ροή ειδήσεων

Τι είπε ο Νικήτας Κακλαμάνης για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε

Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, ο Νικήτας Κακλαμάνης αναφέρθηκε στοπρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, εξαιτίας... του οποίου δεν παρέστη στην κρίσιμη ψηφοφορία στη Βουλή, για την πρόταση μομφής που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Όλα όμως ξεπεράστηκαν, όπως ο ίδιος σημειώνει.

Διαβάστε τι έγραψε ο Νικήτας Κακλαμάνης στο facebook:

«Τις τελευταίες 20 ημέρες αντιμετώπισα ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα υγείας, όσο μπορούσα πιο διακριτικά.

Από το πρόβλημα αυτό σήμερα -εξερχόμενος του νοσοκομείου- είμαι πλήρως απαλλαγμένος και ίσως μάλιστα πιο υγιής από πριν.

Θέλω, επ’ ευκαιρία της δικής μου περιπέτειας αλλά και της ιατρικής μου ιδιότητας, να τονίσω τα εξής:

- Η έγκαιρη διάγνωση και ιδιαίτερα στον καρκίνο σώζει ζωές (όπως στη δική μου περίπτωση, που ήταν στο στάδιο 1).

- Τόσο για το διαγνωστικό (Ευαγγελισμός) όσο και για το χειρουργικό (Αρεταίειο) κομμάτι της θεραπείας μου εμπιστεύτηκα το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Παρά τις τρομερές ελλείψεις που υπάρχουν -σε ανθρώπινο δυναμικό και όχι μόνο-, το επιστημονικό επίπεδο του Ε.Σ.Υ. είναι εξαιρετικά υψηλό.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους, από τους πολύ παλιούς μέχρι τους νεότερους φίλους μου, που από την ημέρα που έγινε γνωστή η περιπέτεια της υγείας μου, με τις ευχές τους στάθηκαν δίπλα μου».



Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *