Η περιοχή ονομάζεται Μπέλεκ και απέχει μόλις 30 λεπτά από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αττάλειας.... Ακόμη κι αν πολλοί τουρίστες δεν γνωρίζουν για το νέο προορισμό της Τουρκίας, αυτό δεν ισχύει για τους λάτρεις του γκολφ. Το Μπέλεκ έχει τα περισσότερα οργανωμένα γήπεδα πρωταθλητικού επιπέδου σε όλη την Ευρώπη, 15 σε αριθμό. Πριν από δύο χρόνια φιλοξένησε το τουρνουά Golf World Final, φέρνοντας στην Τουρκία τους κορυφαίους γκόλφερ από όλο τον κόσμο και μαζί με αυτούς και χιλιάδες τουρίστες.
Η ανάπτυξη για τον τουρκικό προορισμό δεν σταματά εδώ. Σκοπός του Μπέλεκ είναι να καθιερώσει τον όρο του golf-break (κατά το πρότυπο των city break προορισμών, των ταξιδιών σε πόλεις δηλαδή). Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Απόδειξη οι μεγάλες επενδύσεις σε ξενοδοχειακές μονάδες που έχει προσελκύσει τα τελευταία χρόνια η περιοχής της Αττάλειας. Περίπου 80 ξενοδοχεία και resorts που ανήκουν στην κατηγορία του ultra all- inclusive μετρά σήμερα το Μπέλεκ, με πιο δημοφιλή τα Gloria Serenity Resort, Spice Hotel & Spa, Gloria Golf Resort and Hotel Kempinski. Η περιοχή προσελκύει και ιατρικό τουρισμό, διαθέτοντας 10 νοσοκομεία και 15 κλινικές, ενώ στοχεύει και σε άλλους τομείς, π.χ. τον εναλλακτικό τουρισμό με ένα πεζοπορικό μονοπάτι 500 χιλιομέτρων. Καταδύσεις και ιστιοπλοΐα προσφέρονται επίσης για τους λάτρεις των σπορ.
Η συνταγή ήταν απλή: επενδύσεις, παροχή ταξιδιωτικής εμπειρίας στους επισκέπτες και προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου. Η Αττάλεια έχει εξελιχτεί την τελευταία δεκαετία σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό, με συνεχή αύξηση στην επισκεψιμότητα κάθε χρόνο, κερδίζοντας έτσι «πόντους» από κορυφαίους tour operators, ανάμεσά τους και η TUI.
Μια συνταγή που όπως επαναλαμβάνουν σε κάθε ευκαιρία οι επιχειρηματίες του τουρισμού θα πρέπει να ακολουθήσει και η Ελλάδα, αν επιθυμεί να διατηρήσει ψηλά την τουριστική ζήτηση. Σύμφωνα άλλωστε με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επαγγελμάτων σχεδόν 3,3 δισ. ευρώ ετησίως πρέπει να επενδύονται στον ελληνικό τουρισμό για κάθε ένα από τα επόμενα επτά χρόνια, ώστε έως το 2021 να έχει επιτευχθεί ο στόχος των 24 εκατ. διεθνών αφίξεων με κατά κεφαλήν δαπάνη 750-800 ευρώ και 31-33 δισ. ευρώ συνολικών άμεσων εσόδων.
Η πρόσκληση πάντως είναι μεγάλη, ειδικά όταν οι ανταγωνίστριες τουριστικές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ισπανία, έχουν λάβει εδώ και καιρό το μήνυμα της ανάπτυξης του τουρισμού μέσω της προσέλκυσης επενδύσεων σε υποδομές και εγκαταστάσεις.
Βίκυ Κουρλιμπίνη
vicky.kouribini@capital.gr
Πηγή:www.capital.gr
Παράπονα Ρόδου
Την εποχή που πήγαινα στο Μαρμαρίς το 1971 μαζεύανε τις καβαλίνες απο τις καμήλες στους κεντρικούς δρόμους , και η Ρόδος διέθετε το πιό οργανωμένο γκόλφ στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα συμβαίνει το αντίθετο , στην Τουρκία υπάρχουν οι πιό εξελιγμένες τουριστικές εγκαταστάσεις και μεις ρημάξαμε.Ούτε γκόλφ ούτε μία μαρίνα , σκουπίδια παντού μιζέρια και αρπακολιά.
Βρέ τα βάζουμε κάτω να δούμε τι στ' αλήθεια έφταιξε?
Πότε επι τέλους , με ειλικρίνεια θα τα βάλουμε κάτω εμείς οι Έλληνες να βρούμε χωρίς κομματικές προσωπίδες , χωρίς κόμπλεξ και προσωπικά συμφέροντα και εν ώρα κινδύνου τι έφταιξε?
Όχι άλλα παραμύθια . Ελεος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!