ροή ειδήσεων

Microsoft: Φύγετε από τo Gmail που διαβάζει τα mail σας, ελάτε στο Outlook.com που δεν το κάνει

Επίθεση στην Google, με όπλο το απόρρητο
Επίθεση κατά μέτωπο στην Google επιχειρεί η Microsoft με αφορμή την ευρεία διάθεση της διαδικτυακής υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου...
 Outlook.com. «Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το Gmail, ή στέλνετε mail σε κάποιον που το χρησιμοποιεί, η Google σκανάρει το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας για να εξάγει λέξεις-κλειδιά με βάση τις οποίες θα σας σερβίρει διαφημίσεις. Η Microsoft δεν το κάνει αυτό. Αναβαθμίστε από το Gmail στο Outlook.com», συστήνει.

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι από την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου και μέχρι το καλοκαίρι του 2013 θα ολοκληρωθεί η μετάβαση των χρηστών όλων των υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχει (msn.com, hotmail.com, hotmail.gr) στο Outlook.com.

Οι χρήστες θα διατηρήσουν τις διευθύνσεις e-mail, τις επαφές και τα μηνύματά τους και θα συνεχίσουν να δέχονται αλληλογραφία σε αυτές. Ωστόσο, μπορούν ωστόσο να αποκτήσουν νέο ID ή «παρατσούκλι» (alias). Επίσης, οι χρήστες που μεταβαίνουν στο Outlook.com μπορούν να συνδέσουν το λογαριασμό τους με αυτούς στο Facebook, στο Twitter και στο LinkedIn,ώστε να βλέπουν τις ενημερώσεις και τα tweet των φίλων τους από το Outlook.com. Έτσι, ενοποιώντας όλους τους λογαριασμούς κάτω από την ομπρέλα του Outlook, εμπλουτίζεται αυτόματα και το βιβλίο διευθύνσεωνμε όλες τις επαφές (κάτι το οποίο δεν είναι πάντα προς όφελος του χρήστη, αφού το βιβλίο διευθύνσεων γίνεται μακροσκελές με εγγραφές ανθρώπων που δεν γνωρίζει απαραίτητα, αν και είναι αναζητήσιμο) .

Γνωρίζετε ότι
Τέλος εποχής για τον Windows Live Messenger, πρόσκληση στο Skype
Ακόμα, το Outlook.com παραπέμπει στις δωρεάν εφαρμογές Web των Word, Excel και PowerPoint και παρέχει χώρο 7GB στο cloud (Skydrive) για την κοινή χρήση φωτογραφιών, βίντεο ή άλλων μεγάλων αρχείων, χωρίς να χρειάζεται η επισύναψή τους σε e-mail. Με την χρήση των Web app του Office, ο αποστολέας και ο παραλήπτης μπορούν να δουν και να επεξεργαστούν αρχεία χωρίς να έχουν εγκαταστημένο το Office στον υπολογιστή τους.Οι φωτογραφίες δεν επισυνάπτονται πλέον στα μηνύματα, αλλά εμφανίζονται σε μικρογραφία με παραπομπή στην θέση τους στο Skydrive προς μοίρασμα, καταργώντας έτσι τον περιορισμό στο μέγεθος του επισυναπτόμενου αρχείου (αν και το όριο είναι που έχει θέσει η Microsoft για το μέγιστο μέγεθος αρχείου είναι 300ΜΒ και υπόκειται στους περιορισμούς του διαθέσιμου χώρου στο Skydrive).

«Δώστε προτεραιότητα στο απόρρητό σας»Η Microsoft τονίζει με έμφαση πως «σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες παροχής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, «το Outlook σέβεται το απόρρητό σας, καθώς δεν έχει πρόσβαση στο περιεχόμενό σας. Δεν εμφανίζει ποτέ διαφημίσεις βάσει περιεχομένου και δεν διαβάζει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να παραμείνει η εμπειρία σας εξατομικευμένη, τα Εισερχόμενά σας θα εμφανίζουν σχετικές πληροφορίες για τους αποστολείς μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και όχι διαφημίσεις.» Η Microsoft δεν διαβάζει το περιεχόμενο των e-mail με σκοπό να σερβίρει διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις που βλέπετε στο Inbox σας βασίζονται σε πληροφορίες που επιλέξατε να παραχωρήσετε στην Microsoft, συμπεριλαμβανομένων των δημογραφικών στοιχείων που δίνετε όταν εγγράφεστε στην υπηρεσία. Σε αντίθεση με την Google και το Gmail, στο Outlook.com μπορείτε να αλλάξετε την προεπιλογή (opt out) οποιαδήποτε στιγμή, δηλώνει η εταιρεία.

Αυτό το επιχείρημα θα αποτελέσει και το κυρίως μήνυμα που θα επιχειρήσει να μεταφέρει η Microsoft για να κερδίσει το Outlook.com τις προτιμήσεις των χρηστών έναντι ανταγωνιστικών υπηρεσιών και κυρίως του Gmail.

Don't Get ScroogledH Microsoft έχει στήσει έναν ολόκληρο δικτυακό τόπο, υπό τον χαρακτηριστικό τίτλο Don't Get Scroogled, στον οποίο αποκαλύπτει πως η Google εκμεταλλεύεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, πως τα αποτελέσματα στις αναζητήσεις shopping στο google.com είναι όλες πληρωμένες και άλλα «μυστικά» που δεν γνωρίζουμε για το Google.



Σύμφωνα με την Google, το Gmail έχει 425 εκατομμύρια κατόχους λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επισκέπτονται την δική του υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο από smartphone και άλλες φορητές συσκευές (στα smartphone/tablet με Android, η δημιουργία λογαριασμού Google αποτελεί προϋπόθεση). Η εταιρεία μετρήσεων comScore τοποθετεί στην δεύτερη θέση την υπηρεσία e-mail του Yahoo με 293 εκατομμύρια χρήστες (μειωμένοι κατά 2% σε σχέση με το περασμένο έτος) και το Hotmail στην τρίτη θέση με 267 εκατομμύρια χρήστες (-16% μέσα σε έναν χρόνο), όταν τον Δεκέμβριο του 2012 το Gmail είχε 306 εκατομμύρια χρήστες. Η Microsoft είχε θέσει το Outlook.com σε δοκιμαστική λειτουργία από τον Ιούλιο του 2012 και έκτοτε άνοιξαν 60 εκατομμύρια λογαριασμοί, 20 εκατομμύρια από τους οποίους αποσκίρτησαν από το Gmail, δηλώνει η Microsoft. H comScore απέδιδε στο Outlook 38 εκατομμύρια χρήστες.

Ως ισχυρά σημεία του Outlook.com προβάλλονται η δυνατότητα αποστολής εκατοντάδων φωτογραφιών μονομιάς με ένα e-mail (ενσωματωμένα slide show), η δυνατότητα αναπαραγωγής βίντεο από το YouTube απευθείας από το Inbox, τα εμπλουτισμένα με επαφές από τα κοινωνικά δίκτυα βιβλία διευθύνσεων και 60% λιγότερες διαφημίσεις σε σχέση με το Hotmail. Tο Gmail επιτρέπει την αποστολή μεγάλων αρχείων σε ένα e-mail (25MB) και φέρνει επαφές από το Google+, όχι όμως από το Facebook, το Twitter ή το LinkedIn. Ο περιορισμός στο μέγεθος του αρχείου προς μοίρασμα δεν υπάρχει όταν ο χρήστης μοιράζεται ένα αρχείο που φυλάγεται στον Google Drive -μπορεί να δοθεί πρόσβαση αποκλειστικά στον παραλήπτη εάν διατηρεί λογαριασμό στο Google ή σε οποιονδήποτε έχει το link που περιέχεται στο e-mail.

H Microsoft πρόκειται να επενδύσει σε μια τουλάχιστον τρίμηνης διάρκειας καμπάνια προώθησης του Outlook.com από 30 έως και 90 εκατομμύρια δολάρια, με διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, δικτυακούς τόπους, λεωφορεία και διαφημιστικές πινακίδες.

Η Microsoft αντιπαραθέτει τις δυνατότητες των υπηρεσιών e-mail από την Google και το Yahoo στον δικτυακό τόπο για το Outlook.com στην διεύθυνση http://www.microsoft.com/en-us/outlook-com/compare/ και προτείνει στους χρήστες Gmail να κάνουν την μετάβαση, μια κίνηση που «80% των χρηστών του δήλωσαν ότι θα έκαναν». Δείχνει μάλιστα τον τρόπο βήμα προς βήμα: Ανοίγετε έναν λογαριασμό στο Outlook.com, μεταβαίνετε στον λογαριασμό σας στο Gmail και ορίζετε να προωθούνται όλα τα μηνύματά σας στο Outlook.com, συνδέεται τις επαφές τους από το Gmail στο Outlook.com και εάν θέλετε να διατηρήσετε την διεύθυνσή σας στο Gmail την ορίζετε ως επιλογή να εμφανίζεται ως διεύθυνση αποστολής.
tech.in.gr

Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *