ροή ειδήσεων

«Ανταρσία» επιβατών σε πτήση της Ryanair

Απίστευτες σκηνές

Μετά από 4 ώρες καθυστέρηση στο έδαφος τους έβαλαν στο αεροπλάνο όπου έμειναν "εγκλωβισμένοι" για 6 ακόμη ώρες χωρίς νερό και φαγητό! - Εξαλλοι οι 100 επιβάτες....
επιτέθηκαν στις αεροσυνοδούς - Παρέμβαση της Αστυνομίας για να αποφευχθούν τα χειρότερα - Τι λέει η εταιρίαΈξαλλοι ήταν οι επιβάτες πτήσης της Ryanair, οι οποίοι απειλούσαν ότι θα καλέσουν την αστυνομία, μιας και η αεροπορική εταιρεία τους άφησε για ώρες χωρίς νερό και φαγητό!

Περισσότεροι από 100 επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων και παιδιών, κλήθηκαν να οπλιστούν με τεράστια υπομονή, προκειμένου να υπομείνουν την μεγάλης διάρκειας καθυστερημένη πτήση από το Stansted στο Porto της Πορτογαλίας.



Τρεις ώρες αργότερα, το αεροπλάνο ήταν ακόμα ακινητοποιημένο με τους επιβάτες να είναι κάτι παραπάνω από εξαντλημένοι και πεινασμένοι. Και όταν ζήτησαν από τους αεροσυνοδούς τροφή και νερό, εκείνοι το αρνήθηκαν!

Η απογοήτευση δεν άργησε να μετατραπεί σε εκνευρισμό και οργή, με τους «εγκλωβισμένους» επιβάτες να ξεσπούν στο πλήρωμα του αεροπλάνου και να καλούν την αστυνομία, ζητώντας της να επέμβει.



Μάλιστα, ένας επιβάτης δήλωσε ότι οι κλήσεις στην αστυνομία ξεπέρασαν τις 50!

Τελικά, οι αστυνομικοί επιβιβάστηκαν στο ακινητοποιημένο αεροπλάνο και επετράπη στους επιβάτες να κατεβούν και να περιμένουν στο αεροδρόμιο. Όμως, αυτή τη φορά, πέρασαν περισσότερες από τρεις ώρες χωρίς καμία «χορηγία» από την αεροπορική εταιρεία, ούτε καν ένα αναψυκτικό, όπως δήλωσαν αρκετοί.




Τελικά το αεροπλάνο απογειώθηκε μετά από μια μαμούθ καθυστέρηση 11 ωρών!

Το θέμα είδε το φως της δημοσιότητας λίγες μόλις εβδομάδες αφότου το αφεντικό της Ryanair, Michael O'Leary, δεσμεύτηκε ότι η εταιρεία θα έχει πολύ πιο σωστή αντιμετώπιση στο επιβατικό κοινό και θα «σταματήσει να σπάει τα νεύρα τους χωρίς λόγο».

Η πτήση με κωδικό FR8347 ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί στις 20:25 την περασμένη Παρασκευή, αλλά κατά το check in τους οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις στη διάρκειας 2 ωρών και 20 λεπτών πτήσης, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.



Τελικά, περίμεναν σχεδόν τέσσερις ώρες πριν να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο λίγο μετά τα μεσάνυχτα.
Και κάπου εκεί ξεκίνησε η δική τους οδύσσεια. Ένας εκ των επιβατών, ονόματι João Pinheiro, ανάρτησε στο You Tube ένα βίντεο από όσα εξελίχθηκαν μέσα στο αεροπλάνο, βίντεο που μέχρι στιγμής έχει πάνω από 500.000 προβολές.




Στο βίντεο αυτό,φαίνονται οι επιβάτες να «ζητιανεύουν» από το πλήρωμα φαγητό και νερό. «Δεν υπάρχει τίποτα να φάμε ή να πιούμε», ακούγεται να φωνάζει κάποιος. « Αγνοείτε τους επιβάτες που σας ζητούν βοήθεια. Δεν είστε αεροσυνοδοί; Έχετε χαζέψει;».

Μια γυναίκα ακούγεται να λέει: «Δεν θα μας αφήσετε να φάμε και να πιούμε ακόμα και αν έχουμε πληρώσει; Ούτε να βγούμε από το αεροπλάνο μπορούμε;», με κάποιον άλλο να παρακαλάει: «Υπάρχει μωρό στο αεροσκάφος!».
Και σα να μην έφτανε αυτό, δεν δέχτηκαν ούτε να τους ανάψουν τον κλιματισμό, πράγμα που ζητήθηκε στη 1, αλλά τελικά δεν έγινε – όπως και όλα τα άλλα που οι απεγνωσμένοι επιβάτες ζητούσαν.

Ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας με φώτα που αναβοσβήνουν φαίνεται έξω από το αεροσκάφος λίγο πριν ένας αξιωματικός μπει στο αεροσκάφος και ενημερώσει τους επιβάτες ότι μπορούν να εγκαταλείψουν το αεροπλάνο.

Μετά τη δημοσίευση του εν λόγω βίντεο, η Ryanair εξέδωσε ανακοίνωση, ζητώντας συγγνώμη, αλλά ισχυρίστηκε ότι στους επιβάτες δόθηκε νερό και ότι και ο ίδιος ο πιλότος είχε ζητήσει την επέμβαση της αστυνομίας.


Σχόλια

  1. Ανώνυμος23/2/14 13:42

    Προπαγάνδα σε όλο τής το μεγαλείο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/2/14 16:01

    Εχει λυσαξει ο Βασιλακης και ο Βγενοπουλος με την Ryanair ομως για να χρησιμοποιησω μια φραση του τελευταιου "the party is over" μονο που το παρτυ τελειωσε για την aegean.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/2/14 16:30

    ego vlepo oti i kathisterisi einai gegonos kai to video pragmatikotita. Oi epivates einai oloi ksenoi kai den exei kapoion elliniko proorismo. pou einai i propaganda? propaganda isos gia alles ksenes eteries. den einai mono o vasilakis kai o vgenopoulos idioktites eterion stin evropi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος23/2/14 19:16

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. ΒΙΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗ RYANAIR ΑΠΟ HAHN-FRANKFURT ΠΡΟΣ ΡΟΔΟ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ. ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΙΣΗ ΩΡΑ, ΕΠΕΙΤΑ ΜΙΑ ΩΡΑ Κ.Ο.Κ ΛΟΓΩ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΣΤΙΣ 3 ΩΡΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ, ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΧΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΡΟΥ Ή ΦΑΓΗΤΟΥ, ΕΚΑΝΕ ΑΦΟΡΗΤΗ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ AIR CONDITION ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ. ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΡΕΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *