Η πρόταση για την αλλαγή του Συστήματος Ελεγχόμενες Στάθμευσης στο Δήμο Βόλου συζητήθηκε μεταξύ άλλων στην προχθεσινή συνεδρίαση... της Εκτελεστικής Επιτροπής, η οποία ενέκρινε ομόφωνα τα επόμενα βήματα για την υλοποίηση της παρέμβασης. Ο Δήμαρχος κ.Πάνος Σκοτινιώτης αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα βελτίωσης του συστήματος, έτσι ώστε αυτό να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, αλλά και στα νέα δεδομένα του Καλλικρατικού Δήμου Βόλου.
Τους βασικούς άξονες της πρότασης, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, μετά από δεκάδες συναντήσεις με εκπροσώπους εξειδικευμένων εταιρειών και μετά από την μελέτη παραδειγμάτων άλλων ελληνικών και ευρωπαϊκών πόλεων, παρουσίασε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας και Βιώσιμης Κινητικότητας κ. Νίκος Μόσχος.
Υπενθυμίζεται ότι στην τελευταία απόφαση - πλαίσιο του Δημοτικού Συμβουλίου για το κυκλοφοριακό της πόλης, αναλυόταν εκτενώς η προβληματική κατάσταση του υφιστάμενου Σ.Ε.Σ., το οποίο, έχοντας αρχίσει να λειτουργεί από το 1994, έχει ξεπεράσει πλέον τα όρια του. Η απόφαση που είχε ληφθεί ήταν ότι θα εκπονούνταν συνολική μελέτη αναδιάρθρωσης και επέκτασης του ΣΕΣ για τις Δημοτικές Ενότητες Βόλου και Νέας Ιωνίας.
Στο πλαίσιο αυτής της απόφασης, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος πρότεινε την αλλαγή του Σ.Ε.Σ με βάση τις νέες τεχνολογίες και κυρίως τη χρήση του κινητού τηλεφώνου. Συγκεκριμένα ο χρήστης του Σ.Ε.Σ μόλις παρκάρει το αυτοκίνητο του σε αντίστοιχη θέση θα καλεί συγκεκριμένο αριθμό, στον οποίο αφού καταχωρήσει στο σύστημα τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του, θα ξεκινάει μετά από 10 λεπτά η χρέωση της προπληρωμένης κάρτας τον αριθμό της οποίας θα έχει δώσει ή τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας. Τις προπληρωμένες κάρτες θα μπορεί να τις προμηθεύεται από δημοτικά καταστήματα, περίπτερα, καταστήματα . Η δημοτική αστυνομία θα μπορεί να πραγματοποιεί τον έλεγχο με βάση το σκανάρισμα της πινακίδας κυκλοφορίας με ειδικά μηχανήματα και θα εκδίδει άμεσα την σχετική κλήση σε περίπτωση παραβίασης. Η χρέωση θα γίνεται αναλογικά με βάση τον πραγματικό χρόνο που ο χρήστης χρησιμοποιεί το Σ.Ε.Σ.
Επικουρικά γι’ αυτούς που δεν θα επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους τηλέφωνο και τις προπληρωμένες κάρτες, θα υπάρχει περιορισμένος αριθμός νέων παρκομέτρων καθώς και οι ξυστές κάρτες. Οι χρήστες ωστόσο των παρκομέτρων δεν θα έχουν το πλεονέκτημα της αναλογικής χρέωσης ανάλογα με τον πραγματικό χρόνο χρήσης του Σ.Ε.Σ
Στο υφιστάμενο Σ.Ε.Σ αυτή τη στιγμή υπάρχουν 737 θέσεις, ενώ η πρόταση που θα κατατεθεί θα περιλαμβάνει την επέκταση του συστήματος. Οι τοπικοί Αντιδήμαρχοι ανέλαβαν να επικοινωνήσουν με τους τοπικούς φορείς και τα κατά τόπους Συμβούλια, προκειμένου να επεξεργαστούν τη συγκεκριμένη πρόταση. Το Σ..Ε.Σ. προβλέπεται να επεκταθεί σε δύο ζώνες, μια (1) επισκεπτών και μια (1) μικτή με δυνατότητα ηλεκτρονικών πινακίδων ενημέρωσης. Η πρόταση περιλαμβάνει τη λήψη απόφασης για την κοστολόγηση της κάρτας μονίμου κατοίκου (εφ’ άπαξ ετησίως)
Στα πλεονεκτήματα του νέου Σ.Ε.Σ είναι ότι ο Δήμος θα έχει καθημερινά, σε online βάση, την πραγματική κίνηση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν το Σ.Ε.Σ με τους αντίστοιχους κυκλοφοριακούς φόρτους. Το νέο Σ.Ε.Σ. θα υλοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης. Η εταιρεία που θα αναδειχθεί μετά το σχετικό διαγωνισμό, εκτός της προμήθειας των σχετικών μηχανημάτων και του σχετικού λογισμικού θα αναλάβει και το κόστος συντήρησης, διαγράμμισης, σήμανσης κλπ όλου του συστήματος.
Το θέμα θα επανέλθει στην επόμενη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής, προκειμένου να αποφασιστούν η ακριβής κλιμάκωση, η κοστολόγηση καθώς και η επέκταση του συστήματος στις Δημοτικές Ενότητες. Η Εκτελεστική Επιτροπή μετά από εκτεταμένη συζήτηση, ενέκρινε το πλαίσιο της απόφασης αυτής και εξουσιοδότησε τον κ. Μόσχο να προετοιμάσει τις διαδικασίες του σχετικού διαγωνισμού.
magnesianews.gr
Parapona-Rodou
Τους βασικούς άξονες της πρότασης, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, μετά από δεκάδες συναντήσεις με εκπροσώπους εξειδικευμένων εταιρειών και μετά από την μελέτη παραδειγμάτων άλλων ελληνικών και ευρωπαϊκών πόλεων, παρουσίασε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας και Βιώσιμης Κινητικότητας κ. Νίκος Μόσχος.
Υπενθυμίζεται ότι στην τελευταία απόφαση - πλαίσιο του Δημοτικού Συμβουλίου για το κυκλοφοριακό της πόλης, αναλυόταν εκτενώς η προβληματική κατάσταση του υφιστάμενου Σ.Ε.Σ., το οποίο, έχοντας αρχίσει να λειτουργεί από το 1994, έχει ξεπεράσει πλέον τα όρια του. Η απόφαση που είχε ληφθεί ήταν ότι θα εκπονούνταν συνολική μελέτη αναδιάρθρωσης και επέκτασης του ΣΕΣ για τις Δημοτικές Ενότητες Βόλου και Νέας Ιωνίας.
Στο πλαίσιο αυτής της απόφασης, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος πρότεινε την αλλαγή του Σ.Ε.Σ με βάση τις νέες τεχνολογίες και κυρίως τη χρήση του κινητού τηλεφώνου. Συγκεκριμένα ο χρήστης του Σ.Ε.Σ μόλις παρκάρει το αυτοκίνητο του σε αντίστοιχη θέση θα καλεί συγκεκριμένο αριθμό, στον οποίο αφού καταχωρήσει στο σύστημα τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του, θα ξεκινάει μετά από 10 λεπτά η χρέωση της προπληρωμένης κάρτας τον αριθμό της οποίας θα έχει δώσει ή τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας. Τις προπληρωμένες κάρτες θα μπορεί να τις προμηθεύεται από δημοτικά καταστήματα, περίπτερα, καταστήματα . Η δημοτική αστυνομία θα μπορεί να πραγματοποιεί τον έλεγχο με βάση το σκανάρισμα της πινακίδας κυκλοφορίας με ειδικά μηχανήματα και θα εκδίδει άμεσα την σχετική κλήση σε περίπτωση παραβίασης. Η χρέωση θα γίνεται αναλογικά με βάση τον πραγματικό χρόνο που ο χρήστης χρησιμοποιεί το Σ.Ε.Σ.
Επικουρικά γι’ αυτούς που δεν θα επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους τηλέφωνο και τις προπληρωμένες κάρτες, θα υπάρχει περιορισμένος αριθμός νέων παρκομέτρων καθώς και οι ξυστές κάρτες. Οι χρήστες ωστόσο των παρκομέτρων δεν θα έχουν το πλεονέκτημα της αναλογικής χρέωσης ανάλογα με τον πραγματικό χρόνο χρήσης του Σ.Ε.Σ
Στο υφιστάμενο Σ.Ε.Σ αυτή τη στιγμή υπάρχουν 737 θέσεις, ενώ η πρόταση που θα κατατεθεί θα περιλαμβάνει την επέκταση του συστήματος. Οι τοπικοί Αντιδήμαρχοι ανέλαβαν να επικοινωνήσουν με τους τοπικούς φορείς και τα κατά τόπους Συμβούλια, προκειμένου να επεξεργαστούν τη συγκεκριμένη πρόταση. Το Σ..Ε.Σ. προβλέπεται να επεκταθεί σε δύο ζώνες, μια (1) επισκεπτών και μια (1) μικτή με δυνατότητα ηλεκτρονικών πινακίδων ενημέρωσης. Η πρόταση περιλαμβάνει τη λήψη απόφασης για την κοστολόγηση της κάρτας μονίμου κατοίκου (εφ’ άπαξ ετησίως)
Στα πλεονεκτήματα του νέου Σ.Ε.Σ είναι ότι ο Δήμος θα έχει καθημερινά, σε online βάση, την πραγματική κίνηση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν το Σ.Ε.Σ με τους αντίστοιχους κυκλοφοριακούς φόρτους. Το νέο Σ.Ε.Σ. θα υλοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης. Η εταιρεία που θα αναδειχθεί μετά το σχετικό διαγωνισμό, εκτός της προμήθειας των σχετικών μηχανημάτων και του σχετικού λογισμικού θα αναλάβει και το κόστος συντήρησης, διαγράμμισης, σήμανσης κλπ όλου του συστήματος.
Το θέμα θα επανέλθει στην επόμενη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής, προκειμένου να αποφασιστούν η ακριβής κλιμάκωση, η κοστολόγηση καθώς και η επέκταση του συστήματος στις Δημοτικές Ενότητες. Η Εκτελεστική Επιτροπή μετά από εκτεταμένη συζήτηση, ενέκρινε το πλαίσιο της απόφασης αυτής και εξουσιοδότησε τον κ. Μόσχο να προετοιμάσει τις διαδικασίες του σχετικού διαγωνισμού.
magnesianews.gr
Parapona-Rodou
Καλα...υπαρχει εστω ενας που να πιστευει οτι η προταση αυτη ειναι του Αντιδημαρχου ??? Η προταση αυτη οπως και τοσες αλλες ειναι προταση που εγινε απο ενδιαφερόμενη εταιρεία. Εαν ήθελε ο καθε δημαρχος και ο καθε αντιδημαρχος να βρουν συμφερουσα λυση στο θεμα της σταθμευσης τοτε θα επρεπε να προκυρήξουν ανοιχτο διεθή διαγωνισμό ιδεών.
ΑπάντησηΔιαγραφήπεζω 2 απο μενα δεν προκειται να παρουν ουτε μισο ευρω σε εισιτηρια για σταθμευση.
ΑπάντησηΔιαγραφή