Με την υπογραφή του τρίτου μνημονίου έχει ξεκινήσει ήδη να φαίνεται η...φοροκαταιγίδα, αφού ο ΕΝΦΙΑ έκανε την "επανεμφάνισή" του δίνοντας το... πρώτο χτύπημα. Ένα άλλο ζήτημα, όμως, που "καίει" εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενους είναι αυτό των τελών κυκλοφορίας.
Τίποτε ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει ως προς το (πόσο) ψηλά θα πάνε, ωστόσο οι μεγάλες αυξήσεις φαίνεται πως δεν θα αποφευχθούν...
200 ευρώ!
Μέχρι και τα 200 ευρώ ετησίως αναμένεται να φτάσουν, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΑΝΤ1.
Το υπουργείο Οικονομικών θα περάσει διάταξη για παράταση, πιθανόν μέχρι τις 20 Νοεμβρίου, για ένταξη στο καθεστώς ΦΠΑ των επιχειρήσεων που παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες για να βρεθούν ισοδύναμα, που θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας.
Τίποτε ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει ως προς το (πόσο) ψηλά θα πάνε, ωστόσο οι μεγάλες αυξήσεις φαίνεται πως δεν θα αποφευχθούν...
200 ευρώ!
Μέχρι και τα 200 ευρώ ετησίως αναμένεται να φτάσουν, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΑΝΤ1.
Το υπουργείο Οικονομικών θα περάσει διάταξη για παράταση, πιθανόν μέχρι τις 20 Νοεμβρίου, για ένταξη στο καθεστώς ΦΠΑ των επιχειρήσεων που παρέχουν εκπαιδευτικές υπηρεσίες για να βρεθούν ισοδύναμα, που θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας.
Στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι να αυξηθούν τα τέλη με:
- Σύνδεση τιμής & κυβικών
- Μεγαλύτερη αύξηση σε ακριβά και μεγάλου κυβισμού
- Μικρότερη σε φθηνά χαμηλού κυβισμού
- Κατάργηση εξαιρέσεων από τέλη κυκλοφορίας (αντιρρυπαντικά κλπ.)
Οι κλίμακες που έχουν προταθεί έως τώρα είναι τέσσερις:
- 1η κλίμακα: Αύξηση 50€
- 2η κλίμακα: Αύξηση 100€
- 3η κλίμακα: Αύξηση 150€
- 4η κλίμακα: Αύξηση 200€
Συγκεκριμένα παραδείγματα
Για παράδειγμα ένα Ι.Χ. αξίας 50.000 ευρώ, 3.000 κυβικών, εξαετίας: τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα είναι 880 ευρώ και με την αύξηση στην 4η κλίμακα θα πληρώσει 1.080 ευρώ. Η αύξηση, δηλαδή, θα είναι 200 ευρώ.
Σε ένα Ι.Χ. αξίας 15.000 ευρώ, 1.600 κυβικών, τετραετίας και με εκπομπή CO 201 - 250 (γρ./χλμ.): τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα είναι 2,8 ευρώ. Με την κατάργηση εξαίρεσης θα πληρώσει: 50 ή 100€, δηλαδή η αύξηση είναι 47-97 ευρώ.
Για παράδειγμα ένα Ι.Χ. αξίας 50.000 ευρώ, 3.000 κυβικών, εξαετίας: τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα είναι 880 ευρώ και με την αύξηση στην 4η κλίμακα θα πληρώσει 1.080 ευρώ. Η αύξηση, δηλαδή, θα είναι 200 ευρώ.
Σε ένα Ι.Χ. αξίας 15.000 ευρώ, 1.600 κυβικών, τετραετίας και με εκπομπή CO 201 - 250 (γρ./χλμ.): τα τέλη κυκλοφορίας σήμερα είναι 2,8 ευρώ. Με την κατάργηση εξαίρεσης θα πληρώσει: 50 ή 100€, δηλαδή η αύξηση είναι 47-97 ευρώ.
Γουστάρω!!!!! Δώσε πόνο μπάρμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή==ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ==
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
1.1. Το Υπουργείο Οικονομικών θα αναδομηθεί σε μια υπηρεσία που θα υπηρετεί τη μέσω του φόρου ανταποδοτική διαδικασία της Πολιτείας προς τον πολίτη.
1.2. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φορολογικοί νόμοι γιατί η πολυνομία είναι η οδός της διαφθοράς, διαπλοκής, συναλλαγής όλων των κακόβουλων ενεργειών και καταδυνάστευσης του πολίτη. Ο φορολογικός νόμος του εισοδήματος που θα καθιερωθεί θα έχει τουλάχιστον 10ετή διάρκεια.
1.3. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φόροι επί της ακίνητης περιουσίας ώστε ο πολίτης να είναι πραγματικά κυρίαρχος και κύριος της εστίας του και της περιουσίας του. Ο φόρος για αγορά ακίνητης περιουσίας δεν θα είναι πάνω από 3 % και όχι 11 % που επί πολλά χρόνια πληρώνουμε για απλή μεταβίβαση. Για μεταβίβαση σε συγγενή πρώτου βαθμού είναι χωρίς φόρο.
1.4. Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών η Ελλήνων Πολιτεία θα θέσει νομοθεσία ώστε η αγορά των αυτοκινήτων να γίνεται ατελώς με ένα ποσό ΦΠΑ εάν και εφόσον κριθεί αναγκαίο.
1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.
1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.
1.7. Η φορολογία εισοδήματος θα αρχίζει από της 15.000 € ετησίως. Η μέριμνα της Πολιτείας είναι ότι ο μικρότερος μισθός θα είναι διαμορφωμένος κατά αυτό τον τρόπο ώστε το 50 % του να καλύπτει τις βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου.