Αγωγή σε βάρος μιας εκ των μεγαλύτερων αμυντικών βιομηχανιών της Γερμανίας κατέθεσε η Ελλάδα, για τα τέσσερα υποβρύχια που δεν έπλευσαν ποτέ, διεκδικώντας αποζημίωση 7 δισ. ευρώ, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Telegraph.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα...
η περίπλοκη αυτή υπόθεση, η οποία έχει απειλήσει τη θέση της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ, έγινε σύμβολο των οικονομικών προβλημάτων της χώρας.
Μάλιστα, η Telegraph δημοσιεύει φωτογραφίες των τεσσάρων υποβρυχίων, που παραμένουν ανολοκλήρωτα σε ελληνικό ναυπηγείο, 15 χρόνια μετά την παραγγελία τους.
Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της βρετανικής εφημερίδας, η ελληνική κυβέρνηση διεκδικεί αποζημίωση 7 δισ. ευρώ από την ThyssenKrupp Marine Systems και την Abu Dhabi Mar, την αμυντική βιομηχανία και το ναυπηγείο που είναι υπεύθυνα για την παραγγελία.
Στα έγγραφα των 200 σελίδων που εστάλησαν στο Διεθνές Δικαστήριο Διακανονισμών, αναφέρεται ότι η διεθνής θέση της Ελλάδας και η θέση της χώρας στο ΝΑΤΟ υπονομεύτηκαν από την αποτυχία των εταιρειών να παραδώσουν τα υποβρύχια.
“Το ζήτημα είναι τόσο ευαίσθητο, που θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε ακόμα υψηλότερη οικονομική αποζημίωση από τους Άραβες και τους Γερμανούς, γιατί τα υποβρύχια σχετίζονται με το γεωστρατηγικό ρόλο της χώρας, τη θέση της στο ΝΑΤΟ και το γεγονός ότι η χώρα περιμένει την οριστικοποίηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, που έχει φέρει αρκετούς επενδυτές που θέλουν να επενδύσουν στους φυσικούς πόρους της”, λέει στην εφημερίδα πηγή που έχει γνώση της υπόθεσης.
Όπως λέει η Telegraph, η προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Ελλάδας να μεταφέρει τις ευθύνες για τις υπερβολικές δαπάνες της σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Και προσθέτει πως το κόστος της παραγγελίας των υποβρυχίων ανήλθε στα 3 δισ. ευρώ, είναι δηλαδή τριπλάσιο του ποσού που απαίτησε η τρόικα να εξοικονομήσει η ελληνική κυβέρνηση από τη μείωση των συντάξεων.
Παράπονα Ρόδου
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα...
η περίπλοκη αυτή υπόθεση, η οποία έχει απειλήσει τη θέση της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ, έγινε σύμβολο των οικονομικών προβλημάτων της χώρας.
Μάλιστα, η Telegraph δημοσιεύει φωτογραφίες των τεσσάρων υποβρυχίων, που παραμένουν ανολοκλήρωτα σε ελληνικό ναυπηγείο, 15 χρόνια μετά την παραγγελία τους.
Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της βρετανικής εφημερίδας, η ελληνική κυβέρνηση διεκδικεί αποζημίωση 7 δισ. ευρώ από την ThyssenKrupp Marine Systems και την Abu Dhabi Mar, την αμυντική βιομηχανία και το ναυπηγείο που είναι υπεύθυνα για την παραγγελία.
Στα έγγραφα των 200 σελίδων που εστάλησαν στο Διεθνές Δικαστήριο Διακανονισμών, αναφέρεται ότι η διεθνής θέση της Ελλάδας και η θέση της χώρας στο ΝΑΤΟ υπονομεύτηκαν από την αποτυχία των εταιρειών να παραδώσουν τα υποβρύχια.
“Το ζήτημα είναι τόσο ευαίσθητο, που θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε ακόμα υψηλότερη οικονομική αποζημίωση από τους Άραβες και τους Γερμανούς, γιατί τα υποβρύχια σχετίζονται με το γεωστρατηγικό ρόλο της χώρας, τη θέση της στο ΝΑΤΟ και το γεγονός ότι η χώρα περιμένει την οριστικοποίηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, που έχει φέρει αρκετούς επενδυτές που θέλουν να επενδύσουν στους φυσικούς πόρους της”, λέει στην εφημερίδα πηγή που έχει γνώση της υπόθεσης.
Όπως λέει η Telegraph, η προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Ελλάδας να μεταφέρει τις ευθύνες για τις υπερβολικές δαπάνες της σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Και προσθέτει πως το κόστος της παραγγελίας των υποβρυχίων ανήλθε στα 3 δισ. ευρώ, είναι δηλαδή τριπλάσιο του ποσού που απαίτησε η τρόικα να εξοικονομήσει η ελληνική κυβέρνηση από τη μείωση των συντάξεων.
Παράπονα Ρόδου
Καλά, θα πάρουμε όσα πήραμε (δεν τα πήραμε) από τις αποζημιώσεις της ΜΙΖΕΝΣ που τελικά με το σχετικό "λάδωμα" μείνανε μη απαιτητά σε κάποιο συρτάρι όπως και οι πολεμικές αποζημιώσεις.......... "Για να είναι η πολιτεία έτσι, είναι επειδή οι πολίτες είναι έτσι που είναι" Πλάτων
ΑπάντησηΔιαγραφή