ροή ειδήσεων

Λόγω δίαιτας η Ρ. Θρασκιά έσπασε τη μύτη της και μπήκε στο νοσοκομείο Ρόδου

«Έχω κάνει πολλές λάθος δίαιτες στη ζωή μου», λέει σε συνέντευξή της η Ράνια Θρασκιά, η οποία μετά τη γέννηση του δεύτερου γιου της έχει χάσει δώδεκα κιλά και δείχνει πιο όμορφη από ποτέ....
«Την πρώτη φορά που υπέβαλλα τον εαυτό μου σε δίαιτα ήταν αμέσως μετά τις Πανελλήνιες και από τότε πρέπει να έχω κάνει τουλάχιστον ακόμα τριάντα φορές δίαιτα», είπε η παρουσιάστρια, η οποία αποκάλυψε και την πιο τρομακτική εμπειρία που έζησε λόγω δίαιτας.

«Όταν ήμουν 19 ετών και σπούδαζα στη Ρόδο, είχα μείνει για μέρες νηστική επειδή πίστευα ότι έτσι θα απαλλαγώ από τα περιττά κιλά. Όταν λέω νηστική, εννοώ ότι δεν έτρωγα τίποτα και έπινα μόνο νερό. Ώσπου μια μέρα λιποθύμησα και βρέθηκα στο νοσοκομείο με σπασμένη μύτη», είπε.

Όπως εκμυστηρεύτηκε ήταν στο σπίτι της και άκουσε το θόρυβο από το πέσιμο η σπιτονοικοκυρά της που έσπευσε να τη βοηθήσει και να την πάει στο νοσοκομείο.

«Ευτυχώς από τότε κατάλαβα ότι το βάρος μπορεί να το ελέγξει κανείς ακολουθώντας μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή, όπως κάνω τώρα με τη συμβολή της διαιτολόγου μου. Λυπάμαι πολύ όταν βλέπω κορίτσια στην εφηβεία να κάνουν εξαντλητικές δίαιτες και θυμάμαι τον εαυτό μου, όταν ήμουν ανώριμη, που ακόμα και όταν ήμουν 60 κιλά με θεωρούσα χοντρή», είπε.

Τώρα η Ράνια έχει χάσει δώδεκα κιλά και ακολουθεί ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. Όπως αποκάλυψε μάλιστα δεν έχει καθόλου χρόνο να ασχοληθεί με τον εαυτό της και ότι απλά είναι πάρα πολύ χαρούμενη που αυτό φαίνεται και στο πρόσωπό της.
Πηγή: Ok


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/2/13 15:39

    διαφήμιση......αλλα ποιος ασχολείται.πλέον λεφτά δεν υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/2/13 13:10

      emeis se goustarame me ta kila sou...tora etsi pou egines...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *