- 2.000 τουρίστες περιμένουν μέσα στον ήλιο, ενώ οι tour operators ζητούν ενημέρωση για να ακυρώσουν τις προγραμματισμένες πτήσεις
- Ανάγκη άμεσης παρέμβασης από Δένδια, Βρούτση και Κεφαλογιάννη, αν όχι από το γραφείο του πρωθυπουργού
- Ας συνεχίσουμε τους πανηγυρισμούς αμέριμνοι για τα εκατομμύρια των τουριστών που θα έρθουν στην χώρα μας...
Άρνηση μεταφοράς των αφικνούμενων τουριστών στο αεροδρόμιο της Κω βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί από τους οδηγούς των τουριστικών λεωφορείων, με αποτέλεσμα να εξελίσσονται απίστευτες σκηνές στο νησί και να υπάρχει αδιανόητη δυσφήμιση για τον τουρισμό της Κω και κατ επέκταση για τον ελληνικό τουρισμό στο άνοιγμα της τουριστικής περιόδου.
Στην πιο κρίσιμη στιγμή αφού οι κρατήσεις βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, οι εικόνες ντροπής που θα φτάσουν στα πέρατα της Οικουμένης, μόνο θετικές επιπτώσεις δεν θα έχουν στον τουρισμό μας.
2.000 τουρίστες περιμένουν αυτή τη στιγμή μέσα στον ήλιο, ενώ οι tour operators ζητούν ενημέρωση για να ακυρώσουν τις προγραμματισμένες πτήσεις.
Η δράκα μιας κλειστής συντεχνίας που με την ανοχή της Πολιτείας ( σ.σ. τα ακούτε κύριοι υπουργοί ή δεν τα γνωρίζετε ) εξαναγκάζει τους τουριστικούς πράκτορες να υπογράφουν ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ εργασίας, με τις αμοιβές εκάστου οδηγού για την τουριστική περίοδο να ξεπερνούν τις 60.000 € ( !!!! ναι 60.000 ευρώ καλά διαβάσατε ), δυσφημεί τον ελληνικό τουρισμό. Μάλιστα ενώ χθες είχε εξαγγείλει αναστολή των κινητοποιήσεων επισήμως μετά από συνάντηση με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, σήμερα ...άλλαξε γνώμη.
Η συντεχνία αυτή ( σ.σ. να γιατί μας χρειάζεται η τρόϊκα), δεν επιτρέπει στους πράκτορες να χρησιμοποιούν λεωφορεία και οδηγούς εκτός Κω, λες και είναι άλλο κράτος και οι ροδίτες οδηγοί, οι θεσσαλονικείς ή οι Κεφαλονίτες απαγορεύεται να πατήσουν τα χώματα της Κω. Στη συνέχεια συνάπτουν ατομικές ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ εργασίας ακόμη και για 15ωρη καθημερινή απασχόληση ( σ.σ. τα ακούτε αξιότιμοι κύριοι υπουργοί), με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει και για την ασφάλεια των μετακινήσεων, με το πακέτο της αμοιβής με υπερωρίες, κ.λπ., κ.λπ., να ξεπερνάει τα 60.000 € για την περίοδο. Οι πράκτορες είναι ουσιαστικά όμηροι της κατάστασης αυτής και πέρυσι που κάποιοι επιχείρησαν να φέρουν λεωφορεία και οδηγούς εκτός Κω, υπέστησαν βανδαλισμούς, ζημιές και πλήθος έκνομων ενεργειών με την Αστυνομία και το επίσημο κράτος να παρακολουθεί ΑΠΑΘΩΣ.
Την προηγούμενη εβδομάδα σε πράκτορα που προσπαθεί να σπάσει την απαράδεκτη και τριτοκοσμική αυτή κατάσταση, έκαναν μποϊκοτάζ, με αποτέλεσμα τέσσερα αεροπλάνα που προσγειώθηκαν οι τουρίστες να περιμένουν και τελικά να διακινηθούν με ...ταξί.
Σημειώνεται ότι μόνο σήμερα αναμένονται 38 αεροπλάνα στο νησί της Κω.
Η χθεσινή ενημέρωση σύμφωνα με τι ςεπίσημες ανακοινώσεις ήταν "Δεύτερη συνάντηση, αυτή τη φορά μόνο με τους τουριστικούς πράκτορες ,πραγματοποιεί σήμερα ο αντιδήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς προκειμένου να διευθετηθούν οι εργασιακές διαφορές με τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων και να μην δημιουργηθούν προβλήματα στο αεροδρόμιο, με προγραμματισμένες 38 αφίξεις την Πρωτομαγιά. Το σωματείο οδηγών διαβεβαιώνει με ανακοίνωση ότι «παρά τις απολύσεις και τους εκβιασμούς της εργοδοσίας τα μέλη του θα εργαστούν σήμερα και αύριο, σεβόμενοι την αγωνία των τοπικών επιχειρήσεων, αρνούμενοι όμως να δεχθούν συμβάσεις πείνας».".
Σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Κω, που δημοσιεύει το www.aegeannews.gr τονίζεται:
" Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Κω επιθυμεί να πληροφορήσει το κοινό και την τοπική κοινωνία του νησιού μας για την πορεία των διαπραγματεύσεων με το Σωματείο Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων και να αποκαταστήσει την αλήθεια σε σχέση με τη συνεργασία μας με τους οδηγούς.
Στην περυσινή τουριστική περίοδο οι οδηγοί είχαν συμφωνήσει να εργάζονται 15 ώρες την ημέρα για 6 ημέρες την εβδομάδα και αμείβονταν με καθαρές αποδοχές που κυμαίνονταν από 3.500 € μέχρι 4.500 € το μήνα, ενώ το μικτό μηναίο κόστος ενός οδηγού για κάθε πρακτορείο έφθανε ή υπερέβαινε τις 6.000 € το μήνα!
Το προνομιακό αυτό καθεστώς απασχόλησης δεν ήταν σύμφωνο με την εργατική νομοθεσία και τα ωράρια απασχόλησης και εξέθετε τα πρακτορεία μας, τους οδηγούς, τους μεταφερόμενους επιβάτες και τους πολίτες του νησιού σε εξαιρετικά σοβαρούς κινδύνους λόγω και της μειωμένης ασφάλειας, όταν κάποιος οδηγός έφτανε να απασχολείται 90 ώρες την εβδομάδα.
Ακριβώς για το λόγο προτείναμε φέτος να αποκατασταθεί επιτέλους η νομιμότητα στη συνεργασία μας με τους οδηγούς. Δηλαδή εβδομάδα 40 ωρών απασχόλησης (όπως για όλους τους μισθωτούς) χωρίς καμία μείωση του περυσινού ωρομισθίου, με διατήρηση όμως στο ακέραιο του επιδόματος φορτοεκφόρτωσης αποσκευών, ώστε να διατηρηθούν οι αποδοχές των οδηγών στο πολύ υψηλό επίπεδο των περίπου 2.000 ευρώ μηνιαίως.
Υπό τις γνωστές τραγικές οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας οι οδηγοί των τουριστικών λεωφορείων του νησιού θα παρέμεναν οι υψηλότερα αμειβόμενοι μισθωτοί στη χώρα μας, εργαζόμενοι πλέον 40 ώρες την εβδομάδα. Επίσης προτείναμε την καταβολή ενός νέου πρόσθετου μηνιαίου επιδόματος για τον έλεγχο των ονομάτων των επιβατών, όταν αυτός γίνεται από τον οδηγό. Και εξυπακούεται ότι η νυχτερινή εργασία, η απασχόληση τις Κυριακές και η όποια υπερωριακή απασχόληση θα αμείβονταν κανονικά σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία.
Πέραν όλων των παραπάνω και καθώς πλέον η κίνηση των λεωφορείων θα απαιτούσε λόγω του αριθμού των τουριστών τουλάχιστον δύο οδηγούς ανά λεωφορείο θα διπλασιάζονταν και οι θέσεις οδηγών λεωφορείων στο νησί μας, με άνοιγμα της αγοράς εργασίας για πολλούς άνεργους συμπολίτες μας.
Δυστυχώς η προσπάθειά μας για την επιβολή της νομιμότητας και της ασφάλειας στις μεταφορές προσώπων παρουσιάζεται σκόπιμα από το Σωματείο Οδηγών ως δήθεν προσπάθεια περικοπής αποδοχών των εργαζομένων. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει. Και δεν συμβαίνει διότι δεν μειώνεται το ωρομίσθιο των οδηγών αλλά μόνο οι ώρες εργασίας τους, ώστε να συμφωνούμε με τα ισχύοντα σε όλη τη χώρα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην πραγματικότητα οι οδηγοί του νησιού θα εισπράττουν πάλι έναν εξαιρετικά υψηλό, σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα, μηνιαίο μισθό, εργαζόμενοι 40 ώρες, όπως όλοι οι εργαζόμενοι.
Ελπίζουμε να επικρατήσει η κοινή λογική στη συνέχεια των διαπραγματεύσεων και να αντιληφθούν οι συνεργάτες μας οδηγοί ότι δεν προηγούνται τα συντεχνιακά ή προσωπικά συμφέροντα τους ούτε της νομιμότητας, ούτε της ανάγκης για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην τουριστική βιομηχανία.
Εκ του Δ.Σ. του
Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Κω"
Και διαβάστε την απάντηση των οδηγών οι οποίοι θέλουν να έχουν άποψη (!!!) για το ποια ξενοδοχεία, ποια καταστήματα και ότι άλλο χρησιμοποιούν οι tour operators, τα οποία βέβαια επιλέγουν οι τουρίστες...
Πάλι από το aegeannews.gr ( εδώ )
"Σε ανακοίνωση προχώρησε ο Συνδ.Τουρ.Πρακτόρων προκειμένου να ενημερώσει τους κοινωνικούς φορείς και τους πολίτες. Στη προσπαθεια τους να μην αποκαλύψουν τον ρόλο τους βαφτίζουν το ψάρι,κρέας. Η αντικειμενική ενημέρωση οφείλη να εξηγεί ότι οι δυο μεριές πράκτορες και οδηγοί που δεν ειναι συνεργάτες αλλα εργοδότες και εργαζόμενοι, διαπραγματεύονται, τους όρους αμοιβής για την νέα σεζόν, υπό την πίεση των Μνημονίων. Εμφανίζονται ως τιμητές της ανάπτυξης,της βαριάς βιομηχανίας του τουρισμού,πολέμιοι της μάστιγας της ανεργίας θεματοφύλακες της νομιμότητας!! και των εργασιακών δικαιωμάτων!! Σκοπός τους όμως ειναι η κατάργηση της (ΤΣΣΕ )που υπογράφεται εδω και ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ανάμεσα στις δυο πλευρές, ο χαρακτηρισμός της ως κάτι ΠΑΡΑΝΟΜΟ-ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ! και η υπογραφή επιχειρησιακής σύμβασης με μισθούς πείνας όπως ακριβώς επιτάσσει η Τρόικα και το Μνημόνιο... Η αλήθεια που δεν λένε όμως ειναι ότι: για την τουριστική περίοδο του 2012 υπεγράφη στις 31/5/2012 (ΤΣΣΕ κώ.gr)ισχύος ενός έτους (ΠΥΣ)6/28-2-2012 ο χρόνος λήξης της με την μετενέργεια στις 31/8/2013.
Σε αυτήν συμφωνήθηκαν,για 25 ημέρες το μήνα 1290€, 51,6€ ημερησίως, για 8 ώρες οδήγηση όπως προβλέπεται,και 7ωρες απασχόληση. Ολα τα επιπλέον ποσά που εμφανιζουν ως αμοιβή ,προκύπτουν από την υπερωριακή απασχόληση που οι ίδιοι επέβαλαν στους οδηγούς να εκτελέσουν! Καθώς επίσης η απασχόληση την Κυριακή, η νυχτερινή εργασία, η φορτοεκφώρτοση των αποσκευών, η αναστολή των ημερών ανάπαυσης επιβάλλοταν απ´αυτούς. Για να δούμε λοιπόν ποιοι ειναι αυτοί που εμφανίζονται ως υπερασπιστές της αντικειμενικής ενημέρωσης.. και νομιμότητας!!
Μήπως αυτοί δεν ειναι που την ανάπτυξη του Νησιού την έφεραν κλείνοντας δεκάδες κλίνες μικρών διαμερισμάτων, προσφέροντας τους τιμές δωματίων όσο ενα κρεβάτι στην παραλία;;
Μήπως αυτοί δεν ειναι που εφαρμόζοντας τη "νομιμότητα" παραχωρούν την διάδοση της Ιστορίας μας μέσω της ξενάγησης σε όποιον λαχει, και όχι στους επαγγελματίες ξεναγούς;;
Μήπως αυτοί δεν ειναι που εδω και χρόνια στέλνουν σωρηδόν τους τουρίστες του Νησιού στα απέναντι παράλια τώρα και με Τουρκικά πλοία!!!; κτυπώντας παράλληλα ότι απέμεινε απο ντόπιους επιχειρηματίες στη θαλάσσια μεταφορά του νησιού;
Μήπως αυτοί δεν ειναι που με "συμβόλαια" κατευθύνουν σε συγκεκριμένα μαγαζιά μπαρ, εστιατόρια κ.α., πελάτες τους,στερώντας απο άλλους ίδιες ευκαιρίες;
Μήπως αυτοί δεν ειναι, οι υπερασπιστές της ανάπτυξης!! που με τις επιλογές τους νέκρωσαν περιοχές όπως Κέφαλος,Καρδάμενα,Μαστιχάρι,Τιγκάκι,ακόμη και το κέντρο της πόλης προκειμένου να προωθήσουν κοσμο σε συγκεκριμένες ξενοδοχειακές μονάδες;
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ που οι ισολογισμοί τους παρουσιάζουν τζίρους
απο ενα εως δέκα εκατομμύρια ευρώ! (Stat bank.gr)
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ που ακόμη μέχρι σημερα οφείλουν μισθούς, δώρα, επιδόματα, ασφαλιστικές εισφορές!
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ που σήμερα τρέχουν τα σάλια τους για να βάλουν στη θέση μας νέους με 480€
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ; που δημοσιογραφικές έρευνες υποστηρίζουν πως την ώρα της κρίσης,έβγαζαν τα κέρδη τους έξω;"
Ας συνεχίσουμε τους πανηγυρισμούς αμέριμνοι για τα εκατομμύρια των τουριστών που θα έρθουν στην χώρα μας...
money-tourism.blogspot.gr
Parapona-Rodou
- Ανάγκη άμεσης παρέμβασης από Δένδια, Βρούτση και Κεφαλογιάννη, αν όχι από το γραφείο του πρωθυπουργού
- Ας συνεχίσουμε τους πανηγυρισμούς αμέριμνοι για τα εκατομμύρια των τουριστών που θα έρθουν στην χώρα μας...
Άρνηση μεταφοράς των αφικνούμενων τουριστών στο αεροδρόμιο της Κω βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί από τους οδηγούς των τουριστικών λεωφορείων, με αποτέλεσμα να εξελίσσονται απίστευτες σκηνές στο νησί και να υπάρχει αδιανόητη δυσφήμιση για τον τουρισμό της Κω και κατ επέκταση για τον ελληνικό τουρισμό στο άνοιγμα της τουριστικής περιόδου.
Στην πιο κρίσιμη στιγμή αφού οι κρατήσεις βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, οι εικόνες ντροπής που θα φτάσουν στα πέρατα της Οικουμένης, μόνο θετικές επιπτώσεις δεν θα έχουν στον τουρισμό μας.
2.000 τουρίστες περιμένουν αυτή τη στιγμή μέσα στον ήλιο, ενώ οι tour operators ζητούν ενημέρωση για να ακυρώσουν τις προγραμματισμένες πτήσεις.
Η δράκα μιας κλειστής συντεχνίας που με την ανοχή της Πολιτείας ( σ.σ. τα ακούτε κύριοι υπουργοί ή δεν τα γνωρίζετε ) εξαναγκάζει τους τουριστικούς πράκτορες να υπογράφουν ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ εργασίας, με τις αμοιβές εκάστου οδηγού για την τουριστική περίοδο να ξεπερνούν τις 60.000 € ( !!!! ναι 60.000 ευρώ καλά διαβάσατε ), δυσφημεί τον ελληνικό τουρισμό. Μάλιστα ενώ χθες είχε εξαγγείλει αναστολή των κινητοποιήσεων επισήμως μετά από συνάντηση με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, σήμερα ...άλλαξε γνώμη.
Η συντεχνία αυτή ( σ.σ. να γιατί μας χρειάζεται η τρόϊκα), δεν επιτρέπει στους πράκτορες να χρησιμοποιούν λεωφορεία και οδηγούς εκτός Κω, λες και είναι άλλο κράτος και οι ροδίτες οδηγοί, οι θεσσαλονικείς ή οι Κεφαλονίτες απαγορεύεται να πατήσουν τα χώματα της Κω. Στη συνέχεια συνάπτουν ατομικές ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ εργασίας ακόμη και για 15ωρη καθημερινή απασχόληση ( σ.σ. τα ακούτε αξιότιμοι κύριοι υπουργοί), με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει και για την ασφάλεια των μετακινήσεων, με το πακέτο της αμοιβής με υπερωρίες, κ.λπ., κ.λπ., να ξεπερνάει τα 60.000 € για την περίοδο. Οι πράκτορες είναι ουσιαστικά όμηροι της κατάστασης αυτής και πέρυσι που κάποιοι επιχείρησαν να φέρουν λεωφορεία και οδηγούς εκτός Κω, υπέστησαν βανδαλισμούς, ζημιές και πλήθος έκνομων ενεργειών με την Αστυνομία και το επίσημο κράτος να παρακολουθεί ΑΠΑΘΩΣ.
Την προηγούμενη εβδομάδα σε πράκτορα που προσπαθεί να σπάσει την απαράδεκτη και τριτοκοσμική αυτή κατάσταση, έκαναν μποϊκοτάζ, με αποτέλεσμα τέσσερα αεροπλάνα που προσγειώθηκαν οι τουρίστες να περιμένουν και τελικά να διακινηθούν με ...ταξί.
Σημειώνεται ότι μόνο σήμερα αναμένονται 38 αεροπλάνα στο νησί της Κω.
Η χθεσινή ενημέρωση σύμφωνα με τι ςεπίσημες ανακοινώσεις ήταν "Δεύτερη συνάντηση, αυτή τη φορά μόνο με τους τουριστικούς πράκτορες ,πραγματοποιεί σήμερα ο αντιδήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς προκειμένου να διευθετηθούν οι εργασιακές διαφορές με τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων και να μην δημιουργηθούν προβλήματα στο αεροδρόμιο, με προγραμματισμένες 38 αφίξεις την Πρωτομαγιά. Το σωματείο οδηγών διαβεβαιώνει με ανακοίνωση ότι «παρά τις απολύσεις και τους εκβιασμούς της εργοδοσίας τα μέλη του θα εργαστούν σήμερα και αύριο, σεβόμενοι την αγωνία των τοπικών επιχειρήσεων, αρνούμενοι όμως να δεχθούν συμβάσεις πείνας».".
Σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Κω, που δημοσιεύει το www.aegeannews.gr τονίζεται:
" Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων Κω επιθυμεί να πληροφορήσει το κοινό και την τοπική κοινωνία του νησιού μας για την πορεία των διαπραγματεύσεων με το Σωματείο Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων και να αποκαταστήσει την αλήθεια σε σχέση με τη συνεργασία μας με τους οδηγούς.
Στην περυσινή τουριστική περίοδο οι οδηγοί είχαν συμφωνήσει να εργάζονται 15 ώρες την ημέρα για 6 ημέρες την εβδομάδα και αμείβονταν με καθαρές αποδοχές που κυμαίνονταν από 3.500 € μέχρι 4.500 € το μήνα, ενώ το μικτό μηναίο κόστος ενός οδηγού για κάθε πρακτορείο έφθανε ή υπερέβαινε τις 6.000 € το μήνα!
Το προνομιακό αυτό καθεστώς απασχόλησης δεν ήταν σύμφωνο με την εργατική νομοθεσία και τα ωράρια απασχόλησης και εξέθετε τα πρακτορεία μας, τους οδηγούς, τους μεταφερόμενους επιβάτες και τους πολίτες του νησιού σε εξαιρετικά σοβαρούς κινδύνους λόγω και της μειωμένης ασφάλειας, όταν κάποιος οδηγός έφτανε να απασχολείται 90 ώρες την εβδομάδα.
Ακριβώς για το λόγο προτείναμε φέτος να αποκατασταθεί επιτέλους η νομιμότητα στη συνεργασία μας με τους οδηγούς. Δηλαδή εβδομάδα 40 ωρών απασχόλησης (όπως για όλους τους μισθωτούς) χωρίς καμία μείωση του περυσινού ωρομισθίου, με διατήρηση όμως στο ακέραιο του επιδόματος φορτοεκφόρτωσης αποσκευών, ώστε να διατηρηθούν οι αποδοχές των οδηγών στο πολύ υψηλό επίπεδο των περίπου 2.000 ευρώ μηνιαίως.
Υπό τις γνωστές τραγικές οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας οι οδηγοί των τουριστικών λεωφορείων του νησιού θα παρέμεναν οι υψηλότερα αμειβόμενοι μισθωτοί στη χώρα μας, εργαζόμενοι πλέον 40 ώρες την εβδομάδα. Επίσης προτείναμε την καταβολή ενός νέου πρόσθετου μηνιαίου επιδόματος για τον έλεγχο των ονομάτων των επιβατών, όταν αυτός γίνεται από τον οδηγό. Και εξυπακούεται ότι η νυχτερινή εργασία, η απασχόληση τις Κυριακές και η όποια υπερωριακή απασχόληση θα αμείβονταν κανονικά σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία.
Πέραν όλων των παραπάνω και καθώς πλέον η κίνηση των λεωφορείων θα απαιτούσε λόγω του αριθμού των τουριστών τουλάχιστον δύο οδηγούς ανά λεωφορείο θα διπλασιάζονταν και οι θέσεις οδηγών λεωφορείων στο νησί μας, με άνοιγμα της αγοράς εργασίας για πολλούς άνεργους συμπολίτες μας.
Δυστυχώς η προσπάθειά μας για την επιβολή της νομιμότητας και της ασφάλειας στις μεταφορές προσώπων παρουσιάζεται σκόπιμα από το Σωματείο Οδηγών ως δήθεν προσπάθεια περικοπής αποδοχών των εργαζομένων. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει. Και δεν συμβαίνει διότι δεν μειώνεται το ωρομίσθιο των οδηγών αλλά μόνο οι ώρες εργασίας τους, ώστε να συμφωνούμε με τα ισχύοντα σε όλη τη χώρα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην πραγματικότητα οι οδηγοί του νησιού θα εισπράττουν πάλι έναν εξαιρετικά υψηλό, σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα, μηνιαίο μισθό, εργαζόμενοι 40 ώρες, όπως όλοι οι εργαζόμενοι.
Ελπίζουμε να επικρατήσει η κοινή λογική στη συνέχεια των διαπραγματεύσεων και να αντιληφθούν οι συνεργάτες μας οδηγοί ότι δεν προηγούνται τα συντεχνιακά ή προσωπικά συμφέροντα τους ούτε της νομιμότητας, ούτε της ανάγκης για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην τουριστική βιομηχανία.
Εκ του Δ.Σ. του
Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Κω"
Και διαβάστε την απάντηση των οδηγών οι οποίοι θέλουν να έχουν άποψη (!!!) για το ποια ξενοδοχεία, ποια καταστήματα και ότι άλλο χρησιμοποιούν οι tour operators, τα οποία βέβαια επιλέγουν οι τουρίστες...
Πάλι από το aegeannews.gr ( εδώ )
"Σε ανακοίνωση προχώρησε ο Συνδ.Τουρ.Πρακτόρων προκειμένου να ενημερώσει τους κοινωνικούς φορείς και τους πολίτες. Στη προσπαθεια τους να μην αποκαλύψουν τον ρόλο τους βαφτίζουν το ψάρι,κρέας. Η αντικειμενική ενημέρωση οφείλη να εξηγεί ότι οι δυο μεριές πράκτορες και οδηγοί που δεν ειναι συνεργάτες αλλα εργοδότες και εργαζόμενοι, διαπραγματεύονται, τους όρους αμοιβής για την νέα σεζόν, υπό την πίεση των Μνημονίων. Εμφανίζονται ως τιμητές της ανάπτυξης,της βαριάς βιομηχανίας του τουρισμού,πολέμιοι της μάστιγας της ανεργίας θεματοφύλακες της νομιμότητας!! και των εργασιακών δικαιωμάτων!! Σκοπός τους όμως ειναι η κατάργηση της (ΤΣΣΕ )που υπογράφεται εδω και ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ανάμεσα στις δυο πλευρές, ο χαρακτηρισμός της ως κάτι ΠΑΡΑΝΟΜΟ-ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ! και η υπογραφή επιχειρησιακής σύμβασης με μισθούς πείνας όπως ακριβώς επιτάσσει η Τρόικα και το Μνημόνιο... Η αλήθεια που δεν λένε όμως ειναι ότι: για την τουριστική περίοδο του 2012 υπεγράφη στις 31/5/2012 (ΤΣΣΕ κώ.gr)ισχύος ενός έτους (ΠΥΣ)6/28-2-2012 ο χρόνος λήξης της με την μετενέργεια στις 31/8/2013.
Σε αυτήν συμφωνήθηκαν,για 25 ημέρες το μήνα 1290€, 51,6€ ημερησίως, για 8 ώρες οδήγηση όπως προβλέπεται,και 7ωρες απασχόληση. Ολα τα επιπλέον ποσά που εμφανιζουν ως αμοιβή ,προκύπτουν από την υπερωριακή απασχόληση που οι ίδιοι επέβαλαν στους οδηγούς να εκτελέσουν! Καθώς επίσης η απασχόληση την Κυριακή, η νυχτερινή εργασία, η φορτοεκφώρτοση των αποσκευών, η αναστολή των ημερών ανάπαυσης επιβάλλοταν απ´αυτούς. Για να δούμε λοιπόν ποιοι ειναι αυτοί που εμφανίζονται ως υπερασπιστές της αντικειμενικής ενημέρωσης.. και νομιμότητας!!
Μήπως αυτοί δεν ειναι που την ανάπτυξη του Νησιού την έφεραν κλείνοντας δεκάδες κλίνες μικρών διαμερισμάτων, προσφέροντας τους τιμές δωματίων όσο ενα κρεβάτι στην παραλία;;
Μήπως αυτοί δεν ειναι που εφαρμόζοντας τη "νομιμότητα" παραχωρούν την διάδοση της Ιστορίας μας μέσω της ξενάγησης σε όποιον λαχει, και όχι στους επαγγελματίες ξεναγούς;;
Μήπως αυτοί δεν ειναι που εδω και χρόνια στέλνουν σωρηδόν τους τουρίστες του Νησιού στα απέναντι παράλια τώρα και με Τουρκικά πλοία!!!; κτυπώντας παράλληλα ότι απέμεινε απο ντόπιους επιχειρηματίες στη θαλάσσια μεταφορά του νησιού;
Μήπως αυτοί δεν ειναι που με "συμβόλαια" κατευθύνουν σε συγκεκριμένα μαγαζιά μπαρ, εστιατόρια κ.α., πελάτες τους,στερώντας απο άλλους ίδιες ευκαιρίες;
Μήπως αυτοί δεν ειναι, οι υπερασπιστές της ανάπτυξης!! που με τις επιλογές τους νέκρωσαν περιοχές όπως Κέφαλος,Καρδάμενα,Μαστιχάρι,Τιγκάκι,ακόμη και το κέντρο της πόλης προκειμένου να προωθήσουν κοσμο σε συγκεκριμένες ξενοδοχειακές μονάδες;
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ που οι ισολογισμοί τους παρουσιάζουν τζίρους
απο ενα εως δέκα εκατομμύρια ευρώ! (Stat bank.gr)
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ που ακόμη μέχρι σημερα οφείλουν μισθούς, δώρα, επιδόματα, ασφαλιστικές εισφορές!
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ που σήμερα τρέχουν τα σάλια τους για να βάλουν στη θέση μας νέους με 480€
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ; που δημοσιογραφικές έρευνες υποστηρίζουν πως την ώρα της κρίσης,έβγαζαν τα κέρδη τους έξω;"
Ας συνεχίσουμε τους πανηγυρισμούς αμέριμνοι για τα εκατομμύρια των τουριστών που θα έρθουν στην χώρα μας...
money-tourism.blogspot.gr
Parapona-Rodou
Δεν πρόκειται να βάλουμε μυαλό. Τέλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήμπραβο στο σωματειο της κω ετσι θελουν!!! τοσα χρονια κυριοι πρακτορες που τα οικονομουσατε σας βολευε που οι οδηγοι δουλευαν τοσες ωρες !!! τωρα τι εγινε και αλαξατε σας επιασε πονος για τους οδηγους !! μακαρι να γινοτανε και εδω στην ροδ ο αυτο για να προσγειωθουν μερικοι που εχουν υποτιμηση το επαγγελμα και πληρωνουν οπως θελουν και οποτε θελουν!!! αλλα ειναι τυχερη μερικοι που δεν υπαρχει σωματειο αλλιως θα ετσουζαν κολοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτα αλλα σωματεια που υπαρχουν δουλευουν κανονικα !! φιλαρακι πρεπει να το κοιταξεις πρωτα και μετα να γραφεις γιατι εδω δουλευουν απλα για τους ξενοδοχους και μεγαλοεπιχιρηματειες
ΔιαγραφήTO ASXHMOTERO NISI H KOS ,BRE OUST POU THELETE KAI TOURISMO
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΝΟΜΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΜΕΝΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΡΘΟΥΝ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΘΕΛΕΤΕ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ΡΕ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
Οι πράκτορες μετατρέψουν όλη την Ελλάδα σε Μανωλάδα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φτάνει που έχουν απλήρωτους τόσους εργαζόμενους, θέλουν να δουλεύουν όλοι με μισθούς πείνας!
Όποιος ξένος η Έλληνας θέλει να έρθει να δουλέψει στα νησιά είναι ευπρόσδεκτος να έρθει αλλά να αμείβεται κανονικά με τους όρους που ορίζει η σύμβαση του καθενός στον τουριστικό κλάδο.
Είναι κρίμα να εκμεταλλέυονται άνεργους και απελπισμένους ανθρώπους για ένα κομμάτι ψωμί. Και μην μου πείτε ότι οι άλλοι οδηγοί θα δουλεύουν 8ωρο. Το 8ωρο στον τουρισμό δεν υπάρχει! Υπάρχουν μόνο οι άπειρες απλήρωτες υπερωρίες!!!!
ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ Ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΛΛΑΔΑ???
ΑπάντησηΔιαγραφή