ροή ειδήσεων

Και έξυπνο... τουριστικό κινητό

Της ΑΝΝΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

Από το έξυπνο κινητό, τώρα περνάμε στο έξυπνο... τουριστικό κινητό. Αυτό τουλάχιστον έδειξαν τα όσα ανέφεραν... σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου οι υπεύθυνοι από την εταιρεία «travelplanet24». Μια ελληνική επιχείρηση που αντί να κόψει το μεροκάματο σε πολλούς, προτίμησε να δημιουργήσει υποδομές για νέα ανάπτυξη και νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας το προσωπικό της, τους τζίρους της και βάζοντας υποδομή για κάτι ακόμη μεγαλύτερο στη διεθνή και παγκόσμια αγορά.

Το παράδειγμα αυτής της ελληνικής βραβευμένης εταιρείας, που ο μέσος όρος ηλικίας είναι κάτω των 30, θα μπορούσε να είναι η απόλυτη απόδειξη του πόσο το πολιτικό σύστημα, απόλυτα στενόμυαλο και γηρασμένο σε ιδέες, στερείται φαντασίας στον παράγοντα ανάπτυξη.

Η «travelplanet24», μία από τις 20 μεγαλύτερες e-commerce εταιρείες στην Ελλάδα, ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2005 παρέχοντας και αναπτύσσοντας υψηλής ποιότητας διαδικτυακά συστήματα κράτησης εισιτηρίων και πρωτοποριακές web εφαρμογές με στόχο την εδραίωση ενός πρωταγωνιστικού ρόλου στο χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.

Το 2010 αναγκάστηκε να επιλέξει ανάμεσα στην ανάπτυξη και τη συρρίκνωση. Διάλεξε σωστά, και σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 3 μεγαλύτερα online travel agencies στην Ελλάδα και στα 10 μεγαλύτερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Δραστηριοποιείται σε 15 αγορές και έχει γραφεία στο Σύνταγμα και το Βουκουρέστι.

Φέτος αποφάσισε να φύγει από το online booking σε ξενοδοχεία και στράφηκε κατά κύριο λόγο στο on line κλείσιμο εισιτηρίων.

Μέσα από το ανανεωμένο, εύελικτο και εύχρηστο mobile site της «travelplanet24», το 2013 παρατηρήθηκε διπλασιασμός της επισκεψιμότητάς του σε σχέση με το 2012, καθώς και σημαντική αύξηση στις κρατήσεις των αεροπορικών εισιτηρίων. Η αναλογία των χρηστών είναι σχεδόν ισομερής δεδομένου ότι 55,5% των χρηστών είναι άνδρες και 44,5% γυναίκες ηλικίας 20 έως 40 ετών (60%), με κύρια συσκευή χρήσης το κινητό τηλέφωνο με ποσοστό 67% και το tablet με ποσοστό 33%.

«Θεωρούμε ότι μέσα στο 2014 θα αυξηθεί ραγδαία η χρήση των κινητών συσκευών για κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και κυρίως για ταξιδιώτες με επαγγελματικό σκοπό ή για last minute κρατήσεις ξενοδοχείων», δήλωσε ο Φίλιππος Μπρίνκμαν, CEO της «travelplanet24». Δημοφιλέστεροι προορισμοί: Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λάρνακα, Ηράκλειο, Ρόδος και Αλεξανδρούπολη.
tanea

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *