ροή ειδήσεων

Σοκάρει η νέα δήλωση του Φώτη Σπύρου: “Δυο φορές έχω αφήσει έγκυο γυναίκα, αλλά…”(VIDEO)



"Οταν είσαι gay, υποφέρεις πολύ" παραδέχτηκε ο γνωστός ηθοποιός ...

Η δημόσια εξομολόγησή του ότι σκοπεύει να παντρευτεί με τον κατά 20 χρόνια νεότερό του σύντροφό του στη Νέα Υόρκη μετέτρεψε τον Φώτη Σπύρο σε ένα από τα κεντρικά πρόσωπα των ημερών.
Ο ηθοποιός εμφανίστηκε στο «Ολα μπιπ», όπου προέβη σε μια εφ’ όλης της ύλης εξομολόγηση, ξεκαθαρίζοντας πρώτα απ’ όλα ότι δεν προτρέπει κανέναν στην ομοφυλοφιλία.
«Δεν προτρέπω κανένα να είναι gay, δεν είναι καλά, πονάς πολύ και υποφέρεις πολύ, μακάρι να μην συνέβαινε στη ζωή σου. Όταν ήμουν μικρός, φαντάσου τι bulling έφαγα…».
Ο ηθοποιός συγκίνησε μιλώντας γα τους γονείς του, με τους οποίους πια δεν έχει καμία επαφή: «Είμαι πάρα πολύ πληγωμένος που πλήγωσα τους γονείς μου. Μακάρι να με πάρουν ένα τηλέφωνο μόλις με δουν στην εκπομπή να μου πουν έλα να φάμε, θα είναι το πιο ευτυχισμένο πράγμα στη ζωή μου».
Αναφερόμενος στον γάμο δύο ανδρών, τον χαρακτήρισε γελοίο, διευκρίνισε όμως ότι προτίθεται να τον κάνει για λόγους που αφορούν την οικονομική ασφάλεια δύο συντρόφων: «Ο γάμος εμένα με ξενερώνει. Είναι γελοίο δύο άντρες να παντρεύονται. Ποιος θα φορέσει το φουστάνι;Το κάνω αυτό με τον σύντροφό μου γιατί αύριο μεθαύριο εάν πάθω κάτι να μπορεί να έχει αυτά που θα αποκτήσουμε μαζί».
Παράλληλα, εξέφρασε την επιθυμία του να υιοθετήσει μαζί με τον σύντροφό του ένα παιδάκι, ενώ αποκάλυψε ότι στην ερωτική ζωή του υπήρξαν και σχέσεις με γυναίκες: «Δυο φορές έχω αφήσει έγκυο γυναίκα, αλλά δεν το κράτησαν, ενώ εγώ θα το ήθελα πολύ…».
Και κατέληξε μιλώντας και πάλι για το τηλεφώνημα που ελπίζει να τον πάρουν οι γονείς του: «Αυτό που θέλω είναι να με πάρουν οι δικοί μου να μου πούνε σ’ αγαπάμε θα έρθουμε μαζί σου. Δεν είναι εύκολο, γιατί είναι λαϊκοί μεγάλοι άνθρωποι, αλλά θα το ήθελα πολύ…».

Δείτε το βίντεο

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *