους υπαλλήλων, διαχείριση διαδρομών καριέρας και σταδιοδρομίας υπαλλήλων, διαχείριση θεμάτων υγιεινής και ασφάλειας υπαλλήλων, διαχείριση διοικητικών μεταβολών υπαλλήλων, διαχείριση κινητικότητας υπαλλήλων
7.Υπηρεσίες Αυτοδιαχείρισης των υπαλλήλων.
Ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου παρέχει μια σειρά από διευκολύνσεις στους υπαλλήλους. Η υπηρεσία ονομάζεται αυτοδιαχείριση υπαλλήλων (employee self service) και για τις ανάγκες του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου σχεδιάζεται να υλοποιηθούν μια δέσμη εφαρμογών που να αφορούν στα επόμενα θέματα: Επικαιροποίηση στοιχείων βασικού αρχείου υπαλλήλων, παρουσίες και απουσίες, αιτήσεις εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, αξιολογήσεις υπαλλήλων και μετακινήσεις.
newpost.gr
Για το λόγο αυτό, εκπονείται και το ενιαίο Σύστημα Διοίκησης Ανθρωπίνου Κεφαλαίου, που καλείται να το υλοποιήσει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Το νέο σύστημα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο θεσπίζει νέους κανόνες για τις προσλήψεις προσωπικού, την κινητικότητα των υπαλλήλων και την στελέχωση των υπηρεσιών.
Κρίσιμος παράγοντας, ωστόσο, παραμένει η απομάκρυνση 150.000 υπαλλήλων, κάτι το οποίο αναμένεται να ζητήσει εκ νέου, μετ΄ επιτάσεως μάλιστα, η τρόικα, μετά και την υπέρβαση στις προσλήψεις και την μείωση του αριθμού των συνταξιοδοτήσεων, γεγονότα που δεν οδηγούν στον περιορισμό των δημοσίων δαπανών.
Συγκεκριμένα, στο ενιαίο Σύστημα Διοίκησης Ανθρωπίνου Κεφαλαίου για όλο το δημόσιο τομέα, θα υπαχθούν οι εξής αρμοδιότητες.
1.Προγραμματισμός των προσλήψεων.
Οι εμπειρογνώμονες της task force κάνουν λόγο για την ανάγκη ύπαρξης ενός μακροχρόνιου σχεδιασμού για τα θέματα του ανθρώπινου δυναμικού που θα περιλαμβάνει: τον προγραμματισμό των προσλήψεων, τον καθορισμό των αναμενόμενων αποχωρήσεων, τις διαθέσιμες δεξιότητες των εργαζομένων και τις προβλέψεις για τις μελλοντικές ανάγκες σε προσωπικό. Προτείνεται, ως εκ τούτου, οι διαγωνισμοί και ο έλεγχος για τις προσλήψεις να παραμείνουν στην αρμοδιότητα του ΑΣΕΠ. Σε επιτελικό όμως επίπεδο επιμένουν ότι θα πρέπει να υπάρχει μία αρχή η οποία θα αποφασίζει για τις προσλήψεις προσωπικού σ΄ ολόκληρο το εύρος του δημόσιου τομέα, με βάση τις ανάγκες που ανακύπτουν και κυρίως με βάση τα περιγράμματα των θέσεων εργασίας τα οποία θα εκπονηθούν για κάθε υπουργείο.
2.Κινητικότητα των υπαλλήλων
Μετά την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης των δομών του κράτους, την κατάργηση των περιττών υπηρεσιών και την ανακατανομή των αρμοδιοτήτων των νέων φορέων, ανακύπτει και η ανάγκη (επανα)στελέχωσης των υπουργείων και της στελέχωσης των νέων θέσεων ευθύνης που θα θεσμοθετηθούν από τα οργανογράμματα. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να υλοποιηθεί από την ενιαία αρχή διαχείρισης του προσωπικού. Επίσης, θα θεσπιστούν διυπουργικοί κλάδοι που θα επιτρέπουν ευρείες μετακινήσεις προσωπικού, ενώ η επιλογή των υπαλλήλων για τη στελέχωση των ευαίσθητων υπηρεσιών θα προϋποθέτει αυξημένα προσόντα μετά και την μείωση των αντίστοιχων θέσεων ευθύνης που θα επιφέρει η οργανωτική αναδιοργάνωση του κράτους.
