Πρόκειται για μία πραγματικά πολύ μεγάλη αλλαγή...
Αν το πετύχει, τότε σίγουρα θα είναι μία ακόμη ένδειξη ότι το Facebook δεν είναι απλά ένα κοινωνικό δίκτυο, αλλά ένας φορέας ενημέρωσης του διαδικτύου.
Αυτό λοιπόν που δοκιμάζει αυτή την περίοδο, είναι η διαφοροποίηση του κύριου news feed. Επιδιώκει δηλαδή, να οργανώσει τις ειδήσεις σε κατηγορίες προκειμένου οι χρήστες να επιλέγουν κάθε φορά τι θέλουν να διαβάσουν.
Τον περασμένο Οκτώβριο, το facebook είχε πειραματιστεί ξανά με κάτι αντίστοιχο. Οι χρήστες ανέφεραν ότι είχαν δει κατηγορίες στο sidebar, όπως «τρόφιμα», «σπορ», «ζώα», κτλ, όμως δεν υπήρχε κανένα σημάδι αυτής της λειτουργίας στην εφαρμογή για κινητά. Αντίστοιχα και τώρα, όλα είναι υπό δοκιμή και ως γνωστόν μεγάλες εταιρίες όπως το Facebook και η Google, δοκιμάζουν νέα χαρακτηριστικά με μικρές ομάδες χρηστών προκειμένου να δουν την απήχηση.
Πάντως, ο Jason Stein, ιδρυτής του Laundry Service είχε εντοπίσει πρώτος τη νέα δοκιμή. Δείτε τα στιγμιότυπα που δημοσίευσε για να πάρετε μια ιδέα:
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.