Η Audi παράγει συνθετική βενζίνη ....
Μετά το e-diesel, η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την παραγωγή συνθετικής βενζίνης σε μικρές ποσότητες χρησιμοποιώντας «νερό, αέρα και ηλεκτρική ενέργεια».
Μία τέτοια ιδέα θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα των αποθεμάτων σε καύσιμα που υπάρχουν στον πλανήτη, θεωρούν οι ιθύνοντες της Audi η οποία ασχολείται με την παραγωγή καυσίμων δίχως… καύσιμα! Στην περίπτωση της συνθετικής βενζίνης (e-benzin) η Audi συνεργάστηκε με την Global Bioenergies δίχως να χρησιμοποιηθεί κανένα προϊόν διύλισης. Το αποτέλεσμα είναι βενζίνη υψηλής καθαρότητας η οποία έχε βαθμό οκτανίων RON 100 δίχως να υστερεί σε τίποτα από την κλασική αμόλυβδη.
Η διαδικασία παραγωγής μπορεί να ακούγεται απλή καθώς χρησιμοποιείται νερό, υδρογόνο, CO2 και ηλιακή ακτινοβολία, αλλά πρακτικά, η διαδικασία είναι πολύ πιο περίπλοκη καθώς περιλαμβάνει ηλεκτρόλυση του νερού από το υδρογόνο και αφαίρεση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα. Το υδρογόνο με το CO2 αντιδρούν σε δύο χημικές διεργασίες παράγοντας ένα ενεργητικό υγρό από υδρογονάνθρακες, όπως στην περίπτωση του e-diesel.
Μετά το e-diesel, η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την παραγωγή συνθετικής βενζίνης σε μικρές ποσότητες χρησιμοποιώντας «νερό, αέρα και ηλεκτρική ενέργεια».
Μία τέτοια ιδέα θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα των αποθεμάτων σε καύσιμα που υπάρχουν στον πλανήτη, θεωρούν οι ιθύνοντες της Audi η οποία ασχολείται με την παραγωγή καυσίμων δίχως… καύσιμα! Στην περίπτωση της συνθετικής βενζίνης (e-benzin) η Audi συνεργάστηκε με την Global Bioenergies δίχως να χρησιμοποιηθεί κανένα προϊόν διύλισης. Το αποτέλεσμα είναι βενζίνη υψηλής καθαρότητας η οποία έχε βαθμό οκτανίων RON 100 δίχως να υστερεί σε τίποτα από την κλασική αμόλυβδη.
Η διαδικασία παραγωγής μπορεί να ακούγεται απλή καθώς χρησιμοποιείται νερό, υδρογόνο, CO2 και ηλιακή ακτινοβολία, αλλά πρακτικά, η διαδικασία είναι πολύ πιο περίπλοκη καθώς περιλαμβάνει ηλεκτρόλυση του νερού από το υδρογόνο και αφαίρεση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα. Το υδρογόνο με το CO2 αντιδρούν σε δύο χημικές διεργασίες παράγοντας ένα ενεργητικό υγρό από υδρογονάνθρακες, όπως στην περίπτωση του e-diesel.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.