«Πόλεμος» για το τύπου καταμαράν πλοίο που κάνει δρομολόγιο Ρόδος-Τήλος
Για «πόλεμο» που δέχεται προκειμένου να αποσυρθεί από τη γραμμή Ρόδου - Τήλου το πλοίο «Sea Star» κάνει λόγο η δήμαρχος Τήλου... κυρία Μαρία Καμμά μιλώντας στο «Βήμα» η οποία σημειώνει πως κάτι τέτοιο θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στη ζωή του νησιού. Όπως είπε, προτίθεται να συναντηθεί με τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ.Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη προκειμένου να του παρουσιάσει την κατάσταση.
Η δήμαρχος Τήλου λέει χαρακτηριστικά πως ζητούν να έχουν ισονομία και ισοπολιτεία και καταγγέλλει πως «υπάρχουν εκπρόσωποι φορέων, επιχειρήσεων, πολίτες ή τοπικοί πολιτικοί που δεν στηρίζουν ένα πλοίο το οποίο αποδεδειγμένα έδωσε φτερά ανάπτυξης στο νησί». Όπως λέει χαρακτηριστικά, «αντί αυτού να προβαίνουν σε ενέργειες που στόχο έχουν να το εξαφανίσουν. Και αυτά από νησιώτες. Έπειτα έχουμε την απαίτηση να μας καταλάβει ο κάτοικος του λεκανοπεδίου Αττικής που δεν μπορεί να φανταστεί τι σημαίνει να είσαι εγκλωβισμένος σε ένα τόπο!»
Το πλοίο ανήκει σε εταιρεία το πλειοψηφικό πακέτο της οποίας ανήκει στον Δήμο Τήλου και από το 2000 συνδέει το νησί με τη Ρόδο. Όπως λέει η κυρία Καμμά, από τότε η Τήλος γνώρισε σημαντική ανάπτυξη και ήταν καθοριστική η συμβολή του στο να μην«ερημώσει» το νησί των Δωδεκανήσων.
Παράλληλα, σημείωσε, εκτός από το ότι κράτησε τους κατοίκους όλων των ηλικιών στον τόπο τους έφερε και περισσότερους τουρίστες καθώς θεωρείται ένας ελκυστικός προορισμός λόγω του φυσικού πάρκου του νησιού.
Στη Τήλο - που δεν διαθέτει ιατρό - διαμένουν τον χειμώνα 800 άτομα βάσει της τελευταίας απογραφής ενώ το καλοκαίρι ξεπερνούν τις δύο χιλιάδες.
Η δήμαρχος του νησιού αναφερόμενη στο πλοίο λέει πως «είναι το μοναδικό φωτεινό παράδειγμα ανάπτυξης μικρού νησιού στην πατρίδα μας» ενώ ο πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών κ. Ελευθέριος Κεχαγιόγλου απευθυνόμενος σε αρμόδιους φορείς επισημαίνει: «Αν έχουν πιο πετυχημένο μοντέλο ανάπτυξης σε ελληνικό νησί από την Τήλο ας μας το πουν και σε μας να το ξέρουμε».
Ο κ. Κεχαγιόγλου συμπληρώνει ακόμη πως «προ ολίγων ημερών ήλθε και η απάντηση του ευρωπαίου επίτροπου Χοακίν Αλμούνια η οποία δίνει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης πόρων για την αγορά και διατήρηση στη γραμμή πλοίων από κονδύλια του ΕΣΠΑ τα οποία καλύπτουν ανάγκες μικρών νησιών».
Το πλοίο το καλοκαίρι εκτελούσε επιπλέον και δρομολόγια προς τη Σύμη, νησί που χαρακτηρίζεται ως ένας εξίσου ελκυστικός προορισμός, με στόχο την αύξηση εσόδων. Ωστόσο, όπως ανέφερε η δήμαρχος Τήλου, ύστερα από καταγγελία σχετικά με τη σύνθεση του πληρώματος τα δρομολόγια σταμάτησαν και τόνισε πως δέχεται τον τελευταίο καιρό «έναν ανεξήγητο πόλεμο από κάποιους που φαίνεται πως προσπαθούν να δημιουργήσουν μονοπώλιο στα Δωδεκάνησα».
Όπως επισημαίνει η κυρία Καμμά, εκτός αυτού έχει να αντιμετωπίσει και μια δικαστική διαμάχη με τεχνική εταιρεία η οποία, όπως καταγγέλλει, είχε αναλάβει επισκευές του πλοίου ωστόσο λόγω πλημμελούς επισκευής πέρυσι το καλοκαίρι το «Sea Star» έμεινε ακινητοποιημένο για ενάμιση μήνα μέσα στην υψηλή περίοδο Ιουλίου - Αυγούστου. Μάλιστα η τεχνική εταιρεία διεκδίκησε οφειλόμενα από τον Δήμο Τήλου, όπως η ίδια υποστηρίζει πως υπάρχουν, και σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου αποφασίστηκε να γίνει πλειστηριασμός στις 18 Σεπτεμβρίου με βάση διαταγή πληρωμής του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά.
Από την πλευρά της η δήμαρχος Τήλου αναφέρει ότι ο πλειστηριασμός αναστέλλεται με την υπ' αριθμόν 534/2013 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου μέχρι την τελεσίδικη απόφαση για τη δικαστική διαμάχη και η υπόθεση θα εκδικαστεί ξανά το 2016.
Parapona-Rodou
Για «πόλεμο» που δέχεται προκειμένου να αποσυρθεί από τη γραμμή Ρόδου - Τήλου το πλοίο «Sea Star» κάνει λόγο η δήμαρχος Τήλου... κυρία Μαρία Καμμά μιλώντας στο «Βήμα» η οποία σημειώνει πως κάτι τέτοιο θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στη ζωή του νησιού. Όπως είπε, προτίθεται να συναντηθεί με τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ.Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη προκειμένου να του παρουσιάσει την κατάσταση.
Η δήμαρχος Τήλου λέει χαρακτηριστικά πως ζητούν να έχουν ισονομία και ισοπολιτεία και καταγγέλλει πως «υπάρχουν εκπρόσωποι φορέων, επιχειρήσεων, πολίτες ή τοπικοί πολιτικοί που δεν στηρίζουν ένα πλοίο το οποίο αποδεδειγμένα έδωσε φτερά ανάπτυξης στο νησί». Όπως λέει χαρακτηριστικά, «αντί αυτού να προβαίνουν σε ενέργειες που στόχο έχουν να το εξαφανίσουν. Και αυτά από νησιώτες. Έπειτα έχουμε την απαίτηση να μας καταλάβει ο κάτοικος του λεκανοπεδίου Αττικής που δεν μπορεί να φανταστεί τι σημαίνει να είσαι εγκλωβισμένος σε ένα τόπο!»
Το πλοίο ανήκει σε εταιρεία το πλειοψηφικό πακέτο της οποίας ανήκει στον Δήμο Τήλου και από το 2000 συνδέει το νησί με τη Ρόδο. Όπως λέει η κυρία Καμμά, από τότε η Τήλος γνώρισε σημαντική ανάπτυξη και ήταν καθοριστική η συμβολή του στο να μην«ερημώσει» το νησί των Δωδεκανήσων.
Παράλληλα, σημείωσε, εκτός από το ότι κράτησε τους κατοίκους όλων των ηλικιών στον τόπο τους έφερε και περισσότερους τουρίστες καθώς θεωρείται ένας ελκυστικός προορισμός λόγω του φυσικού πάρκου του νησιού.
Στη Τήλο - που δεν διαθέτει ιατρό - διαμένουν τον χειμώνα 800 άτομα βάσει της τελευταίας απογραφής ενώ το καλοκαίρι ξεπερνούν τις δύο χιλιάδες.
Η δήμαρχος του νησιού αναφερόμενη στο πλοίο λέει πως «είναι το μοναδικό φωτεινό παράδειγμα ανάπτυξης μικρού νησιού στην πατρίδα μας» ενώ ο πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών κ. Ελευθέριος Κεχαγιόγλου απευθυνόμενος σε αρμόδιους φορείς επισημαίνει: «Αν έχουν πιο πετυχημένο μοντέλο ανάπτυξης σε ελληνικό νησί από την Τήλο ας μας το πουν και σε μας να το ξέρουμε».
Ο κ. Κεχαγιόγλου συμπληρώνει ακόμη πως «προ ολίγων ημερών ήλθε και η απάντηση του ευρωπαίου επίτροπου Χοακίν Αλμούνια η οποία δίνει τη δυνατότητα χρησιμοποίησης πόρων για την αγορά και διατήρηση στη γραμμή πλοίων από κονδύλια του ΕΣΠΑ τα οποία καλύπτουν ανάγκες μικρών νησιών».
Το πλοίο το καλοκαίρι εκτελούσε επιπλέον και δρομολόγια προς τη Σύμη, νησί που χαρακτηρίζεται ως ένας εξίσου ελκυστικός προορισμός, με στόχο την αύξηση εσόδων. Ωστόσο, όπως ανέφερε η δήμαρχος Τήλου, ύστερα από καταγγελία σχετικά με τη σύνθεση του πληρώματος τα δρομολόγια σταμάτησαν και τόνισε πως δέχεται τον τελευταίο καιρό «έναν ανεξήγητο πόλεμο από κάποιους που φαίνεται πως προσπαθούν να δημιουργήσουν μονοπώλιο στα Δωδεκάνησα».
Όπως επισημαίνει η κυρία Καμμά, εκτός αυτού έχει να αντιμετωπίσει και μια δικαστική διαμάχη με τεχνική εταιρεία η οποία, όπως καταγγέλλει, είχε αναλάβει επισκευές του πλοίου ωστόσο λόγω πλημμελούς επισκευής πέρυσι το καλοκαίρι το «Sea Star» έμεινε ακινητοποιημένο για ενάμιση μήνα μέσα στην υψηλή περίοδο Ιουλίου - Αυγούστου. Μάλιστα η τεχνική εταιρεία διεκδίκησε οφειλόμενα από τον Δήμο Τήλου, όπως η ίδια υποστηρίζει πως υπάρχουν, και σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου αποφασίστηκε να γίνει πλειστηριασμός στις 18 Σεπτεμβρίου με βάση διαταγή πληρωμής του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά.
Από την πλευρά της η δήμαρχος Τήλου αναφέρει ότι ο πλειστηριασμός αναστέλλεται με την υπ' αριθμόν 534/2013 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου μέχρι την τελεσίδικη απόφαση για τη δικαστική διαμάχη και η υπόθεση θα εκδικαστεί ξανά το 2016.
Parapona-Rodou
Αγαπητή Τήλος,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σε επισκέπτομαι πάντα ως συνειδητός επιβάτης του "Sea Star", διότι σε θαυμάζω.
Ένας Ρόδιος.
Δεν ειναι 'καποιοι'!!! Ενας ειναι και λεγεται σπανος. Παλαιοτερα τον εκτιμουσα καπως σαν ανθρωπο παρα τη συμπεριφορα του, η οποια οφειλεται στην ελειψη παιδειας. Τα τελευταια χρονια ομως σταματησα να τον εκτιμω και σαν ανθρωπο. Η πολλη παρεα με τον δικηγορισκο και τον δημοσιογραφισκο του εχουν στερησει καθε ιχνος λογικης. Που εισαι Γιωργο; Ξυπνα επιτελους! Δεν σε κυνηγαει κανενας! Ζησε τα χρονια που σου απομενουν ησυχα και ειρηνικα,βγαλε τα ως προς το ζην. Δε θελεις να σε θυμουνται ως τον 'βλακα' σκατοψυχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργο Σπανέ αυτά που σου έκαναν κάποτε μη τα επαναλαμβάνεις εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μαρία Καμμά δεν είναι τυχαίο πρόσωπο. Είναι "αντράκι" και ξέρει
να αντιμετωπίζει ανθρωπάκια σαν και σένα. Μαζέψου και άσε και άλλους να εργαστούν.