ροή ειδήσεων

Ο Έλληνας που μαγειρεύει για τον Μπαράκ Ομπάμα

Κυνήγησε το όνειρό του στην Αμερική και κατάφερε να όχι μόνο να πετύχει υψηλούς στόχους, αλλά και να γίνει σεφ για την προεδρική οικογένεια των Ηνωμένων Πολιτειών, καθώς ετοιμάζει τις σπεσιαλιτέ του για τους εκλεκτούς καλεσμένους της...

Ο λόγος για τον 26χρονο Χρήστο Μπισιώτη. «Η πρώτη μου δουλειά σε εστιατόριο ήταν στα δώδεκά μου δίπλα στον σεφ Βασίλη Νικολόπουλο. Ξεκίνησα τότε από λάντσα και σιγά-σιγά άρχισα να αναλαμβάνω δουλειές και πάνω στο μενού. Μόλις αποφοίτησα από το σχολείο πήγα σε δημόσια σχολή μαγειρικής» αναφέρει ο Χρήστος Μπισιώτης στην Espresso.

Τα Χριστούγεννα του 2007 έφυγε από την Ελλάδα με μοναδικά χρήματα στην τσέπη του τον τελευταίο μισθό που είχε πληρωθεί από το εστιατόριο όπου δούλευε: «Δεν ντρέπομαι να πω πως το πρώτο μου βράδυ στη Νέα Υόρκη το πέρασα σε παγκάκι στο Astoria Park. Ήταν η μέρα των Χριστουγέννων. Θυμάμαι ήθελα να κλάψω, αλλά κρατιόμουν. Προσπαθούσα να πίσω τον εαυτό μου πως ένα μέρος του ονείρου μου μόλις είχε πραγματοποιηθεί με τον ερχομό μου στην Αμερική, και ότι όλα τα υπόλοιπα απλώς ήταν στο χέρι μου για να γίνουν». «Άρχισα να δουλεύω σε πολύ γνωστά εστιατόρια που οι ιδιοκτήτες τους είναι Έλληνες. Μετά κυνήγησα την τύχη μου σε πιο διεθνείς κουζίνες, όπου οι μάγειρες ήταν πιο διάσημοι. Αυτό μου βγήκε σε πολύ καλό γιατί το 2009 δούλεψα σε ένα μαγαζί, στο "Edition Bodroom", που βρίσκεται στο Broadway. Αναλαμβάναμε και διοργανώναμε πολλά prive party για πολλούς celebrity, όπως τον Αντόνιο Μπαντέρας και την Τζένιφερ Λόπεζ. Εγώ ετοίμασα τα πάντα για τα τεσσαρακοστά γενέθλια της Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία ξετρελάθηκε με όλα όσα της είχαμε ετοιμάσει. Έμαθα πολλά πράγματα εκεί, ενώ δέχτηκα πολλά συγχαρητήρια από τους επωνύμους που μαγείρεψα για εκείνους, όπως την Πατρίσια Φιλντ».

«Λίγα χρόνια μετά βρέθηκα εδώ που είμαι σήμερα, σε μια μεγάλη ιταλική αγορά που άνοιξε στη Νέα Υόρκη ο κορυφαίος σεφ Μάριο Μπατάλι. Αυτή τη στιγμή επιβλέπω όλα τα εστιατόρια του που βρίσκονται στη Νέα Υόρκη. Αυτό σημαίνει ότι έχω αναλάβει εννέα μαγαζιά με προσωπικό πάνω από 370 μάγειρες».
«Ετοιμάσαμε ένα event μέσα σε golf club. Επίτιμος καλεσμένος μας ήταν ο Μπιλ Κλίντον, ο οποίος ήρθε, δοκίμασε το φαγητό μας και του άρεσε πάρα πολύ. Είχαμε κάνει μια παραλλαγή του αμερικανικού hot dog με το οποίο ξετρελάθηκε. Έμεινε κοντά μας αρκετή ώρα, δέχτηκε να φωτογραφηθεί μαζί μου, ενώ μου έκανε και μια σημαντική πρόταση, μέσω του βοηθού του, να αναλάβω ένα event που ήθελε να κάνει για το γραφείο του».

«Όλα πήγαν καλά και τότε βρήκα την ευκαιρία να ζητήσω κι εγώ να εκπληρωθεί το μεγάλο μου όνειρο, που πάντα ήταν να βρεθώ μέσα στον Λευκό Οίκο. Τόσο οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα στον πρώην πρόεδρο όσο και ο ίδιος ο Μπιλ Κλίντον αποφάσισαν να με βοηθήσουν και να κλείσουν μια ξενάγηση μόνο για μένα. Ήταν μεγάλη τιμή αυτό και τους ευχαριστώ. Οι άνθρωποι που εργάζονται για την προεδρική οικογένεια είναι όλοι τους εξαιρετικοί. Απίστευτοι επαγγελματίες, ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Σεφ στην κουζίνα του Λευκού Οίκου είναι μια υπέροχη Φιλιππινέζα, η οποία λέγεται Κριστέτα Πάσια Κάμερφορντ με απίστευτες γνώσεις, ταλέντο και εμπειρία πάνω στη μαγειρική».
«Βρέθηκα πάρα πολύ κοντά και στο γραφείο του Μπαράκ Ομπάμα, αλλά λόγω κάποιων προβλημάτων που προέκυψαν δεν κατάφερα να τον δω από κοντά. Δέχτηκα και μια σημαντική πρόταση για μένα και την καριέρα μου, αφού από εδώ και στο εξής στα event που θα γίνονται μέσα στον Λευκό Οίκο θα είμαι ένας από τους σεφ που θα μαγειρεύουν».

Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *