ροή ειδήσεων

Γιώργος Γιαννιάς: «Αν δεν αποτύχεις, δεν θα πετύχεις»

Το J2US, η Ρούλα Κορομηλά, οι δύσκολες επαγγελματικές στιγμές, οι οικονομικές δυσκολίες, οι αποτυχίες, το μαύρο δάκρυ.... για μια γυναίκα και η κατάλληλη στιγμή για γάμο και παιδί με την επί δέκα χρόνια σύντροφό του Ελευθερία Παντελιδάκη

ΟΓιώργος Γιαννιάς διανύει μία από τις καλύτερες περιόδους της επαγγελματικής αλλά και της προσωπικής πορείας του. Από το J2US και τις εμφανίσεις του στο «Romeo» έως τη μεγάλη απόφαση να ανεβεί τα σκαλιά της εκκλησίας με τη γυναίκα της ζωής του, όλα συνηγορούν στο ότι η φετινή χρονιά είναι δική του...

- Η συμμετοχή σου στο J2US αποτελεί κατά κάποιον τρόπο ένα μέσο επανόδου σου στην επικαιρότητα; Στο J2US μπήκα για να παίξω με μια κοπέλα που είναι φίλη μου (σ.σ.: Ράνια Κωστάκη) και επειδή το εν λόγω show έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Ποτέ δεν με ενδιέφερε να γίνω το επίκεντρο των media και ουδέποτε στηρίχθηκα σε ίντριγκες και δημόσιες σχέσεις. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η μουσική και τα τραγούδια μου. Το παιχνίδι του lifestyle είναι από εκείνα που δεν έπαιξα και δεν θα παίξω ποτέ.



- Ωστόσο, για έναν καλλιτέχνη το promotion της δισκογραφίας του στα media είναι κομμάτι της δουλειάς του. Μπορεί να έχω χάσει από αυτό, αλλά δεν έχω ταλέντο στο να κάνω δημόσιες σχέσεις, ούτε στο να προβάλλω τον εαυτό μου. Κάθε φορά που κάνω κάτι σκέφτομαι ότι το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είμαι αληθινός και όπου βγει. Από μικρός διάλεξα αυτόν τον δύσκολο και μοναχικό δρόμο.

- Δεν υπήρξαν στην πορεία σου άνθρωποι των «δημοσίων σχέσεων» που θέλησαν να σου υποδείξουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κινηθείς; Κάθε μέρα υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι. Στην πορεία μου έχω συνεργαστεί με κάποιους που ήταν σωστοί σε αυτά που έλεγαν, αλλά και με άλλους που ήταν σκέτη αποτυχία, καθώς μου έταζαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αλλά αν δεν αποτύχεις, δεν μπορείς να πετύχεις.

- Απέτυχες; Εχω αποτύχει σε επιλογές μου, κάτι που είχε μεγάλο κόστος στην καριέρα μου. Είναι ωραίο να κάνεις επιτυχίες στα μαγαζιά, αλλά είναι πολύ δύσκολο να υπάρχουν αποτυχίες σε σχήματα. Θεωρώ ότι είναι καλό να τρως τα χαστούκια σου όσο το δυνατόν σε πιο μικρή ηλικία, γιατί στα νιάτα τα λάθη επιτρέπονται. Καθώς μεγαλώνεις, όμως, η επιτυχία σου έγκειται στο να μπορείς να μειώνεις τα λάθη σου.

- Κινδύνεψες κάποια στιγμή να βγεις εκτός καλλιτεχνικού χώρου; Ναι, πριν από 8 χρόνια. Εφυγα από όλους τους συνεργάτες μου, έμεινα μόνος μου, πήγα στη Ρόδο απ’ όπου κατάγομαι και συγκεντρώθηκα. Καθάρισε το μυαλό μου και βρήκα πάλι τις ισορροπίες μου. Ουσιαστικά, μου πήρε έναν χρόνο για να συνέλθω ψυχολογικά και επαγγελματικά. Εκείνη τη χρονιά δεν είχα πρόβλημα να βρω μεροκάματο, αλλά οι επαγγελματικές προτάσεις που μου γίνονταν δεν μου άρεσαν. Και τότε, βρήκα τον συνεργάτη μου, τον Νίκο Νικολαΐδη, με τον οποίο είμαστε μαζί μέχρι και σήμερα.

- Είσαι ένας καλλιτέχνης που κατάγεται από τη Ρόδο. Ηταν δύσκολα τα πράγματα μέχρι να καθιερωθείς; Ημουν και τυχερός και άτυχος. Τα πρώτα πέντε χρόνια, παρότι αναγνώριζαν το ταλέντο και τη φωνή μου, τα πράγματα ήταν δύσκολα, με αποτέλεσμα να με ζουν οι γονείς μου. Δεν είχα δουλειά, ήμουν στο ψάξιμο, υπήρχαν βδομάδες όπου έτρωγα μακαρόνια με κέτσαπ γιατί δεν ήθελα να επιβαρύνω οικονομικά τους δικούς μου. Αλλά μετά τα κατάφερα.

- Το σύστημα δέχεται εύκολα νέους ανθρώπους που δεν έχουν κάποια άκρη στον χώρο;Τότε που ξεκίνησα δεν μπορούσες να γίνεις εύκολα γνωστός καλλιτέχνης γιατί δεν υπήρχαν τα σόου και τα ριάλιτι. Είχα να παλέψω με τέρατα της μουσικής. Εγώ, ένας μικρός από τη Ρόδο γεμάτος όνειρα, χτύπησα πόρτες, βρήκα τις περισσότερες κλειστές, αλλά συνέχισα να χτυπώ μέχρι που στο τέλος άνοιξε κάποια από αυτές. Στην αρχή στεναχωριόμουν πολύ, αλλά παρά τις αντιξοότητες είχα κάνει focus στον στόχο μου και στο τέλος τα κατάφερα.

- Ποιοι σε πίστεψαν και ποιοι σε άδειασαν στη μέχρι τώρα πορεία σου; Υπήρξαν συνεργάτες που μου γύρισαν την πλάτη, μου έκλεισαν το μικρόφωνο και στάθηκαν αρνητικοί απέναντί μου. Οι πρώτοι που με πίστεψαν ήταν ο μαέστρος Δημήτρης Χαλκιάς μαζί με τον Αντύπα, οι οποίοι με πήγαν στον Κώστα Μπουρνά στη Minos. Aπό αυτούς μπήκα στον χώρο το 1998.

- Πού θεωρείς ότι υστερείς; Χάνω στις δημόσιες σχέσεις γιατί θέλω να κάνω παρέα με ανθρώπους που πραγματικά γουστάρω.

- Το χαμηλό προφίλ σου σού έχει στερήσει ευκαιρίες; Αν δεν γουστάρω κάτι, δεν το κάνω καλά.

- Φοβήθηκες μήπως ξεγυμνωθείς στο κοινό με τη συμμετοχή σου στο σόου; Οχι, αν και το μεγαλύτερο ελάττωμά μου είναι ότι είμαι αυθόρμητος και δυστυχώς λέω ό,τι μου κατέβει στο μυαλό.



Τον γάμο σκέφτεται ως επόμενο βήμα, ο Γιώργος Γιαννιάς, καθώς είναι δέκα χρόνια ζευγάρι με την Ελευθερία Παντελιδάκη

- Τώρα αναφέρεσαι στα όσα είπες για τη Ρούλα Κορομηλά; Δεν μετάνιωσα - και να ξεκαθαρίσω ότι δεν μάζεψα τα λεγόμενά μου γιατί τα εννοούσα. Με τη Ρούλα Κορομηλά είμαστε χρόνια φίλοι, με έχει στηρίξει και στενοχωρήθηκα που στενοχωρήθηκε. Δεν μίλησα συγκεκριμένα για κάποιον κριτή, απλώς είπα ότι νιώθω μια αδικία όσον αφορά στον τρόπο που αντιμετωπίζει τη Ράνια η κριτική επιτροπή.

- Πώς κρίνεις την επιτροπή; Και οι τρεις τους είναι μεγάλες προσωπικότητες. Θεωρώ ότι στην αρχή όλοι ήταν αυστηροί διότι δεν επιβράβευαν τις προσπάθειες των διαγωνιζομένων. Αλλά νομίζω ότι έχουν φτιάξει πλέον τα πράγματα σε σχέση με τα πρώτα live.

- Ποιος είναι ο πιο εμψυχωτικός και ο πιο σκληρός της επιτροπής; Ο πιο σκληρός, λόγω της ιδιότητάς του, είναι ο Γιώργος Θεοφάνους. Κατέχει το άθλημα εκατό τοις εκατό. Η γλυκιά της παρέας είναι η Ρούλα Κορομηλά και θέλει να περνάει καλά, ενώ ο πιο έξω καρδιά της παρέας είναι ο σκηνοθέτης Δημήτρης Αρβανίτης.

- Θεωρείς δίκαιη την αποχώρηση του Χάρη Βαρθακούρη και της Τέτας Καμπουρέλη; Αν κρίνω από φωνητικής πλευράς, η Τέτα δεν είναι καλή, οπότε η αποχώρησή της δεν μπορεί να χαρακτηριστεί άδικη. Μάλιστα περιμένω ότι σε δύο live από σήμερα θα φύγουμε κι εμείς. Το σόου πηγαίνει αξιοκρατικά και υπάρχουν διαγωνιζόμενοι που είναι φωνάρες.

- Ποιους συμπαίκτες σου ξεχωρίζεις; Η Μυριέλλα έχει φωνάρα, όπως και ο Μίνωας. Η Ράνια έχει εξαιρετική φωνή για το ραδιόφωνο, αλλά όχι για το τραγούδι. Οπότε στα επόμενα live ίσως είναι η σειρά μας για αποχώρηση, κάτι που εξαρτάται βέβαια και από την άποψη του τηλεοπτικού κοινού.

- Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι το ίδιο λαμπερή όσο ήταν στο «Dancing»; Η Ζέτα είναι λαμπερή, όμορφη και αισθάνεσαι ωραία να δουλεύεις μαζί της. Νομίζω ότι αυτή η γυναίκα κουβαλάει μονίμως μαζί της έναν προβολέα, γι’ αυτό και λάμπει τόσο πολύ. Κάθε άντρας θα μπορούσε να είναι ερωτευμένος με τη Ζέτα.

- Σε συναντάμε στο «Romeo» με τον Νίκο Μακρόπουλο. Πώς είναι η συνεργασία σας και γιατί να έρθει κάποιος να σας δει; Γιατί δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Κάνουμε ένα διασκεδαστικό πρόγραμμα όπου όλοι θα περάσουν καλά.

- Αν και δουλεύεις νύχτα, είσαι πολύ πιστός. Είσαι δέκα χρόνια ζευγάρι με την Ελευθερία Παντελιδάκη. Τι σε έχει κερδίσει και έχεις μείνει τόσο καιρό μαζί της; Είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος με μεγάλη ψυχή. Επίσης, μου θυμίζει τη μάνα μου στον τρόπο που αντιλαμβάνεται τα πράγματα, στην καθαριότητα του σπιτιού, στην τάξη και στο μαγείρεμα.

- Θα το πάρεις το κορίτσι σύντομα; Είμαστε καιρό μαζί, συζούμε και το επόμενο βήμα είναι ο γάμος. Θέλω να παντρευτούμε και να κάνουμε ένα παιδί. Εχω όμορφη οικογένεια και θέλω κι εγώ να φτιάξω τη δική μου.

- Ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει σε μια σχέση; Το πιο ακραίο πράγμα δεν το έχω κάνει εγώ σε γυναίκα αλλά γυναίκα σε μένα. Είχα μια κοπέλα με την οποία ήμασταν καιρό μαζί και έλεγε πως είμαι ο άνθρωπός της. Ενα βράδυ, πριν κοιμηθούμε, μου είπε ότι θέλει να περάσει το υπόλοιπο της ζωής της μαζί μου και την επομένη το πρωί είχε εξαφανιστεί αφήνοντάς μου ένα σημείωμα που έγραφε: «Φεύγω γιατί δεν κάνω εγώ για σένα».

- Και πώς το αντιμετώπισες; Επειδή ήμουν μικρός, έκλαψα με μαύρο δάκρυ. Πολύ κλάμα, μέχρι που φώναξα τη μητέρα μου για να μου συμπαρασταθεί.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *