ροή ειδήσεων

Βασίλης Μαλούχος: Η απίστευτη αποκάλυψη για την Αλίκη Βουγιουκλάκη!


Ο γνωστός ηθοποιός, ο οποίος ήταν κουμπάρος με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, αποκάλυψε πως τσακώθηκαν μεταξύ τους και ...

ψυχράθηκαν οι σχέσεις τους, καθώς η απόλυτη star του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, του ζητούσε επίμονα να υιοθετήσει την κόρη του.


Απ’ ότι ξέρω σας πάντρεψε η Αλίκη Βουγιουκλάκη…


Ναι, και θέλω να σου ότι η Αλίκη, που τότε δυσκολευόταν να κάνει δικό της παιδί, επέμενε να υιοθετήσει την κόρη μου. Έπαιζα μαζί της σε διάφορα έργα, στο Κοτοπούλη, κι όλο μου έλεγε: «Γιατί δεν μου δίνεις την κόρη σου, αφού χώρισες;». Κάποια φορά τσαντίστηκα με αυτή την επιμονή της κι από τότε ψυχραθήκαμε και σταμάτησε η συνεργασία μας. Αργότερα, όταν ανέβασε τη «Βασίλισσα Αμαλία», με κάλεσε να παίξω έναν ρόλο, αλλά δεν τα βρήκαμε στα χρήματα. Μου έδινε τον βασικό μισθό, ενώ είχα φτιάξει όνομα και είχα κάνει θιάσους δικούς μου.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *