ροή ειδήσεων

Συγκλονιστική επιστολή του πατέρα του 24χρονου που αυτοκτόνησε μέσα στα κρατητήρια του Α.Τ. Καρδίτσας

Μια σειρά από ερωτήματα εκφράζει ο Βολιώτης δικηγόρος, πατέρας του 24χρονου που κατηγορούνταν ...
για απόπειρα ανθρωποκτονίας του ιδίου και ο οποίος αυτοκτόνησε μέσα στο κρατητήριο την ημέρα της δίκης του.

Ο 58χρονος δικηγόρος, με επιστολή του σε τοπική εφημερίδα, εκφράζει τα ερωτήματα, αναμένοντας όπως αναφέρει απαντήσεις, τονίζοντας ότι ο ίδιος επιτακτικά ζητούσε την αθώωση του παιδιού του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

"Κύριε Διευθυντά

Στις 19/6/2014 δικαζόταν στο Μ.Ο.Δ. Καρδίτσας ο αείμνηστος και πολυαγαπημένος γιος μου Θανάσης, ηλικίας 24 ετών, κατηγορούμενος για απόπειρα ανθρωποκτονίας εις βάρος μου. Η συνεδρίαση του Δικαστηρίου έπρεπε σύμφωνα με τον νόμο να αρχίσει στις 9 π.μ., όμως άρχισε στις 9.33 π.μ. Χάθηκαν 33 πολύτιμα λεπτά της ώρας. ΓΙΑΤΙ;

Η πρόεδρος του Δικαστηρίου, Βασιλική Γιαννακού, στην έναρξη της διαδικασίας ρώτησε αν υπάρχει πολιτική αγωγή. Ο συνήγορος υπεράσπισης του γιου μου κ. Νίκος Παπαπέτρος, δικηγόρος Βόλου, απάντησε ότι όχι μόνο δεν υπάρχει πολιτική αγωγή, αλλά ότι εγώ ο παθών πατέρας , είμαι με το μέρος της υπεράσπισης.

Κατά την εξέτασή μου ως μάρτυρα δήλωσα: “Κυρία πρόεδρε, δεν παρίσταμαι με την ιδιότητα του συνηγόρου, ώστε να χρησιμοποιώ το ρήμα ζητώ ή παρακαλώ. Παρίσταμαι με την ιδιότητα του πατέρα και χρησιμοποιώ το ρήμα ΙΚΕΤΕΥΩ. Σας ικετεύω λοιπόν ΑΘΩΩΣΤΕ τον γιο μου, αφήστε τον ελεύθερο να σταθεί στα πόδια του μαζί με τον πατέρα του, την αδελφή του και τη μητέρα του”.

Στις υποθέσεις αυτές, πολύ δε περισσότερο στη συγκεκριμένη που είχαμε να κάνουμε με πατέρα και το παιδί του, όπου ο παθών όχι μόνο δεν ζητεί την τιμωρία του κατηγορουμένου, αλλά αντίθετα εκλιπαρεί για την αθώωσή του, η δίκη προχωρεί ταχύτατα και τελειώνει αυθημερόν και ο κατηγορούμενος αθωώνεται ή αφήνεται ελεύθερος με την επιβολή μιας μικρής ποινής. Αυτό το γνωρίζω από την 35ετή δικηγορία μου.

Εξ’ άλλου οι μάρτυρες καταθέσαμε ότι ο γιος μου δεν είχε πρόθεση να με σκοτώσει και ότι δεν κινδύνευσε η ζωή μου. Άρα ήταν βέβαιο ότι η κατηγορία θα μετατρεπόταν από απόπειρα ανθρωποκτονίας σε σωματικές βλάβες και με την περάτωση της δίκης αυθημερόν, που ήταν απολύτως δυνατόν να γίνει, το παιδί μου θα αφηνόταν ελεύθερο, στη χειρότερη περίπτωση με μία μικρή ποινή, και σήμερα στη ζωή ανάμεσά μας.

Παρά τα προαναφερθέντα η πρόεδρος του Δικαστηρίου και η εισαγγελέας Παρασκευή Σάκκουλα έκαναν πάρα πολλές ερωτήσεις σε μένα και στους υπόλοιπους μάρτυρες με αποτέλεσμα να περάσει πολύ η ώρα.

Μάλιστα οι δύο προαναφερθείσες δικαστικές λειτουργοί με ρώτησαν μερικές φορές γιατί άλλα κατέθετα στο Δικαστήριο και άλλα είχα αναφέρει στον ανακριτή. Ναι, άλλαξα την κατάθεσή μου για να ΣΩΣΩ το παιδί μου. Επίσης η εισαγγελέας μου έκανε παρατήρηση, επειδή δύο φορές σηκώθηκα από τα έδρανα της υπεράσπισης και σαν πατέρας είπα κάτι στο γιο μου. Έτσι η ώρα περνούσε γρήγορα. Κάποια στιγμή η πρόεδρος είπε ότι η συνεδρίαση θα διακοπεί για μισή ώρα. Η διακοπή κράτησε μιάμιση ώρα. ΓΙΑΤΙ;

Όταν ξανάρχισε η διαδικασία δεν υπήρχε πλέον πολύς χρόνος λόγω λήξης του ωραρίου της γραμματέως και παρά τη δήλωση του συνηγόρου υπεράσπισης ότι μπορούμε να καθίσουμε μέχρι τα μεσάνυχτα, η δίκη διακόπηκε για τις 25/6/2014.

Τα ξημερώματα της επόμενης ημέρας 20/6/2014 το παιδί μου, ένα παλικάρι δύο μέτρα, δεν άντεξε την αναμονή για τη συνέχιση της δίκης και έβαλε τέλος στη ζωή του μέσα στα κρατητήρια του Α.Τ. Καρδίτσας κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι σήμερα συνθήκες, για τις οποίες επιβάλλεται να γίνει ταχύτατα έρευνα από την Εισαγγελία Καρδίτσας και να αποδοθούν στους υπεύθυνους οι ευθύνες, που υπάρχουν για τον τραγικό θάνατο του γιου μου.

Ελπίζω ότι οι δύο δικαστικές λειτουργοί θα έχουν την ευαισθησία να δώσουν πειστικές εξηγήσεις για τα παραπάνω όχι σε μένα ή στους προϊσταμένους τους, παρά μόνο στον αδικοχαμένο γιο μου, που, αν η δίκη είχε τελειώσει αυθημερόν, θα ήταν σήμερα ζωντανός.
Το παιδί μου έφυγε, πίσω δεν γυρίζει. Εύχομαι μόνο να είναι το τελευταίο θύμα από την ίδια αιτία".




Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *