ροή ειδήσεων

Jennifer Aniston: Δεν κάνει μπότοξ γιατί έχει Ελληνικά γονίδια!


Κατά των μπότοξ δηλώνει η Jennifer Aniston, η οποία αποκαλύπτει...
πως δεν θα έκανε καμία τέτοιου είδους επέμβαση καθώς τα Ελληνικά της γονίδια διατηρούν σε πολύ καλή κατάσταση το δέρμα της.

«Υπάρχει η τάση στο Hollywood να παραμένει κανείς αγέραστος», είπε η ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός σε μια συνέντευξη για το Yahoo!Beauty. «Νομίζω ότι αυτό στο οποίο ήμουν μάρτυρας είναι να βλέπω γυναίκες που προσπαθούν να μείνουν νέες με ό, τι πάνε και κάνουν. Είμαι ευγνώμων που μαθαίνω από τα λάθη τους, γιατί δεν βάζω αυτά τα σκ...στο πρόσωπό μου», συνέχισε.

«Νομίζω ότι οι άνθρωποι της μόδας θα πρέπει να αρχίσουν να ενσωματώνουν στις σελίδες τους πρόσωπα όλων των ηλικιών, όχι μόνο 20χρονα τέλεια πρότυπα ή μόνο για διαφημίσεις αντιρρύπανσης», είπε ακόμη, τονίζοντας ότι καλό θα ήταν να «εκπροσωπούν την ομορφιά σε όλες τις ηλικίες!».

Όσο για το δικό της μυστικό ομορφιάς η ίδια σημείωσε ότι μάλλον φταίνε τα ελληνικά της γονίδια που μοιάζει πάντα νέα και όμορφη. «Ο μπαμπάς μου είναι 100% Έλληνας. Είναι 81 ετών και έχει μόλις μια ρυτίδα. Το ίδιο και η γιαγιά μου, που ήταν 95 χρονών όταν πέθανε»

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *