ροή ειδήσεων

Ποιος γνωστός Ροδίτης ηθοποιός δούλευε σε κοτέτσι (εικόνα)



Για τα χρόνια που υπήρξε άνεργος και χρειάστηκε να κάνει διάφορες δουλειές... για να επιβιώσει αναφέρθηκε σε συνέντευξή του ο δημοφιλής ηθοποιός, αποκαλύπτοντας ότι τάιζε μέχρι και κότες για τα ως προς το ζην.

«Πέρασα μια περίοδο που ήμουν άνεργος και έκανα πολλές δουλειές. Η πρώτη μου δουλειά, πιτσιρικά, ήταν στη Ρόδο, σε κοτέτσι, όπου τάιζα κότες. Για αρκετά χρόνια εργαζόμουν ως μπάρμαν και δεν θα μπορούσα να το κάνω ξανά καθώς δεν μου άρεσε καθόλου. Βέβαια, αν έρθουν τα δύσκολα, θα ασχοληθώ με την κηπουρική, τη διακόσμηση και τις κατασκευές μέσα στο σπίτι, γιατί έχω ταλέντο σε αυτά. Πιάνουν πάρα πολύ τα χέρια μου και έχω φτιάξει τα σπίτια των φίλων μου. Μακάρι να μη χρειαστεί να το κάνω επαγγελματικά, καθώς αγαπάω πολύ τη δουλειά μου», εξομολογήθηκε στο περιοδικό People ο Γιώργος Χρυσοστόμου.




govastileto

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *