ροή ειδήσεων

Καντιμοίρης: Πως περνά αυτές τις ημέρες ένας Ροδίτης στη Μακεδονία;


Ο Γιώργος Καντιμοίρης, κάνει γιορτές μαζί μας, βλέποντας τα πράγματα με κυανέρυθρο μάτι... Αλλωστε, μετά από έξι ολόκληρα χρόνια στην ομάδα, δεν θα μπορούσε να τα βλέπει και διαφορετικά. Τον συναντήσαμε και φάγαμε το γιορτινό τσουρέκι μαζί με τον μικρό Γιαννάκη, τον τετράχρονο γιο του…



-Γιώργο, γιορτές για σένα στη Βέροια για έκτη συνεχή χρονιά! Πως περνά αυτές τις ημέρες ένας Δωδεκανήσιος στη Μακεδονία;

« Πράγματι, είναι η έκτη χρονιά που κάνω γιορτές στη Βέροια! Εχω περάσει πολύ ωραία χρόνια εδώ και συνεχίζω… Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά γιορτάζονται ξεχωριστά στη Β. Ελλάδα, μου αρέσουν πολύ και για αυτό και φέτος θα κάνω γιορτές εδώ, μαζί με την οικογένειά μου. Εντάξει, στη Ρόδο είναι καλύτερα το Καλοκαίρι, όμως αυτές τις ημέρες μου αρέσει περισσότερο στη Βέροια. Κάθε χρόνο, μαζί με τα παιδιά μου, προσπαθούμε να μπούμε στο κλίμα των ημερών, πηγαίνουμε αρκετές βόλτες στη γύρω περιοχή και μας αρέσει πολύ!»

-Τα παιδιά σου έχουν ζήσει περισσότερο στη Βέροια, παρά στη Ρόδο, δεν είναι έτσι;

« Ναι, έτσι είναι. Ας πούμε ο μεγάλος που είναι τεσσάρων ετών όλα τα Χριστούγεννα τα έκανε στη Βέροια! Τα παιδιά μου μεγάλωσαν στη Βέροια και δηλώνουν οπαδοί της ομάδας!»

-Τι λες για το 2015 που φεύγει;

« Η γενική εικόνα για τη Βέροια μέσα στο 2015 είναι καλή. Βέβαια, μπορεί πέρυσι να σωθήκαμε την τελευταία αγωνιστική, όμως ξεκινήσαμε εντυπωσιακά και για πρώτη φορά δημιουργήσαμε προσδοκίες… Ευρώπης, κάτι που για πρώτη φορά το αισθάνθηκα εδώ. Από το Καλοκαίρι οργανωθήκαμε διαφορετικά και νομίζω πως κάναμε ένα βήμα μπροστά. Το επόμενο στάδιο είναι να μπαίνουμε πιο συγκεντρωμένοι στην έδρα μας, ώστε να μην έχουμε τις απώλειες που είχαμε μέχρι τώρα και να συνεχίσουμε καλύτερα».

-Ξεχωρίζεις στιγμές από το 2015; Σου έρχονται στο μυαλό εικόνες από τη χρονιά που τελείωσε;

« Σίγουρα, όπως είπα και πριν οι στιγμές, πέρυσι, στον α΄ γύρο, όταν είμασταν φανταστικά ψηλά για το επίπεδο της ομάδας. Ηταν αναμφίβολα και οι καλύτερες εικόνες που θυμάμαι από τα χρόνια που είμαι στη Βέροια».

-Ηταν η περίοδος που χτύπησες την πόρτα της Εθνικής ομάδας;

« Τα τελευταία χρόνια το προσπαθώ και το θέλω πάρα πολύ. Πρόπερυσι, είχα συμπεριληφθεί στην καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος. Πίστεψα ότι έφτασα πολύ κοντά, δεν έγινε τελικά, όμως μου δίνει παραπάνω δύναμη για να συνεχίσω να προσπαθώ. Η Εθνική, είναι ο στόχος του κάθε ποδοσφαιριστή».



-Τι λες, θα την ανοίξεις την πόρτα;

« Πιστεύω, ναι! Εγώ, όποτε μου δίνει ευκαιρία ο προπονητής μου, προσπαθώ να δείχνω την αξία μου και μέσα από τις εμφανίσεις μου στη Βέροια, ελπίζω να τα καταφέρω».

-Είναι ίσως και θέμα δυναμικής ομάδας; Δηλαδή, εάν αγωνιζόσουν σε μια μεγαλύτερη ομάδα από τη Βέροια, ίσως η πόρτα της Εθνικής να είχε ανοίξει για σένα;

« Σίγουρα, σε κάποιες άλλες ομάδες, ας μη κρυβόμαστε, πέφτουν περισσότερο τα φώτα πάνω σου, όμως και πάλι δεν θεωρώ πως αυτό είναι το βασικό. Το βασικό είναι, να είσαι πάντα έτοιμος. Και ξέρεις, αν καταφέρω κάποτε και ανοίξω την πόρτα της Εθνικής, όντας παίκτης της Βέροιας, θεωρώ πως θα έχω καταφέρει διπλό κατόρθωμα!»

-Τι περιμένεις από το 2016;

« Πρώτα απ΄ όλα να έχουμε την υγεία μας. Από εκεί και πέρα, εφόσον είμαστε δυνατοί, να παλεύουμε για τους στόχους μας».

-Ποιος είναι ο στόχος της Βέροιας;

« Να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Ο κ. Γεωργιάδης, έχει δώσει μια ταυτότητα στην ομάδα. Το κακό είναι πως δεν μπορούμε να αξιοποιήσουμε την έδρα μας. Βέβαια, τα παιχνίδια που δώσαμε στη Βέροια δεν ήταν τα ευκολότερα του κόσμου, όμως και πάλι μας μένει η πίκρα ότι δεν δώσαμε χαρές στον κόσμο. Ξέρετε, εμείς θέλουμε τη στήριξη του κόσμου, γιατί μέσα από τον κόσμο αποκτάς δύναμη! Εγώ ειδικά, τόσα χρόνια εδώ, ξέρω ότι οι Βεροιώτες αγαπούν τη ‘’Βασίλισσά’’ τους και δυστυχώς εμείς με τα αποτελέσματα που τους προσφέρουμε εντός έδρας, δεν τους βοηθάμε να μας εκδηλώσουν την αγάπη τους»

-Μήπως, η κοντινή απόσταση από τη Θεσσαλονίκη είναι ευχή και κατάρα για τη Βέροια;

« Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Είναι πάρα πολλοί οι Βεροιώτες που δηλώνουν άλλη ομάδα και όχι Βέροια. Όμως, όσο η ομάδα είναι στη Superleague, αυτό το κενό συνεχώς θα καλύπτεται. Πλέον, ο κόσμος μιλά περισσότερο για την ομάδα της πόλης, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Πιστεύω ακράδαντα πως αν παραμείνει η Βέροια σε υψηλό επίπεδο, θα αποκτήσει περισσότερους δικούς της, ‘’καθαρόαιμους’’, φιλάθλους».

-Μετά από έξι χρόνια τι σκέφτεσαι; Να κάνεις, πια, βάση σου τη Βέροια, παραμένοντας στην ομάδα ή θα επιδιώξεις μια ανανέωση;

« Εγώ περνάω καλά στη Βέροια. Το καλοκαίρι, βέβαια, τελειώνει το συμβόλαιό μου και από εκεί και μετά είναι θέμα διοίκησης…».


www.novasports.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *