Μία ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη έρευνα παρουσίασε το αμερικάνικο περιοδικό Time...
Ανέλυσαν τα δεδομένα ώστε να διαπιστώσουν αν οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ή διαψεύδουν στερεότυπα όπως «τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι τα πιο γρήγορα» ή «τα γερμανικά μοντέλα είναι τα πιο ασφαλή». Στο μικροσκόπιο μπήκαν 1.500 μοντέλα του 2014, από 36 διαφορετικούς κατασκευαστές.
Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, που είναι και ο πιο σημαντικός της έρευνας (γιατί πλλά άλογα πλέον όλοι βγάζουν), σύμφωνα με τον αμερικάνικο οργανισμό NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) τα σουηδικά αυτοκίνητα είναι τα πιο ασφαλή, χάρη βέβαια στην εξαιρετική επίδοση της Volvo σε αυτόν τον τομέα. Κάτω απο τους Σουηδούς, την Volvo δηλαδή, ακολουθούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες κατασκευαστές.
Στην κατηγορία της ιπποδύναμης «πρωταθλήτρια» βγαίνει η Βρετανία με περισσότερα από 400 PS μ.ο., χάρη στις McLaren, στις Bentley, στις Aston Martin κ.α. Ακολουθούν τα γερμανικά, τα αμερικάνικα και τα σουηδικά αυτοκίνητα, ενώ έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι τα ιταλικά είναι στην 5η θέση. Μάρκες όπως η Ferrari και η Lamborghini βάζουν τα… δυνατά τους, όμως τα αυτοκίνητα πόλης της Fiat ρίχνουν κατά πολύ τον ιταλικό μέσο όρο.
Η Ιταλία παίρνει την «εκδίκησή της» στην επιτάχυνση με 3,9 sec στο 0-60 μίλια/ώρα (96 km/h) καθώς η Fiat δεν παρείχε (στις ΗΠΑ προφανώς) στοιχεία για το 0-60. Ακολουθούν η Βρετανία και η Γερμανία με κάτω από 6 sec. Τα ιταλικά supercars χαρίζουν στη γειτονική μας χώρα την πρωτιά και στην τελική ταχύτητα.
Η Ιαπωνία κατακτά επιτέλους μια πρωτιά, στην κατηγορία της κατανάλωσης. Ο μεικτός κύκλος στις ΗΠΑ υπολογίζεται με οδήγηση κατά 55% στην πόλη και 45% στον αυτοκινητόδρομο. Σε μικρή απόσταση ακολουθούν τα κορεάτικα μοντέλα, ενώ στην 3η θέση είναι τα αμερικάνικα. Το μεγαλύτερο μέσο όρο καθισμάτων με σχεδόν 6 θέσεις εμφανίζουν τα σουηδικά αυτοκίνητα, μπροστά από τα ιαπωνικά και τα κορεάτικα.
Τα πιο ελαφριά μοντέλα είναι φυσικά τα ιταλικά, καθώς περιλαμβάνονται πολλά μικρά αυτοκίνητα πόλης, ενώ ακόμη και τα supercars εμφανίζουν μικρό βάρος. Τα πιο ακριβά κατά μέσο όρο είναι επίσης τα ιταλικά, χάρη σε μοντέλα όπως η LaFerrari και η Lambroghini Veneno που κοστίζουν αρκετά εκατομμύρια δολάρια.
Τέλος, το Time χρησιμοποίησε έναν ακόμη δείκτη, με ονομασία Smart Rating. Υπολογίστηκαν τα βραβεία από ειδικούς (σε ποσοστό 73%), η ασφάλεια (18%) και η αξία που διατηρεί κάθε αυτοκίνητο μετά την αγορά του (9%). Και εδώ νικήτρια ήταν η Σουηδία με τη Volvo, μπροστά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα από τη Βρετανία και τη Γερμανία.
Παράπονα Ρόδου
Ανέλυσαν τα δεδομένα ώστε να διαπιστώσουν αν οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ή διαψεύδουν στερεότυπα όπως «τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι τα πιο γρήγορα» ή «τα γερμανικά μοντέλα είναι τα πιο ασφαλή». Στο μικροσκόπιο μπήκαν 1.500 μοντέλα του 2014, από 36 διαφορετικούς κατασκευαστές.
Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, που είναι και ο πιο σημαντικός της έρευνας (γιατί πλλά άλογα πλέον όλοι βγάζουν), σύμφωνα με τον αμερικάνικο οργανισμό NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) τα σουηδικά αυτοκίνητα είναι τα πιο ασφαλή, χάρη βέβαια στην εξαιρετική επίδοση της Volvo σε αυτόν τον τομέα. Κάτω απο τους Σουηδούς, την Volvo δηλαδή, ακολουθούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες κατασκευαστές.
Στην κατηγορία της ιπποδύναμης «πρωταθλήτρια» βγαίνει η Βρετανία με περισσότερα από 400 PS μ.ο., χάρη στις McLaren, στις Bentley, στις Aston Martin κ.α. Ακολουθούν τα γερμανικά, τα αμερικάνικα και τα σουηδικά αυτοκίνητα, ενώ έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι τα ιταλικά είναι στην 5η θέση. Μάρκες όπως η Ferrari και η Lamborghini βάζουν τα… δυνατά τους, όμως τα αυτοκίνητα πόλης της Fiat ρίχνουν κατά πολύ τον ιταλικό μέσο όρο.
Η Ιταλία παίρνει την «εκδίκησή της» στην επιτάχυνση με 3,9 sec στο 0-60 μίλια/ώρα (96 km/h) καθώς η Fiat δεν παρείχε (στις ΗΠΑ προφανώς) στοιχεία για το 0-60. Ακολουθούν η Βρετανία και η Γερμανία με κάτω από 6 sec. Τα ιταλικά supercars χαρίζουν στη γειτονική μας χώρα την πρωτιά και στην τελική ταχύτητα.
Η Ιαπωνία κατακτά επιτέλους μια πρωτιά, στην κατηγορία της κατανάλωσης. Ο μεικτός κύκλος στις ΗΠΑ υπολογίζεται με οδήγηση κατά 55% στην πόλη και 45% στον αυτοκινητόδρομο. Σε μικρή απόσταση ακολουθούν τα κορεάτικα μοντέλα, ενώ στην 3η θέση είναι τα αμερικάνικα. Το μεγαλύτερο μέσο όρο καθισμάτων με σχεδόν 6 θέσεις εμφανίζουν τα σουηδικά αυτοκίνητα, μπροστά από τα ιαπωνικά και τα κορεάτικα.
Τα πιο ελαφριά μοντέλα είναι φυσικά τα ιταλικά, καθώς περιλαμβάνονται πολλά μικρά αυτοκίνητα πόλης, ενώ ακόμη και τα supercars εμφανίζουν μικρό βάρος. Τα πιο ακριβά κατά μέσο όρο είναι επίσης τα ιταλικά, χάρη σε μοντέλα όπως η LaFerrari και η Lambroghini Veneno που κοστίζουν αρκετά εκατομμύρια δολάρια.
Τέλος, το Time χρησιμοποίησε έναν ακόμη δείκτη, με ονομασία Smart Rating. Υπολογίστηκαν τα βραβεία από ειδικούς (σε ποσοστό 73%), η ασφάλεια (18%) και η αξία που διατηρεί κάθε αυτοκίνητο μετά την αγορά του (9%). Και εδώ νικήτρια ήταν η Σουηδία με τη Volvo, μπροστά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα από τη Βρετανία και τη Γερμανία.
Παράπονα Ρόδου
προφανεστατα εχουν αλλο quality control.. δεν καταλαβαινω την επιμονη των ελληνων σε μαρκες οπως vw , τοσο πολυ τους κατευθυνει ο -οχι και τοσο διαφανης- εγχωριος τυπος; δεκαετιες τωρα ειναι τοις πασοι γνωστο πως σχεδον ολες οι ιαπωνικες μαρκες βγαζουν πολυ πιο αξιοπιστα αυτοκινητα, τι ακριβως εχει ο ελληνας, μαζοχισμο, λεφτα περισσευουμενα για επισκευες ή και τα δυο; η την βρίσκει να χρηματοδοτει την γερμανικη οικονομια; ειμαστε στην εποχη της πληροφοριας, ξεκολληστε τα μυαλα σας και διαβαστε λιγο τι γινεται εξω. στην μεγαλυτερη αγορα του κοσμου, την αμερικη, μονο για τον μηνα ιουλιο, η Honda εδωσε 141.000 αυτοκινητα και η καταποντισμενη και αναξιοπιστη VW 35.000. Στις σοβαρες αγορες οπου ο αγοραστής δεν τρώει σανό γινεται χαμος με τα ιαπωνικα, και εδω ακους τους "ειδικους" τοσα χρονια να λενε μπουρδες ....
ΑπάντησηΔιαγραφήτα γιαπονεζικα αυτοκινητα δυσκολα χαλανε!εχω ενα mazda 17 χρονων που το μονο που θελει ειναι λαδια φιλτρα νερο στο ψυγειο και βενζινη,στα 17 χρονια μονο δυο φορες αλλαξα φλαντζα κεφαλης που ειναι φυσιολογικη φθορα απο τις θερμοκρασιες της μηχανης,κατα τα αλλα ποτε δεν με εχει αφησει στον δρομο!
ΑπάντησηΔιαγραφήoxi apo germania xalia
ΑπάντησηΔιαγραφή