3. Αξιολόγηση του προσωπικού
Η αξιολόγηση θα γίνεται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και θα είναι μία συνεχής διαδικασία. Από αυτήν θα εξαρτάται εν πολλοίς και η καριέρα των δημοσίων υπαλλήλων. Επιπλέον, θα υποστηρίζεται και από σύγχρονες μεθόδους τηλε-εκπαίδευσης, τα αποτελέσματά της θα καταχωρούνται στον προσωπικό φάκελο του εργαζομένου και θα εκπονούνται ευέλικτες διαδικασίες αξιολόγησης ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του φορέα. Η δίκαιη, διαφανής και ορθολογική αξιολόγηση προσωπικού ήδη βρίσκεται σε φάση εκλέπτυνσης και διαβούλευσης σε κάθε φορέα χωριστά, αλλά και στη Κεντρική Κυβέρνηση συνολικά, αναφορικά με το τρόπο που θα διενεργηθεί και τα κριτήρια που θα εφαρμοστούν. Τα αποτελέσματα της ετήσιας αξιολόγησης θα διατηρούνται στο φάκελο του υπαλλήλου, θα επηρεάζουν την βαθμολογική εξέλιξη του και θα είναι συνδεδεμένα με τους στόχους που υπηρετεί ο υπάλληλος.
4.Θέσεις Ευθύνης
Εκτίμηση της task force είναι ότι «οι προϋποθέσεις επιλογής για θέσεις ευθύνης αποτελούν μια ευκαιρία για την εισαγωγή της έννοιας της εξέλιξης καριέρας (career path), ώστε κάθε εργαζόμενος να γνωρίζει το ακριβές εργασιακό σημείο που βρίσκεται και βάσει των καταγεγραμμένων δυνατοτήτων και ενδιαφερόντων να διαπιστώσει πως θα μοιάζει ο εργασιακός του βίος τα επόμενα δυο χρόνια». Γι΄αυτό το λόγο σχεδιάζεται η αναβάθμιση της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης του προσωπικού. Η ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών της δημόσιας διοίκησης, η αξιοποίηση των σύγχρονων μορφών εκπαίδευσης, η κάλυψη των μαθησιακών κενών και ο εμπλουτισμός των προσωπικών προφίλ των εκπαιδευόμενων με νέες δεξιότητες, θα γίνει σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).
5.Αποδοχές των υπαλλήλων
Στον καθορισμό του ύψους της αμοιβής του κάθε «κρατικού», πλέον, υπαλλήλου και όχι του υπαλλήλου κάθε ξεχωριστού υπουργείου ή δημόσιου φορέα, θα συνυπολογίζονται τα επιδόματα και οι ειδικές ρυθμίσεις που διέπουν την εργασιακή σχέση που έχει με την δημόσια Διοίκηση. Ο αρμόδιος Φορέας παραμένει η Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ).
6.Αναμόρφωση των Διευθύνσεων Διοικητικού
Για τις διευθύνσεις διοικητικού σχεδιάζεται να υλοποιηθούν και να διαλειτουργούν, απόλυτα μεταξύ τους, σε στάδια, οι ακόλουθες υποεφαρμογές, προκειμένου να υποβοηθηθεί και η ενιαία αρχή διαχείρισης του προσωπικού: Διαχείριση βασικού αρχείου υπαλλήλων, διαχείριση δεδομένων χρόνου εργασίας (ωράριο, παρουσίες και απουσίες), διαχείριση οργανογράμματος, διαχείριση αναγκών στελέχωσης (ποσοτικές και ποιοτικές), διαχείριση αμοιβών, διαχείριση αναγκών εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, διαχείριση απόδοσης και αξιολογήσεων υπαλλήλων, διαχείριση μετακινήσεων και άλλων υπηρεσιακών παροχών, καθορισμός στοιχείων κόστους υπαλλήλων, διαχείριση διαδρομών καριέρας και σταδιοδρομίας υπαλλήλων, διαχείριση θεμάτων υγιεινής και ασφάλειας υπαλλήλων, διαχείριση διοικητικών μεταβολών υπαλλήλων, διαχείριση κινητικότητας υπαλλήλων
7.Υπηρεσίες Αυτοδιαχείρισης των υπαλλήλων.
Ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου παρέχει μια σειρά από διευκολύνσεις στους υπαλλήλους. Η υπηρεσία ονομάζεται αυτοδιαχείριση υπαλλήλων (employee self service) και για τις ανάγκες του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Κεφαλαίου σχεδιάζεται να υλοποιηθούν μια δέσμη εφαρμογών που να αφορούν στα επόμενα θέματα: Επικαιροποίηση στοιχείων βασικού αρχείου υπαλλήλων, παρουσίες και απουσίες, αιτήσεις εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, αξιολογήσεις υπαλλήλων και μετακινήσεις.
newpost.gr
Στα τσακίδια δημόσιοι υπάλληλοι του δημοτικού, αρκετά σας πληρώναμε άχρηστοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20-25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ; ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΓΗΡΑΛΕΟΙ ΠΛΕΟΝ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΨΕΙ ΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ Η ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΒΡΥΣΗ Ή ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ...ΘΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΕΔΡΑΝΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ " ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ...
ΔιαγραφήΚάνεις λάθος, υπάρχουν ακόμα τέτοιοι στα γραφεία και μάλιστα με βαθμό "αναπληρωτή διευθυντή" λόγω τριετιών που δεν ξέρουν να διαβάσουν Ελληνικά και τους νόμους. Για ρίξε μια ματιά στην τοπική αυτοδιοίκηση και θα δεις. πχ ΔΟΠΑΡ
ΔιαγραφήΚαι με πλούσια δράση σε παρανομίες (αποδεδειγμένα)
ΔιαγραφήΠολύ τον συμπαθείτε βλέπω εκει στην ΔΟΠΑΡ τον συνάδελφο σας - αναπληρωτή Δντή βρε παιδια, σιγα μην παθετε τίποτα!!! χαχα
ΔιαγραφήΑυτα δεν υπαρχει ποτε περιπτωση να γινουν. Για ενα πολυ απλο λογο. Οι πολιτικοι θελουν οι Δημοσιοι Υπαλληλοι να εξυπηρετουν τα λαμογια που τους υποστηριζουν για να καταλαβουν τις θεσεις τους. Ετσι εαν ενας υπαλληλος δεν εκτελει τυφλα ή τουλαχιστο να ισσοροπει αναμεσα στον νομο και τα ρουσφετια απο τις ανωθεν εντολες ποτε δεν προκειται να ανεβει στην ιεραρχια. Και βεβαια υπαρχουν και οι υπαλληλοι που αφου περνανε απ τα παραθυρακια τους πολιτικους φιλους των αφεντικών περνανε και τους δικους τους με το αζημιωτο φυσικα. Αρα για να φτιαξει η δημοσια διοικηση πρεπει αφενος να κλεισουν τα παραθυρακια (οποτε οι πολτικοι δεν θα μπορουν να κανουν ρουσφετια), δλδ οι πολτικοι να γινουν ηθικοι και αξιοκρατες και επισης να ξυλωθουν ολοι αυτοι που εχουν παρει βυσματικα θεσεις. Μετα θα βοηθησει και η αξιολογηση κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσοι πιστευουν οτι μπορει να συμβουν αυτα;;;
Αυτά που περιγράφει το άρθρο δεν υπάρχουν ούτε στον ιδιωτικό τομέα. Απλα όλα αυτά είναι δικαιολογίες για μειώσεις μισθών και απολύσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κατάλαβες νομίζω το άρθρο. Ξαναδιάβασε την παράγραφο 7 και θα καταλάβεις τι έχουν στα σκαριά. Τα δικά μας δικά τους και τα δικά τους .... δικά τους. Μεταξύ τους να τα κάνουν πλακάκια δηλαδή.
ΔιαγραφήΠες τα αλλα που; ξεκινησε η ανθρωποφαγία... εκει μας θέλουν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σκέψου λεει ολοι αυτοί που δουλευουν εξω ιδιωτικά πχ οι υδραυλικοι με τους βοηθούς τους να λεει ο μαστορας στον βοηθό δεν εχει σημασία που κανεις καλα την δουλεια και εισαι σαΪνι δεν τελεείωσες το Λύκειο; δεν σε προσλαμβάνω εγω θέλω απολυτήριο...ειμαστε σοβαροί τωρα; οπου απαιτείται καλά κάνουν να μην προσλαμβάνουν χωρίς απολυτήριο πχ. δουλειά γραφείου αλλα αυτές τις ειδικότητες αμαρτία ειναι αν ο αλλος ηταν φωστήρας θα ηταν πτυχιούχος Πανεπιστημίου και οχι υδραυλικός...
Δηλαδή, ότι δηλώνεις είσαι? Παντού σε όλα τα "οργανωμένα" κράτη απαιτείται να έχει δίπλωμα να εξασκήσεις ένα επάγγελμα. Η Ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Αλλά εδώ μας βολεύει να είμαστε ότι δηλώνουμε χωρίς να "κουραστούμε" ΝΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΈΝΑ ΔΊΠΛΩΜΑ. Κανονική μπανανία.
ΔιαγραφήΝαι το ειπε ο Τσαρούχης την δεκαετία του 80 οτι δηλάωνεις εισαι.... πλάκα μας κάνεις οργανωμένο κράτος η Ελλάδα; σιγα ολα κυλανε τέλεια σε αυτην την ειδυλλιακή χώρα οι πολίτες ειναι νομοταγείς και υπεύθυνοι ανθρωποι σέβονται τον συνάθρωπο τους πχ ποτε δεν παρκαρουν σε παρκινγκ ατόμου με αναπηρία, οι πολιτικοί δεν ειναι κλέφτες, οι Δημόσιοι υπάλληλοι απεργουν δουλεύοντας οπως στην Ιαπωνία, ειναι ολοι πτυχιούχοι ακόμη και οι καθαριστριες εχουν πιστοποιημένο πτυχίο(sic) στην συλλογή των "σκατών" απο τις τουαλλέτες , οι ιδιωτικοί υπάλληλοι ειναι υποδειγματα συμπεριφορας και επαγγελματισμού οπως και οι επιχειρήσεις που τους απασχολούν, δηλώνουμε το ακριβές εισόδημα μας, μας δίνουν παντού αποδείξεις, η εφορία δεν μας κλέβει, το ιδιο και οι Τράπεζες μας πουλάνε τα προίοντα τους με λογικά επιτόκια οπως στην υπόλοιπη Ευρώπη και μετα ξπνήσαμε.. στην κανονικη μπανανία και μας φταινε οι γέροντες πια υπάλληλοι του Δημοτικού ...
ΔιαγραφήΑκούω μόνο για τα "χαρακτηριστικά" των δημοσίων υπαλλήλων αλλά δεν ακούω την λέξη κλειδί "αναδιάρθρωση" των υπηρεσιών. Αν πάτε στο εξωτερικό, όλα τα πιστοποιητικά τα παίρνει κανείς από τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή με την χρήση μυστικού κωδικού που τον δίνει το κράτος. Μειώνεται έτσι ο αριθμός των "λαδωμάτων", των "παρανομιών", των δημοσίων υπαλλήλων και των μετακινήσεων των πολιτών στο ελάχιστο. Αλλά εδώ, αντέδρασαν τα συνδικάτα τους και οι συντεχνίες τους. Φάγανε τα λεφτά της ΕΟΚ για την ηλεκτρονική οργάνωση των υπηρεσιών γιατί γνώριζαν ότι ο αριθμός τους θα περιοριζόταν στο 1/3. Αλλά ποιός νοιαζόταν για αυτό? Αυτοί είχαν τους παχυλούς τους μισθούς, την ασφάλεια της δουλειάς, το μειωμένο ωράριο εργασίας με όλα τα έξτρα επιδώματα (έγκαιρης προσέλευσης, αρνιού κτλ κτλ) την ατιμωρησία, τά "εξτρα" τους (λαδώματα) (συναδελφική αλληλεγύη στην ατιμωρησία). Εχει λοιπόν δίκιο η Τρόϊκα να επιμένει στην μείωσή τους όταν σε άλλες χώρες της ΕΟΚ ο αριθμός και οι αποδοχές σε αντιστοιχία πολιτών είναι πολύ μικρότερος. Για να μην αναφερθώ στο μορφωτικό τους επίπεδο που οι περισσότεροι είναι απόφοιτη 3ης Γυμνασίου και δημοτικού και δεν γνωρίζουν να "διαβάζουν" τους νόμους. Σε πολλές περιπτώσεις αναγκάσθηκα να πάω με δηκηγόρο να τους εξηγήσει τι εννοούσε ο νόμος. Και αυτούς τους άσχετους τους πληρώνει ο κάθε πολίτης του κράτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ασε να βγαλει και κανενα φραγκο ουπς σορυ ευρω ηθελα να πω ο Δικηγόρος αλλοιως θα ειχε τρομερο συναγωνισμό στο Δημόσιο απο τους "ασχετους " ....που θα ηξεραν να ερμηνεύουν τον νομο οπως σε βολεύει εσένα ....
Διαγραφή