ροή ειδήσεων

Ληγμένα γάλατα σε τουριστικό Supermarket Νότιας Ρόδου

Την Κυριακή 19/08/2012 παραθέριζα στην Νότια Ρόδο και προκειμένου να ικανοποιήσω την ανάγκη μου για φαγητό επισκέφτηκα ένα τουριστικό supermarket της περιοχής...
(δεν θα το ονοματίσω για την ώρα τουλάχιστον...). Μέσα στα διάφορα φαγώσιμα που τελικά αγόρασα ήταν και ένα μπουκάλι με γάλα (τύπου Κεφίρ) γνωστής εταιρείας (στην οποία θα αποφύγω και πάλι να αναφερθώ).

Το συγκεκριμένο προϊόν αποφάσισα να το καταναλώσω αμέσως μετά την έξοδο μου απο την πόρτα του καταστήματος και δυστυχώς διαπίστωσα πως η γεύση του ήταν αλλοιωμένη. Αμέσως κοίταξα την ημερομηνία λήξης, ήταν ληγμένο εδώ και μια μέρα(δηλαδή έληγε στις 18/08/2012). Επέστρεψα πίσω στο ταμείο(και έπειτα και στο ίδιο το ψυγείο) και διαπιστώσαμε(μαζί με τον ταμεία του μαγαζιού) πως η όλη η παρτίδα ήταν ληγμένη(γύρω στα 15 μπουκάλια). Μετέπειτα, η υπάλληλος μάζεψε τα μπουκάλια σε μια τσάντα για να τα αποσείρει ζητώντας μου συγνώμη...

Συζητώντας με τον υπεύθυνο του μαγαζιού (και προφανώς ιδιοκτήτη) για το θέμα μου είπε το εξής επί λέξη: "...μετά την λήξη ενός προϊόντος έχω το δικαίωμα να το πουλάω για τρεις μέρες στο μαγαζί μου... Αυτό οι ξένοι το γνωρίζουν, οι Έλληνες όμως δυστυχώς ακόμα όχι...". Φυσικά μη έχοντας πληροφόρηση για την σχετική νομοθεσία του είπα πως μπορεί και να είναι έτσι αλλά από την άλλη επεσήμανα πως το προϊόν όπως και να έχει ήταν αλλοιωμένο και πως όφειλε να μου δώσει τα χρήματα μου πίσω... Φυσικά έτσι και έγινε.

Το ερώτημα μου λοιπόν είναι αν αυτός ο ισχυρισμός είναι αληθής... Έχουν το δικαίωμα τα supermarkets να πουλάνε ληγμένα προϊόντα αρκεί να μην έχουν περάσει τρεις μέρες από την ημερομηνία λήξης; Γνωρίζει κανείς; Aυτό το σενάριο μου φαίνεται εξωπραγματικό... Αν όντως είναι τότε οι συγκεκριμένες πρακτικές του επιχειρηματία αποτελούν κίνδυνο για την δημόσια υγεία αλλά και την φήμη του τουρισμού μας στο σύνολο του.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

parapona-rodou.blogspot.com

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *