ροή ειδήσεων

ΣΟΚ: ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΑΧΩΝ ΔΙΑΛΥΣΑΝ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΛΥΠΑΜΕ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΗΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΊΤΕΣ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ... ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΟΔΎΝΗ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΛΑΤΡΕΥΕ ΑΓΑΠΙΩΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΖΗΛΟ ΔΙΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΧΑ ΚΑΗΜΕΝΟΥΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΚΟΛΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΟΥΛΙΕΡΗΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΩΗΝ ΜΠΡΑΒΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΔΑΡΙΟΣ Ο ΜΟΝΑΧΟΣ!!!! ΝΑ ΜΕ ΧΩΡΙΣΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΣΕ ΠΟΙΟΝ?? ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΕΡ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΑΙΣΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΟΥΤΕ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ?? ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΚΙ ΟΛΑΣ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΉ ΔΥΣΦΉΜΗΣΗ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΚΡΙΜΑ ΜΟΝΟ ΑΓΙΟΡΕΊΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος24/3/13 08:42

    EIMAI SIGOYROS OTI LES ALHTHIA,OLOI AYTOI H TOYLAXISTON 8 STOYS 10 EINAI APATEWNWES!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/3/13 09:29

    Οτιδηποτε στην υπερβολη εχει κακα αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/3/13 09:42

    symfwnw me thn kopela,kryboyn polla pisw apo ta rasa toys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΩ Η ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ ΩΣ ΖΗΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΠΙΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ. !
    ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ SCAN ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΘΕΙ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ!
    ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/3/13 19:31

      Πίστη είναι το να αποδέχεσαι άνευ αποδείξεων, τα λεγόμενα κάποιου, που μιλά άνευ γνώσεων, για πράγματα άνευ προηγουμένου. Επίκουρος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/3/13 19:32

      Το μακάριο και άφθαρτο ον (ο θεός) ούτε το ίδιο γνωρίζει ενοχλήσεις ούτε σε άλλους προξενεί ενοχλήσεις. Ώστε δεν επηρεάζεται ούτε από θυμούς ούτε από ευχαριστίες. Γιατί όλα αυτά είναι γνωρίσματα ενός αδύναμου όντος (ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ)

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος24/3/13 19:27

    Εάν είναι μοναχοί, τότε πως είναι τόσοι πολλοί και αν είναι τόσοι πολλοί τότε πάλι πως είναι μόνοι? Ω πλήθος των μοναχών είστε ψεύτικη μονάδα. Παλλαδάς ο Αλεξανδρευς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *