ροή ειδήσεων

Ryanair: "Πακέτο" 500 χιλιάρικα από Κω-Ρόδο για δύο χρόνια

Υπέγραψαν το βράδυ της Κυριακής
Προς απόλυτη επιβεβαίωση των πληροφοριών του «ΒτΚ», αργά το βράδυ της Κυριακής, ΔΕΤΑΠ και Ryan Air, υπέγραψαν συμφωνία, όπως ακριβώς την αποκαλύψαμε (για 2 χρόνια 30/3-30/10 προς 125.000 ευρώ το χρόνο για κάθε Νησί – Ρόδο και Κω, σύνολο 500.000 ευρώ)
Την επίσημη ανακοίνωση έκανε στη Ρόδο...
ο κ. Πάππου, που αναμένεται την Τρίτη στην Κω, για την ανάλογη παρουσίασή της.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ EΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ

Την διετή ανανέωση της συμφωνίας του με την αεροπορική εταιρείαRyanair, μετά από μακρά περίοδο σκληρών και επίπονων διαπραγματεύσεων, κατάφερε το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

Η αναπτυξιακή εταιρεία του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου (ΔΕΤΑΠ), προχώρησε στην υπογραφή της ανανέωσης της σύμβασης διαφημιστικής προβολής των νησιών της Δωδεκανήσου, η οποία έχει έναρξη ισχύος την 1η Απριλίου 2013 και είναι συνολικού ποσού, 500.000,00 ευρώ.

Ο Πρόεδρος του επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και της ΔΕΤΑΠ, κ. Γιάννης Πάππου, μετά την υπογραφή της σχετικής συμφωνίας, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:

«Ολοκληρώθηκε μια δύσκολη και σημαντική προσπάθεια για την οποία δαπανήσαμε πολύ κόπο και ενέργεια. Το αποτέλεσμα μας βρίσκει με την ικανοποίηση της επίτευξης όλων των στόχων που είχαμε θέσει. Θέλω να ευχαριστήσω όσους μας περιέβαλαν με την εμπιστοσύνη τους, δίνοντας μας την ευθύνη και τους απαραίτητους πόρους για την υλοποίηση του παραπάνω έργου. Ο Δήμος Ρόδου, ο ΠΡΟΤΟΥΡ, ο Δήμος Κω, ο ενιαίος φορέας τουρισμού Κω-Νισύρου, η ΔΕΤΑΠ και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, μπορούν από σήμερα να συνεχίσουν απερίσπαστα μέσα σε κλίμα συναίνεσης και συνεργασίας το δύσκολο έργο της ολοκλήρωσης και των άλλων αντίστοιχων δράσεων που έχουν σε εξέλιξη. Σε αυτή την προσπάθεια μας δεν περισσεύει κανείς και τα νησιά μας ενωμένα είναι πιο δυνατά. Κοιτάζουμε μπροστά.»
vimatisko


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος3/12/12 15:44

    να γιατι εχετε τουρισμο γατακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/12/12 15:57

    Δηλαδη τους πληρωνουμε για να προσγειωνονται εδω?Το επομενο βημα ποιο ειναι?Να πληρωνουμε τους πρακτορες για να φερνουν αλητοτουριστες εγγλεζους ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι είναι φιλαράκο.εδώ οι τούρκοι θα σκάσουν εκατομμύρια για να συνδέσουν τα Ιωάννινα με την Κωνσταντινούπολη αφού εμείς τα κλείνουμε για να τα ξεπουλήσουμε μετά τα αεροδρόμια και τα λιμάνια.250,000 τζάμπα είναι.θέλουμε και τουρισμό με τα χάλια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/12/12 16:13

    Εγω ενα πραγμα δεν καταλαβαινω. Το καλοκαιρι, που γεμιζουν τα αεροπλανα τους ευκολα , και εχουμε ουτως η αλλως τουρισμο, εσεις τους πληρωνετε κι απο πανω; Δεν ηταν η ολη ενασχολιση με την εταιρεια αυτη ενας τροπος να αναπτυχθει ο χειμερινος τουρισμος, και να πετυχουμε επιμηκηνση της σεζον; Κατεβασατε τα παντελονια σας και υποκυψατε στον O'Leary, που ειναι οτι χειροτερο υπαρχει στον αεροπορικο τομεα. Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/12 17:53

      Εύγε φιλέ μού για την τοποθέτηση σου.
      Δηλαδή τώρα που χώσατε 250 χιλιάρικα θα έχετε επιμήκυνση τουριστικής περιόδου μέχρι τον Δεκέμβριο ένα πράγμα
      Η πληρώσατε και κάθε τέλος Οκτώβριου μπαι μπαι που δόξα το θεό τουρίστες είχατε
      Α ρε πώς δεν σάς κάνουν ασήκωτους οι υπόλοιπες εταιρίες δεν μού λέτε ρε ρεμάλια την ρωσική την εταιρία που έφερε 600 χιλιάδες ποσά πρέπει να της δώσετε
      ξεβρακωθήκατε στον ιρλανδό
      Εάν έχετε έντερα βγάλτε στο αέρα πόσους επιβάτες έφερε η κάθε εταιρία το καλοκαίρι
      και μετά βρείτε λαγούμι να κρυφτείτε

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος3/12/12 16:19

    Ενας τοπος με την διαρκεια παρουσιας στον τουριστικο τομεα μερικων δεκαετιων οπως η Ροδος, δεν θα επρεπε να κανει τετοιες κινησεις. Βεβαια οταν ασχολουνται με τα κοινα, αυτοι που ασχοληθηκαν τοσα χρονια, και η πολη βρωμαει απο ακρη σε ακρη, φτανεις να κανεις τετοιες κινησεις απελπισιας και παραχωρησης σε εκβιασμους. Αυτα τα πραγματα αρμοζουν σε περιοχες, που μολις αρχιζουν να ασχολουνται με τον τουρισμο. Αυτος ειναι ο θλιβερος απολογισμος των εργων της κυβερνησης και αυτοδιοικησης για τον τουρισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/12/12 17:20

    Αντι να μας πληρωνουν τους πληρωνουμε;;;; ΕΛΕΟΣ!!!
    Αυτο σιγουρα ειναι παρανομη κρατικη επιδοτητη σε αεροπορικη εταιρεια. Ειχαμε την Ολυμπιακη, τωρα εχουμε την Ryan Air. Θα κανω αμεσα καταγγελια στην Ευρωπαικη Ενωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/12/12 17:58

    Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί που μας λένε τεμπέληδες. Εάν χρειάζεται και η Ρόδος να πληρώνει τους ανύπαρκτους να σου φέρνει τουρισμό φαντασου που πόσο χαμηλά έχουμε πέσει. Μπραβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/12/12 19:03

    Κατορθωμα δηλαδή ????????? Εχει και κατι Easyjet, jet2, κλπ κλπ που κουβαλανε κοσμο και κοσμάκι δωστε και σε αυτους κατι........!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/12/12 22:46

    Με το περιορισμένο και σοβιετικού τύπου μυαλό δεν μπορείτε να δείτε πέρα από την μύτη σας. Δηλαδή ότι είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, το ότι π.χ περυσι στην Ιταλία διακίνησε περί το 1,000,000 επιβάτες μπροστά στις 580,000 της Alitalia που ήταν 2η, ότι όταν ο Berlusconi πριν 3 χρόνια την έκρινε αντισυνταγματική λόγω άλλων συμφερόντων και την καθήλωσε για ένα μήνα κόντεψε να πέσει η τότε κυβέρνηση και στο τέλος ανασκεύασε, το ότι το κόστος εισιτηρίου της Ryan είναι κατά μέσο όρο το 1/4 της τιμής των διαφόρων Easy jet κλπ, το ότι η Easy Jet καλύπτει μόνο 3 μήνες,το ότι κατάφερε και ενεργοποίησε αραχνιασμένα αεροδρόμια όπως της Νέας Αγχιάλου και του Αράξου και είδαν λίγο ψωμάκι και μερικοί άλλοι, το ότι προσπαθεί να ενεργοποιήσει το αεροδρόμιο Τριπόλεως εδώ και καιρό για να κάνει τις πρώτες εσωτερικές πτήσεις χρησιμοποιώντας το σε αντικατάσταση του Ελ. Βενιζέλου (αφού οι Γερμανοί την σαμποτάρουν εδώ και χρόνια) για να μπορείτε να πηγαίνετε στην Αθήνα με 30 ευρώ και να μην είσθε έρμαιοι των Βασιλάκηδων και Βγενόπουλων που τώρα είναι ενα και το αυτό.
    Τέλος πάντων με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων δεν θα χρειάζεται να πληρώνει κανένα επιμελητήριο αφού σε όλη την Ευρώπη τα συμβόλαια χρηματοδότησης τα διαχειρίζεται η ιδιοκτήτρια εταιρεία του αεροδρομίου και κοστίζει από 2-4 ευρώ ανά άτομο.
    Και αν υπολογίσουμε πόσους τουρίστες θα μεταφέρει ανα σαιζόν με 125000 επιδότηση μας αντιστοιχεί λιγότερο από αυτό που πληρώνουν άλλοι στην Ευρώπη όντας ευρισκόμενοι στην ΝΑ άκρη της. Εγώ θα πήγαινα παραπέρα, θα την έβαζα σε όλες τις εσωτερικές πτήσεις της πτωχευμένης Ελλάδας για να ανασάνει ο επιχειρηματικός κόσμος και δείτε πως θα έπέφταν και οι τιμές των άλλων όπως έχει κάνει η Μ. Βρετανία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία κλπ, αλλά βλέπετε εμείς είμαστε υπεράνω, εγκλωβισμένοι στις κατά πρόσωπον ελληνικές εταιρείες που μας αρμέγουν όλο το χρόνο, με τους ξένους πιλότους και τα μισθωμένα αεροπλάνα (Cyprus).
    Στο μόνο που συμφωνώ με τους προλαλίσαντες είναι η κατά την γνώμη μου περιορισμένη περίοδος η οποία θα έπρεπε να έληγε τουλάχιστον 30 Νοεμβρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/12 15:50

      Τα σοβιετικου τυπου μυαλα και την μυωπια να τα αναζητησεις αλλου. Μιλας κι εσυ για επιδοτηση, ενω αυτο απαγορευεται απο τους ευρωπαικους κανονισμους για τις αεροπορικες εταιρειες. Βεβαια μαθανε οι κυριοι, να πουλανε δηθεν διαφημηση στην ιστοσειδα τους, εναντι των "επιδοτησεων". Ετσι την σκαπουλαρουν απο τον νομο.
      Οι Γερμανοι στο Ελ.Βενιζελος δεν σαμποταρουν κανεναν. Εφαρμοζουν τον νομο, που λεει οτι ολες οι αεροπορικες εταιρειες εχουν την ιδια αντιμετωπηση. Η Ryanair δεν θελει να πληρωνει τα , ομολογουμενως πολυ ακριβα, τελη στα Σπατα. Δεν τα πληρωνει, δεν παει. Το σαμποταζ που το βλεπεις;
      Οι Γερμανοι εκλεισαν συμβολαιο με το ελληνικο κρατος, που απαγορευει την εκμεταλλευση αλλου αερολιμενα σε συγκεκριμενη ακτινα απο την Αθηνα. Γι αυτο δεν εχει παει ακομα καπου εκει γυρω η Ryanair.
      Μια εταιρεια, δεν την βαζεις σε δρομολογια κανεις. Open skies εχουμε στην Ευρωπη. Οποια ευρωπαικη εταιρεια θελει να κανει καποιο δρομολογιο εντος Ευρωπης το κανει οτι ωρα θελει. Μονος περιορισμος τα σλοτ, που εντος Ελλαδος δεν τιθεται κανα θεμα, ειδικα τωρα με την κριση.
      Οι Βγενοπουλοι και Βασιλακηδες ελπιζω να φανε τα μουτρα τους με το κολπο που εστησαν , φερνοντας την Cyprus για ξεκαρφωμα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/12/12 01:08

      Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί μας έφεραν εδώ που είμαστε και η μυωπία είναι σ'αυτούς που δεν βλέπουν τι τελικά τους κοστίζουν στην τσέπη οι δήθεν ευρωπαϊκοί κανονισμοί. Όσο για τους Γερμανούς η TUI πέρυσι εξεβίασε τους τουριστικούς φορείς της Χαλκιδικής & Θεσσαλονίκης να σταματήσουν την Ryan γιατί θα διέκοπτε άμεσα τα δρομολόγια της. Ευτυχώς δεν μάσησαν και ούτε η τελικά η TUI σταμάτησε.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/12/12 22:21

      Συγχαρητήρια, όσο εσείς τρώγεστε για την Ryan για το αν πρέπει ή δεν πρέπει, τρύπωσαν οι ξύπνιοι Χανιώτες και δημιούργησαν την 1η βάση Ryan στην Ελλάδα με 500,000 επιβάτες ετησίως και 36 προορισμούς.
      Μπράβο σας στενόμυαλοι. Δικαιωματικά η Ρόδος σαν ο 1ος προορισμός της Ryan στην Ελλάδα έπρεπε να ήταν και η Βάση της αλλά βλέπετε οι αδράνειες και τα τοπικά ανδρείκελα έχασαν και αυτή την ευκαιρία.

      www.tsantiri.gr/ellada/509274-h-ryanair-anakoinonei-tin-nea-vasi-sta-hania.html

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *