«Διώξτε τα τζιτζίκια από το δέντρο κάνουν πολλή φασαρία και με ενοχλούν»... Ισως είναι από τα πιο light παράπονα που έχουν ακούσει από τουρίστες ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στην Κρήτη, οι οποίοι περιγράφουν τις εμπειρίες τους για τις παραξενιές και τις αμίμητες ατάκες των φιλοξενούμενών τους που δεν ικανοποιούνται με τίποτα.
Όπως είπαν διευθυντές ξενοδοχείων μιλώντας στην εφημερίδα της Κρήτης «Πατρίς» δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιοι πελάτες τούς έφεραν και φέτος σε δύσκολη θέση με τα παράλογα παράπονα και αιτήματά τους.
“Θέλω αποζημίωση, τα ψάρια τρομάζουν τα παιδιά μου”
Ο διευθυντής ξενοδοχείων Δημήτρης Κουμπαράκης μάς μίλησε για την περίπτωση μιας Αγγλίδας που έκανε διακοπές στη Χερσόνησο και παραπονέθηκε έντονα για τα... ψάρια που βρίσκονται στη θάλασσα.
“Ήλθε και μας είπε ότι τα ψάρια τρομάζουν τα παιδιά της και μας ζήτησε αποζημίωση για ψυχική οδύνη”.
“Διώξτε τα τζιτζίκια, κάνουν φασαρία”
“Άλλος πελάτης ζήτησε από το προσωπικό να φροντίσει να απομακρύνει τα τζιτζίκια από ένα δέντρο γιατί έκαναν φασαρία και του χαλούσαν την ηρεμία”.
Ο ίδιος θυμάται ακόμη την περίπτωση πελάτισσας από την Ουγγαρία που έκανε παράπονα εγγράφως ζητώντας αποζημίωση γιατί τη θέα της θάλασσας από το δωμάτιό της, την μισοέκρυβε ένας...φοίνικας.
Αμέτρητες είναι οι περιπτώσεις παραπόνων τουριστών που θυμούνται οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία.
Πελάτης γλίστρησε κι έπεσε βγαίνοντας από την πισίνα του ξενοδοχείου και έξαλλος ζήτησε αποζημίωση για την πτώση του.
Άλλος τουρίστας διαμαρτυρήθηκε γιατί το φαγητό είναι πολύ ζεστό και άλλος γιατί τα κρύα πιάτα είναι... κρύα.
Παράπονα για τον... άσχημο ξεναγό και τους χοντρούς στην παραλία
Πάντως, σύμφωνα με τους ξενοδοχοϋπαλλήλους της Κρήτης, από τους δυσκολότερους πελάτες φαίνεται ότι είναι οι Άγγλοι, οι Ισραηλινοί, οι Ρώσοι, ενώ πίσω, σε παραξενιά, δεν πάνε ούτε οι Ελληνες...
Παράπονα Ρόδου
Όπως είπαν διευθυντές ξενοδοχείων μιλώντας στην εφημερίδα της Κρήτης «Πατρίς» δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιοι πελάτες τούς έφεραν και φέτος σε δύσκολη θέση με τα παράλογα παράπονα και αιτήματά τους.
“Θέλω αποζημίωση, τα ψάρια τρομάζουν τα παιδιά μου”
Ο διευθυντής ξενοδοχείων Δημήτρης Κουμπαράκης μάς μίλησε για την περίπτωση μιας Αγγλίδας που έκανε διακοπές στη Χερσόνησο και παραπονέθηκε έντονα για τα... ψάρια που βρίσκονται στη θάλασσα.
“Ήλθε και μας είπε ότι τα ψάρια τρομάζουν τα παιδιά της και μας ζήτησε αποζημίωση για ψυχική οδύνη”.
“Διώξτε τα τζιτζίκια, κάνουν φασαρία”
“Άλλος πελάτης ζήτησε από το προσωπικό να φροντίσει να απομακρύνει τα τζιτζίκια από ένα δέντρο γιατί έκαναν φασαρία και του χαλούσαν την ηρεμία”.
Ο ίδιος θυμάται ακόμη την περίπτωση πελάτισσας από την Ουγγαρία που έκανε παράπονα εγγράφως ζητώντας αποζημίωση γιατί τη θέα της θάλασσας από το δωμάτιό της, την μισοέκρυβε ένας...φοίνικας.
Αμέτρητες είναι οι περιπτώσεις παραπόνων τουριστών που θυμούνται οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία.
Πελάτης γλίστρησε κι έπεσε βγαίνοντας από την πισίνα του ξενοδοχείου και έξαλλος ζήτησε αποζημίωση για την πτώση του.
Άλλος τουρίστας διαμαρτυρήθηκε γιατί το φαγητό είναι πολύ ζεστό και άλλος γιατί τα κρύα πιάτα είναι... κρύα.
Παράπονα για τον... άσχημο ξεναγό και τους χοντρούς στην παραλία
Πάντως, σύμφωνα με τους ξενοδοχοϋπαλλήλους της Κρήτης, από τους δυσκολότερους πελάτες φαίνεται ότι είναι οι Άγγλοι, οι Ισραηλινοί, οι Ρώσοι, ενώ πίσω, σε παραξενιά, δεν πάνε ούτε οι Ελληνες...
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.