ροή ειδήσεων

Τα Google Glasses ως big brother

Έναν προβληματισμό για τα γυαλιά της Google που είτε δεν έχει εκφραστεί είτε δεν έχει προβληθεί όσο θα έπρεπε, διαβάσαμε στο blog του Mark Hurst, ο οποίος φέρνει στο προσκήνιο μια πτυχή η οποία αξίζει να ακουστεί...


Είναι γεγονός ότι μέχρι στιγμής ότι διαβάζουμε ή έχουμε δει στα διάφορα video για το συγκεκριμένο project της Google έχει διθυραμβικό χαρακτήρα. Είτε αναφερόμαστε στα μεγάλα αμερικάνικα ειδησεογραφικά μέσα, είτε και στα δικά μας τα ελληνικά που σε ένα βαθμό μεταφέρουν τον παλμό που προέρχεται από τις ΗΠΑ.

Όλοι μας θριαμβολογούμε λίγο έως πολύ για τις δυνατότητες που προσφέρουν. Ο κ. Husrt στο post που ανέβασε πριν από λίγες ημέρες μας δίνει μια άλλη διάσταση για τα Google Glasses. Το ρόλο που μπορούν να παίξουν (σε συνδυασμό με μερικά ακόμα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία) ως big brother.

Καταγράφοντας οτιδήποτε βρίσκεται μπροστά στο φακό της κάμερας που διαθέτουν αλλά και ηχογραφώντας οποιονδήποτε ήχο σε κοντινή απόσταση, τα γυαλιά για τον κ. Hurst δεν αλλάζουν την εμπειρία του χρήστη αλλά όλων των υπολοίπων που βρίσκονται μέσα στο «πεδίο εμβέλειάς» τους. Και μάλιστα χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν...

Η ιδέα να καταγράφονται δικές σας στιγμές από ένα χρήστη που τυχαίνει να βρίσκεται στο ίδιο σημείο, πως σας φαίνεται; Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι αυτό συμβαίνει σε ένα βαθμό και με τα κινητά τηλέφωνα που έχουμε όλοι στην κατοχή μας ή με τις κάμερες ασφαλείας, όμως ο κ. Hurst βάζει στο παιχνίδι και άλλες παραμέτρους.

Σε αντίθεση με τα κινητά, το αρχείο video δεν αποθηκεύεται στις κάρτες μνήμης αλλά μόνιμα στους cloud servers της Google, ενώ σε αντίθεση με τις κάμερες ασφαλείας, η Google έχει τη δυνατότητα να συνδυάσει άμεσα το «υλικό» με άλλες τεχνολογίες που η ίδια διαθέτει.

Αναγνώριση προσώπου, με αποτέλεσμα τα πρόσωπα που εμφανίζονται στο video να μπορούν να ταυτίζονται με προφίλ στο Google Plus ή ακόμα και στο Facebook (καθώς έχει εκδηλωθεί η επιθυμία για ανάπτυξη εφαρμογών πάνω στα Google Glasses) αλλά και τεχνολογία text to speech, ώστε ο προφορικός λόγος να μετατρέπεται σε γραπτό.

Η google διατηρεί έσοδα δις από όλους που επιθυμούν να δουν τον ιστοτόπο τους στην πρώτη σελίδα στο google λόγω όλων εμάς που αναζητούμε προϊόντα υπηρεσίες και πάσης φύσεως πληροφορίες από το google. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το να δούμε όμως τον εαυτό μας να εκτίθεται δημοσίως σε μια δημόσια εκδήλωση ή σε μια ιδιωτική στιγμή γίνεται μια τελείως διαφορετική ιστορία αφήστε που οι πελάτες που αναζητούν τέτοιες πληροφορίες διαφέρουν πολύ σίγουρα από τις εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων, σαν ενδιάμεσους εταιρειών που επιθυμούν την προβολή τους στο google, και οι οποίοι αποτελούν τους νυν μεγάλους πελάτες της google

Μάλιστα, ο κ. Hurst φθάνει στο εφιαλτικό σενάριο όλο αυτό το υλικό να είναι αναζητήσιμο για όλους μέσα από το Google Search. To post καταλήγει ότι τα γυαλιά της Google αλλάζουν την εμπειρία να είσαι πολίτης σε δημόσιο χώρο, επισημαίνοντας ότι η κοινότητα της τεχνολογίας θα πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτά τα σημαντικά θέματα που εγείρονται και όχι στο πόσο cool είναι να φοράς τα γυαλιά της Google.
deasy.gr


Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *