ροή ειδήσεων

Τουρισμός: Η επόμενη ημέρα και ποια είναι τα εργαλεία ανάπτυξης

Oι προοπτικές του τουρισμού και η δύναμη των διαδικτυακών εργαλείων στην ανάπτυξη του κλάδου, παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του πολυθεματικού συνεδρίου.... «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» NEXT GENERATION που διοργάνωσε το www.ka-business.gr 2 Νοεμβρίου στο Porto Palace. Σύμφωνα με έρευνα του 2011 σε παγκόσμιο επίπεδο ο ιατρικός τουρισμός είναι από τους πιο πολλά υποσχόμενους τομείς της οικονομίας. Παρά τα προβλήματα που υπάρχουν τόσο τα οικονομικά, όσο τα γραφειοκρατικά, τα ασφαλιστικά και άλλα, η χώρα μας είναι ένας από τους πιο ελκυστικούς ιατρικούς προορισμούς κυρίως γιατί διαθέτει υψηλής ποιότητας ιατρικό προσωπικό, οικονομικές τιμές στον τομέα της υγείας σε σύγκριση με άλλες χώρες , ενώ το brand name της χώρας μας αποτελεί πόλο έλξης για πολλούς τουρίστες, εξήγησε ο MD, FRCOphth Χειρουργός Οφθαλμίατρος Λέανδρος Βατάκας,
Ο γαστρονομικός τουρισμός αναδεικνύει τον πολιτισμό , τα ήθη τα έθιμα αλλά και τα τοπικά προϊόντα ποιότητας κάθε περιοχής. Για παράδειγμα η Θεσσαλονίκη , μια πόλη με παράδοση στο καλό φαγητό έχει δημιουργήσει μία ακόμη γευστική διαδρομή για επισκέπτες από το εσωτερικό και το εξωτερικό και με το food festival.Αυτές τις δυνατότητες παραπάνω ανάπτυξης του γαστρονομικού τουρισμού εξήγησε ο εκπρόσωπος της Εταιρείας Places & Flavors, Ελευθέριος Ελευθεριάδης Μπορεί να είναι το Διαδίκτυο πηγή ανάπτυξης του τουρισμού και μάλιστα του εξειδικευμένου; Φυσικά απαντά ο υπεύθυνος ανάπτυξης και συνιδρυτής του increadiblue Γιώργος Γάτος.Το όραμα και η καινοτομία της εταιρείας είναι να φέρουν σε επαφή μέσω του διαδικτύου όσους αναζητούν να νοικιάσουν σκάφη για να κάνουν τις διακοπές τους αλλά και τους ιδιοκτήτες και το πλήρωμα σκαφών. Μάλιστα όπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας , αυτού του είδους οι διακοπές είναι πιο οικονομικές.
Το πρόγραμμα CaptainWise ουσιαστικά είναι ένα πολύτιμο ταξιδιωτικό εργαλείο που διαμορφώνει το τουριστικό πακέτο ανάλογα με το budget του κάθε πελάτη.Μάλιστα όπως εξηγεί ο Ανδρέας Ντεβέγιας , Chief Communications Officer (CCO) της "CaptainWise", οι πελάτες αυτού του πρωτότυπου τουριστικού διαδικτυακού γραφείου μπορούν να έχουν πολλές επιλογές τουριστικού πακέτου ανάλογα με το ποσό που μπορούν να διαθέσουν για διακοπές.
"Καινοτόμες πρακτικές: Η περίπτωση της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Λάρισας"Περισσότερα από 7.5 δισεκατομμύρια ευρώ είναι ο τζίρος του περιπατητικού τουρισμού διεθνώς. Αυτό το είδος τουρισμού, αναπτύσσει με σταθερά βήματα η Ένωση Ξενοδόχων Λάρισσας χαρτογραφώντας την περιοχή αναδεικνύοντας τις ομορφιές της αλλά και τις ανάγκες των γερμανόφωνων κυρίως τουριστών στους οποίους απευθύνονται. Όλα αυτά εξήγησε ο Managing Director της Alpha Marketing Τάσος Γούσιος.
Business Plan ομάδας φοιτητών του ΑΠΘ "Διαμονή και τουρισμός σε ιστιοπλοϊκά σκάφη και εκμάθηση ιστιοπλοΐας"Οι Ελισσάβετ Μπουφίδη, Αγοραστού Αγγελική, Παπαδοπούλου Ερμιόνη, Τσαγκαλίδης Χρήστος από τη Συντακτική Ομάδα Deep Blue δημιούργησαν μια εικονική επχείριση στην οποία οι υποψήφιοι τουρίστες κατηγοριοποιούνται ανά οικονομικό πακέτο αλλά και συγκεκριμένες δραστηριότητες που επιθυμούν να έχουν στη διάρκεια της κρουαζιέρας τους. Οι τρεις κατηγορίες είναι : athletic, family, relax και ισοδυναμούν με αντίστοιχες δραστηριότητες που θα γίνονται εν πλω...
Πηγή: www.ka-business.gr

Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *