Αναγνώστης:
Μέσα σε αυτήν την κακοκαιρία, πολλοί από μας βρεθήκαμε στην ανάγκη να ζητήσουμε τα αυτονόητα, δηλαδή την σύμπραξη και την βοήθεια... της "πολιτείας", διαβάζω πως άλλοι ζητούσαν απεγνωσμένα πληροφορίες ή βοήθεια από την ΔΕΥΑΡ, από την Πυροσβεστική και από αλλού και τα τηλέφωνα ήταν "κατεβασμένα", εγώ ζήτησα πληροφορίες από την ΔΕΗ στις βλάβες γιατί επί 20 ώρες ήμουν χωρίς ρεύμα. Και εκεί το τηλέφωνο "κατεβασμένο" ενδεικτικό της αδιαφορίας των κρατικών υπηρεσιών προς τον πολίτη αλλά και της απαξίωσης σε αυτόν που τους πληρώνει τον μισθό τους. Μα καλά είναι τόσο δύσκολο να φτιαχτεί ένα κέντρο άμεσης ανάγκης που να λειτουργεί σε παρόμοιες συνθήκες με αναβαθμισμένο προσωπικό και να απαντά στα τηλέφωνα των πολιτών? Είναι τόσο δύσκολο στους ανεγκέφαλους που πληρώνουμε με τον ιδρώτα μας να βάλουν έστω και ένα μαγνητοφωνημένο μήνυμα το οποίο θα πληροφορεί που υπάρχουν βλάβες και ότι θα αποκατασταθούν το ταχύτερο δυνατόν, ή να καταγράφονται οι κλείσεις τους? Είναι τόσο δύσκολο αντί μιας γραμμής να υπάρχουν 5 ή 6 σε ένα τηλεφωνικό κέντρο με 2 ή 3 υπαλλήλους για να εξυπηρετηθεί ο \"εργοδότης¨τους? Όταν όμως η Τρόικα και η κάθε Τρόικα απαιτεί το κλείσιμο ή την πώληση αυτών των εταιριών ή υπηρεσιών, μόνο τότε τρέχουν αλλόφρονες να ζητήσουν την συμπαράσταση των πολιτών-εργοδοτών τους. Πηγαίνετε σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη να δείτε τι εξυπηρέτηση έχει ο ΠΟΛΙΤΗΣ και τι μηχανισμοί υπάρχουν διαθέσιμοι σε περιστατικά εκτάκτου ανάγκης...
Μέσα σε αυτήν την κακοκαιρία, πολλοί από μας βρεθήκαμε στην ανάγκη να ζητήσουμε τα αυτονόητα, δηλαδή την σύμπραξη και την βοήθεια... της "πολιτείας", διαβάζω πως άλλοι ζητούσαν απεγνωσμένα πληροφορίες ή βοήθεια από την ΔΕΥΑΡ, από την Πυροσβεστική και από αλλού και τα τηλέφωνα ήταν "κατεβασμένα", εγώ ζήτησα πληροφορίες από την ΔΕΗ στις βλάβες γιατί επί 20 ώρες ήμουν χωρίς ρεύμα. Και εκεί το τηλέφωνο "κατεβασμένο" ενδεικτικό της αδιαφορίας των κρατικών υπηρεσιών προς τον πολίτη αλλά και της απαξίωσης σε αυτόν που τους πληρώνει τον μισθό τους. Μα καλά είναι τόσο δύσκολο να φτιαχτεί ένα κέντρο άμεσης ανάγκης που να λειτουργεί σε παρόμοιες συνθήκες με αναβαθμισμένο προσωπικό και να απαντά στα τηλέφωνα των πολιτών? Είναι τόσο δύσκολο στους ανεγκέφαλους που πληρώνουμε με τον ιδρώτα μας να βάλουν έστω και ένα μαγνητοφωνημένο μήνυμα το οποίο θα πληροφορεί που υπάρχουν βλάβες και ότι θα αποκατασταθούν το ταχύτερο δυνατόν, ή να καταγράφονται οι κλείσεις τους? Είναι τόσο δύσκολο αντί μιας γραμμής να υπάρχουν 5 ή 6 σε ένα τηλεφωνικό κέντρο με 2 ή 3 υπαλλήλους για να εξυπηρετηθεί ο \"εργοδότης¨τους? Όταν όμως η Τρόικα και η κάθε Τρόικα απαιτεί το κλείσιμο ή την πώληση αυτών των εταιριών ή υπηρεσιών, μόνο τότε τρέχουν αλλόφρονες να ζητήσουν την συμπαράσταση των πολιτών-εργοδοτών τους. Πηγαίνετε σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη να δείτε τι εξυπηρέτηση έχει ο ΠΟΛΙΤΗΣ και τι μηχανισμοί υπάρχουν διαθέσιμοι σε περιστατικά εκτάκτου ανάγκης...
pes ta xrusostome
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα με τους ιδιωτες και τους συμβασιουχους ( 6μηνα ,,,, 8μηνα ) θα καταλαβεις το τι γινετε !!!!!!!!! Διοτι απλα θα ειναι για μια συμβαση ( 6-8μηνων ) και ποοοοτε θα τους ξαναπαρουν στη δουλεια ,καταλαβαινεις και τι αποδωσεις θα εχουνε..........περαστικα μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΧΝ
Με την Δεη μια απο τα ιδια προσπαθουσα απο την παρασκευη να τους πιασω ματαια. Απλα απαραδεκτοι. Ενημερωση μηδεν . Περιμεναμε απλα να ερθει το φως χωρις να ξερουμε ποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφή