ροή ειδήσεων

Έτοιμοι για αποβίβαση


Hopwave, η startup που θέλει να οργανώσει τις μετακινήσεις ανάμεσα στα νησιά...Εάν κάποιος αυτή τη στιγμή θελήσει να κλείσει εισιτήρια για να μετακινηθεί με πλοίο, πχ. από τον Πειραιά στην Πάτμο, το μόνο που χρειάζεται είναι να μπει σε μία σελίδα με ακτοπλοϊκά εισιτήρια και να κάνει την κράτησή του. Τι γίνεται όμως αν θέλει να μεταβεί από την Πάτμο στους Φούρνους ή στη Λέρο και από εκεί στην Αστυπάλαια; ΄Οσοι έχουν επιχειρήσει παρόμοιες μετακινήσεις ανάμεσα σε μικρότερα νησιά, γνωρίζουν από πρώτο χέρι το χάος που επικρατεί: τα δρομολόγια εξυπηρετούνται από πολύ μικρές εταιρείες ή μεμονωμένα άτομα, που τις περισσότερες φορές δεν έχουν καν παρουσία στο ίντερνετ.




Το κενό αυτό διαπίστωσαν τέσσερις νέοι συνεργάτες, η Γεωργία Τζιβιτζίδου, ο Βασίλης Αρκομάνης, ο Γιώργος Πιλπιλίδης και ο Γιώργος Σιάτρας και αποφάσισαν να δημιουργήσουν το hopwave. «Το hopwave είναι ένα εργαλείο στα χέρια του ταξιδιώτη, με το οποίο μπορεί να βρει online πληροφορίες για όλους τους δυνατούς τρόπους μετακίνησης μέσω θαλάσσης, όπως τουριστικά σκάφη αναψυχής, ferry boats, καταμαράν, πλοία ακτοπλοϊκών γραμμών, ακόμη και υδροπλάνα», μου λέει ο Γιώργος Σιάτρας. Στόχος τους είναι ο ταξιδιώτης να μπορεί να κινηθεί μεταξύ των νησιών και να ανακαλύψει τις ομορφιές των προορισμών γύρω από το νησί που βρίσκεται. «Μέσα από το hopwave έχει πλέον τη δυνατότητα να σχεδιάσει το πρόγραμμα διακοπών του και να κλείσει τα εισιτήριά του σε πραγματικό χρόνο», προσθέτει.



Η ιδέα της δημιουργίας της πλατφόρμας τους ήρθε όταν, ως ταξιδιώτες και οι ίδιοι, παρατήρησαν την έλλειψη πληροφοριών σχετικά με τα δρομολόγια των διαθέσιμων μέσων μεταφοράς μεταξύ των νησιών. «Το καλοκαίρι που πέρασε, είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στον επιχειρηματικό διαγωνισμό Get CruiseInn, όπου αναδείξαμε το πρόβλημα. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού μάλιστα ήρθαμε σε επαφή τόσο με τουρίστες όσο και ιδιόκτητες των μικρών καραβιών, οι οποίοι μας επιβεβαίωσαν την ύπαρξη του προβλήματος», αναφέρει η Γεωργία.

Μετά το τέλος του διαγωνισμού ξεκίνησαν να υλοποιούν την υπηρεσία τους και τον περασμένο Αύγουστο το hopwave έτρεξε σε πιλοτική μορφή στο νησί της Κω με ένα στοχευμένο αριθμό τουριστών και ιδιοκτητών μικρών καραβιών. «Σε αυτό το διάστημα είχαμε τη δυνατότητα να μελετήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών μας, όπως και να γνωρίσουμε καλύτερα αυτόν τον κλάδο του τουρισμού», υποστηρίζει ο έτερος Γιώργος. Έτσι, αυτή την περίοδο επεξεργάζονται τα σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις εντυπώσεις των χρηστών και προχωρούν με την ολοκληρωμένη έκδοση της υπηρεσίας.



Ήδη βρίσκονται σε επαφή με ιδιοκτήτες μικρών καραβιών σε κομβικά νησιά του Αιγαίου, όπως η Ρόδος και η Σαντορίνη, με στόχο να παρέχουν περισσότερους προορισμούς στον ταξιδιώτη. «Παράλληλα, ολοκληρώνουμε την πλατφόρμα μας σε web και mobile περιβάλλον, ώστε να είμαστε έτοιμοι για τη νέα καλοκαιρινή σεζόν», συμπληρώνει ο Βασίλης. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους, με το πέρας της σεζόν του 2016 θα έχει ολοκληρωθεί και η μελέτη εφαρμογής του μοντέλου της υπηρεσίας σε άλλες χώρες που παρουσιάζουν παρόμοια γεωγραφικά χαρακτηριστικά με την Ελλάδα, όπως η Ιταλία και η Κροατία. «Η βασικότερη πρόκληση που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε», λέει κλείνοντας ο Γιώργος Σιάτρας, «είναι η έλλειψη εξοικείωσης των ιδιοκτήτων μικρών καραβιών με την τεχνολογία. Και φυσικά το φαινόμενο της παραοικονομίας που παρατηρείται σε όλον τον τουριστικό τομέα».


Το προφίλ της ομάδαςΤο hopwave αποτελείται από μία τετραμελή ομάδα. Η Γεωργία Τζιβιτζίδου και ο Βασίλης Αρκομάνης είναι υπεύθυνοι για τη διαμόρφωση της στρατηγικής marketing και τη διαχείριση (management) της ομάδας, οι Γιώργος Πιλπιλίδης και Γιώργος Σιάτρας έχουν αναλάβει το τεχνικό κομμάτι και είναι υπεύθυνοι για την δημιουργία και ανάπτυξη της εφαρμογής τόσο σε mobile όσο και σε web μορφή.
O Γιώργος Σιάτρας, γεννημένος στην Αθήνα, είναι τελειόφοιτος Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Είναι Software Engineer, έχει ακαδημαϊκή τριβή στον χώρο του Cloud Computing και εμπειρία στην ανάπτυξη ιστοσελίδων και εφαρμογών διαδικτύου.
O Γιώργος Πιλπιλίδης ξεκίνησε τις σπουδές του στο τμήμα ΗΜΜΥ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τις συνέχισε διαδικτυακά στο Google, δουλεύοντας παράλληλα στον χώρο του web development.
Η Γεωργία Τζιβιτζίδου, απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, κατάγεται από την Κω και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τουρισμό. Επίσης, έχει εργαστεί σε τουριστικό γραφείο και έχει προσφέρει εθελοντική δράση στον κλάδο.
Ο Αρκομάνης Βασίλης, φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ασχολείται με τη μελέτη και την ανάλυση της βιωσιμότητας, τη διαχείριση και την ανάπτυξη των startup επιχειρήσεων στον ελληνικό χώρο.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *