Σύμφωνα με τα αποτελέσματα παλαιότερης έρευνας,... οι άνθρωποι κάνουν μεγαλύτερο λογαριασμό σε βρώσιμα είδη στο σούπερ μάρκετ, όταν αισθάνονται πείνα.
Σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που έκανε σχετικά πειράματα, το παραπάνω γεγονός επιβεβαιώνεται, ενώ προκύτει ότι αυτό συμβαίνει γενικότερα και με τα προϊόντα που δεν τρώγονται.
Η μελέτη δείχνει ότι οι άνθρωποι δαπανούν περισσότερα χρήματα, όταν είναι πεινασμένοι (εννοείται όταν δεν είναι φτωχοί, αλλά έχουν τα χρήματα για να κάνουν αγορές).
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Άλισον Τζινγκ Σου του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στα «Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών» (PNAS) των ΗΠΑ, σύμφωνα με το "New Scientist", πραγματοποίησαν πέντε πειράματα με ομάδες εθελοντών. Τα πειράματα έγιναν τόσο σε καταστήματα, όσο και στο εργαστήριο.
Η έρευνα κατέληξε στη διαπίστωση ότι όσο περισσότερο πεινάει ένας καταναλωτής, τόσο του ανοίγει η όρεξη για ψώνια. Έτσι, κάποιος με άδειο στομάχι δαπανά έως 64% περισσότερα χρήματα από ό,τι κάποιος χορτασμένος.
Πού οφείλεται αυτό; Σύμφωνα με τους επιστήμονες, όταν πεινάμε, το στομάχι μας εκκρίνει την ορμόνη γρελίνη, που επιδρά στον εγκέφαλο με τρόπο τέτοιο, ώστε όχι μόνο να θέλουμε να καταναλώσουμε θερμίδες (δηλαδή να φάμε), αλλά επίσης να αποκτήσουμε και να απολαύσουμε μεγαλύτερες ποσότητες από ό,τι βλέπουμε γύρω μας.
Όπως είπε η Σου, καλό θα είναι κανείς να έχει φάει καλά προτού πάει για ψώνια - αν δεν θέλει να αγοράζει περιττά πράγματα, για τα οποία θα μετανιώσει εκ των υστέρων.
Παράπονα Ρόδου
Σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που έκανε σχετικά πειράματα, το παραπάνω γεγονός επιβεβαιώνεται, ενώ προκύτει ότι αυτό συμβαίνει γενικότερα και με τα προϊόντα που δεν τρώγονται.
Η μελέτη δείχνει ότι οι άνθρωποι δαπανούν περισσότερα χρήματα, όταν είναι πεινασμένοι (εννοείται όταν δεν είναι φτωχοί, αλλά έχουν τα χρήματα για να κάνουν αγορές).
Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Άλισον Τζινγκ Σου του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στα «Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών» (PNAS) των ΗΠΑ, σύμφωνα με το "New Scientist", πραγματοποίησαν πέντε πειράματα με ομάδες εθελοντών. Τα πειράματα έγιναν τόσο σε καταστήματα, όσο και στο εργαστήριο.
Η έρευνα κατέληξε στη διαπίστωση ότι όσο περισσότερο πεινάει ένας καταναλωτής, τόσο του ανοίγει η όρεξη για ψώνια. Έτσι, κάποιος με άδειο στομάχι δαπανά έως 64% περισσότερα χρήματα από ό,τι κάποιος χορτασμένος.
Πού οφείλεται αυτό; Σύμφωνα με τους επιστήμονες, όταν πεινάμε, το στομάχι μας εκκρίνει την ορμόνη γρελίνη, που επιδρά στον εγκέφαλο με τρόπο τέτοιο, ώστε όχι μόνο να θέλουμε να καταναλώσουμε θερμίδες (δηλαδή να φάμε), αλλά επίσης να αποκτήσουμε και να απολαύσουμε μεγαλύτερες ποσότητες από ό,τι βλέπουμε γύρω μας.
Όπως είπε η Σου, καλό θα είναι κανείς να έχει φάει καλά προτού πάει για ψώνια - αν δεν θέλει να αγοράζει περιττά πράγματα, για τα οποία θα μετανιώσει εκ των υστέρων.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.