ροή ειδήσεων

TΡΟΜΟΣ: Ρομά επιχείρησαν να απαγάγουν 3χρονο παιδί σε σούπερ μάρκετ [video]


Τον απόλυτο τρόμο έζησε το πρωί του Σαββάτου μία μάνα... από την Βάρη, όταν μία ΡΟΜΑ επιχείρησε να απαγάγει το 3χρονο αγοράκι της. Ευτυχώς ο μικρός άρχισε να φωνάζει, η μαμά του το άκουσε και το έσωσε!
Όπως αποκαλύπτει η ίδια η μάνα στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, «Το Σάββατο το πρωί πήγαμε στο σούπερ μάρκετ και την ώρα που μπαίναμε στο κατάστημα, άφησα το χέρι του παιδιού μου, για να πάρω ένα καλάθι. Μπροστά μου ήταν μία τσιγγάνα που άφηνε ένα καρότσι. Βγαίνοντας από το σούπερ μάρκετ, τράβηξε και το παιδί μου, το οποίο έβγαλε εκτός του καταστήματος.

O γιος μου, άρχισε να φωνάζει, ήταν εκπαιδευμένος σε αυτό. Έτσι βγήκα έξω και τον τράβηξα μέσα» σημειώνει.

Στη συνέχεια προσθέτει «Από το οπτικό υλικό μέσα από το κατάστημα φαίνεται ότι όλα έγιναν μέσα σε 5 δευτερόλεπτα. Αν το αγοράκι μου δεν φώναζε “ Μαμά, μαμά”, θα τον έχανα.

Μετά το περιστατικό, όπως ανέφερε η μητέρα, μία άλλη ΡΟΜΑ, υπερασπίστηκε την γυναίκα που επιχείρησε να της πάρει το παιδί, λέγοντας πως δεν ήθελε να το απαγάγει, απλά το μπέρδεψε με το δικό της.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *