ροή ειδήσεων

Γιώργος Χειμωνέτος: Το δώρο που τον είχε τρελάνει



Ο Γιώργος Χειμωνέτος είναι σίγουρα ένας εντυπωσιακός άντρας... Προφανώς ήταν το ίδιο εντυπωσιακός και ως παιδί αφού το πρώτο δώρο που έλαβε για του Αγίου Βαλεντίνου και τον τρέλανε κιόλας τότε, το πήρε στο Δημοτικό!

«Το πρώτο δώρο μου έλαβα στο δημοτικό. Ήμασταν στην τελευταία τάξη του σχολείου στη Ρόδο. Μια συμμαθήτριά μου μου έστειλε μια καρδιά μαζί με μια κασέτα που εμπεριείχε μπλουζ τραγούδια επιτυχίες της εποχής. Όταν μου την χάρισε είχα τρελαθεί. Το θυμάμαι ακόμα. Με παραπέμπει σε μία πολύ τρυφερή ηλικία. Έχει μείνει στο μυαλό μου ως μία υπέροχη ανάμνηση».

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *