Πλήθος καταγγελιών δέχονται τις τελευταίες ημέρες οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” από...
υπερχρεωμένους δανειολήπτες, οι οποίοι προσπαθούν εναγωνίως να συλλέξουν τα απαιτούμενα εκ του Νόμου απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να υπαχθούν στη διαδικασία για τη ρύθμιση των οφειλών τους ως υπερχρεωμένα φυσικά πρόσωπα (Νόμος Κατσέλη), μετά την τροποποίηση του Νόμου τον Αύγουστο 2015 και πριν την καταληκτική ημερομηνία, που έθεσε ο νόμος που ψηφίστηκε πρόσφατα και θέτει ως καταληκτική ημερομηνία για την υπαγωγή τους, σύμφωνα με τις παλαιότερες ευεργετικές διατάξεις, την 31η Δεκεμβρίου 2015.
Ειδικότερα, ορισμένα πιστωτικά ιδρύματα καθυστερούν δραματικά στη χορήγηση τόσο των δανειακών συμβάσεων, όσο και των αναλυτικών καταστάσεων οφειλών, που σύμφωνα με το νόμο οφείλουν απαρέγκλιτα να χορηγούν εντός προθεσμίας δέκα εργάσιμων ημερών από την κατάθεση της αίτησής τους για τη χορήγηση της Βεβαίωσης αυτής, επικαλούμενες δήθεν καταστάσεις ανωτέρας βίας, έλλειψης προσωπικού κλπ.
Για τους λόγους αυτούς η ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” ζητά από την Κυβέρνηση να παρέμβει δραστικά, προκειμένου να καταστείλει την αθέμιτη αυτή συμπεριφορά των πιστωτικών ιδρυμάτων και να επιβάλει την τήρηση του νόμου, καθώς και να παρατείνει την καταληκτική προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων υπερχρεωμένων καταναλωτών σύμφωνα με το παλαιό ευνοϊκότερο καθεστώς, για χρονικό διάστημα πέραν της 31ης-12-2015
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.