Η easyJet, παρουσιάζει μία σειρά μέτρων τα οποία θα βελτιώσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων και τη μείωση των εκπομπών ρύπων (CO2). Η εξοικονόμηση καυσίμων θα έρθει μέσα από....
νέα πιο ελαφριά καθίσματα & καρότσια σερβιρίσματος, καθώς και αεροδυναμικές βελτιώσεις τύπου «sharklets», δηλαδή εκτεταμένα ακροπτερύγια που κάνουν τα φτερά πιο αποτελεσματικά.
Τα νέα καθίσματα Recaro θα τοποθετηθούν σε όλα τα νέα αεροσκάφη που πρόκειται να παραδοθούν στην easyJet. Δεκατέσσερα (14) αεροσκάφη θα παραδοθούν έως το τέλος του επόμενου καλοκαιριού, εκ των οποίων κάποια από αυτά θα ξεκινήσουν να πετούν από τον Απρίλιο 2013. Τα ακροπτερύγια “sharklets” θα τοποθετηθούν σε όλα τα νέα παραδοτέα αεροσκάφη από τον Αύγουστο του 2013, εκ τον οποίων οκτώ (8) θα παραδοθούν μέχρι το τέλους του επόμενου καλοκαιριού. Επίσης, τα νέα ελαφριά καροτσάκια θα χρησιμοποιηθούν σε όλα τα 214 αεροσκάφη της easyJet από τον Απρίλιο 2013.
Το ετήσιο κόστος καυσίμων της easyJet ανέρχεται περίπου £1.2 δισεκατομμύρια λίρες. Η ετήσια εξοικονόμηση καυσίμων στα 14 αεροσκάφη που θα έχουν τοποθετηθεί τα νέα καθίσματα, σε συνδυασμό με τη μείωση καυσίμων που προκύπτει από τα ακροπτερύγια «sharklets» σε 8 αεροσκάφη, καθώς και τα πιο ελαφριά καρότσια σερβιρίσματος σε όλα τα αεροσκάφη, θα είναι της τάξης των £2.7 εκατομμυρίων λιρών. Λόγω της απλής, αλλά αποτελεσματικής λειτουργίας της easyJet, το αποτύπωμα του άνθρακα ενός επιβάτη της easyJet είναι 22%, λιγότερες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με έναν επιβάτη μιας κλασικής αερογραμμής, όταν και οι δύο διανύουν την ίδια διαδρομή με ίδιου τύπου αεροσκάφος.
Parapona-Rodou
Τα νέα καθίσματα Recaro θα τοποθετηθούν σε όλα τα νέα αεροσκάφη που πρόκειται να παραδοθούν στην easyJet. Δεκατέσσερα (14) αεροσκάφη θα παραδοθούν έως το τέλος του επόμενου καλοκαιριού, εκ των οποίων κάποια από αυτά θα ξεκινήσουν να πετούν από τον Απρίλιο 2013. Τα ακροπτερύγια “sharklets” θα τοποθετηθούν σε όλα τα νέα παραδοτέα αεροσκάφη από τον Αύγουστο του 2013, εκ τον οποίων οκτώ (8) θα παραδοθούν μέχρι το τέλους του επόμενου καλοκαιριού. Επίσης, τα νέα ελαφριά καροτσάκια θα χρησιμοποιηθούν σε όλα τα 214 αεροσκάφη της easyJet από τον Απρίλιο 2013.
Το ετήσιο κόστος καυσίμων της easyJet ανέρχεται περίπου £1.2 δισεκατομμύρια λίρες. Η ετήσια εξοικονόμηση καυσίμων στα 14 αεροσκάφη που θα έχουν τοποθετηθεί τα νέα καθίσματα, σε συνδυασμό με τη μείωση καυσίμων που προκύπτει από τα ακροπτερύγια «sharklets» σε 8 αεροσκάφη, καθώς και τα πιο ελαφριά καρότσια σερβιρίσματος σε όλα τα αεροσκάφη, θα είναι της τάξης των £2.7 εκατομμυρίων λιρών. Λόγω της απλής, αλλά αποτελεσματικής λειτουργίας της easyJet, το αποτύπωμα του άνθρακα ενός επιβάτη της easyJet είναι 22%, λιγότερες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με έναν επιβάτη μιας κλασικής αερογραμμής, όταν και οι δύο διανύουν την ίδια διαδρομή με ίδιου τύπου αεροσκάφος.
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.