ροή ειδήσεων

Η μαρτυρία φρίκη της μάνας για τον δάσκαλο παιδεραστή


Ανατριχίλα προκαλούν οι αποκαλύψεις για τον 52χρονο δάσκαλο που ασελγούσε σε βάρος ανήλικων μαθητών στην Ιεράπετρα. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει τουλάχιστον 25 καταγγελίες, ενώ ο δάσκαλος πήρε προθεσμία για να απολογηθεί τη Δευτέρα.

«Πρόλαβα και γλίτωσα τα παιδιά μου. Γλίτωσαν και άλλα τριάντα παιδιά», είπε η μητέρα που τόλμησε να μιλήσει στις αρχές. Είναι μητέρα τριών παιδιών - εκ των οποίων τα δυο δίδυμα φοιτούν στην Γ τάξη του δημοτικού. Σοκ προκαλεί η μαρτυρία της για το σχέδιο του δασκάλου, ο οποίος ...προσφερόταν να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα «αφιλοκερδώς».

«Ήταν δάσκαλος των παιδιών μου, το καταλαβαίνετε;! Πήγαινα συχνά στο σχολείο προκειμένου να ενημερώνομαι για τις επιδόσεις των παιδιών μου. Μου έλεγε ότι τα 8χρονα ήταν αδύναμα και χρειάζονταν βοήθεια. Προσφέρθηκε μάλιστα να τα βοηθήσει, να έρθει στο σπίτι μου και αφιλοκερδώς να τους κάνει μαθήματα στο σπίτι μου, στο δωμάτιό τους. Με πίεζε, με καταπίεζε προκειμένου να το δεχτώ. Είχε βάλει στο μάτι τα μικρά μου», είπε η μητέρα και πρόσθεσε: «Να φανταστείτε ότι ένιωθα άσχημα εγώ για αυτή του την...προσφορά. Ένιωθα υποχρεωμένη. Επέμενα να τον πληρώσω και στο τέλος συμφωνήσαμε στα 600 ευρώ μηνιαίως».

«Ο δάσκαλος ερχόταν τις καθορισμένες ημέρες στο σπίτι μου, στο δωμάτιο των παιδιών μου για να κάνει μάθημα. Έκλεινε τα παντζούρια του δωματίου τους και έβγαζε τον υπολογιστή τους από την πρίζα. Άρχισα να προβληματίζομαι για αυτή τη συμπεριφορά αλλά ο κύριος αυτός δεν άκουγε κουβέντα, μάλιστα έλεγε ότι καλύτερο μάθημα γινόταν όταν λείπαμε από το σπίτι .Το αγόρι μου δεν τον ήθελε καθόλου, μόλις έφτανε στο σπίτι ο δάσκαλος κρυβόταν και δεν ήθελε να κάνει μάθημα. Είχε γράψει στο τετράδιο του "ο δάσκαλος είναι κακός, δεν θέλω να πάω στο σχολείο". Για αυτά του τα γραπτά ο μικρός τιμωρήθηκε και σε εμένα ο δάσκαλος δήλωσε ότι το παιδί μου είναι αγενές», συμπλήρωσε η μητέρα των παιδιών.

Η μητέρα περιγράφει στη συνέχεια τα φρικιαστικά γεγονότα που οδήγησαν στη σύλληψη του δασκάλου: «Το κορίτσι μου σε άσχετη στιγμή μου είπε "μαμά ο κύριος με φίλησε στο στόμα’’. Δεν ήθελα να το πιστέψω. Το παιδί μου άρχισε να κλείνεται στον εαυτό του και σιγά σιγά δεν μίλαγε, είχε παράξενη συμπεριφορά. Τότε ήταν που ζήτησα βοήθεια από μια έμπιστη φίλη προκειμένου το παιδί μου να μιλήσει, σε εμένα δεν έλεγε κουβέντα. Το παιδί εκμυστηρεύτηκε στη φίλη μου το μαρτύριό του. Ο κύριος αυτός φίλαγε το παιδί μου στο στόμα, προσπάθησε να βάλει το παιδί να του χαϊδεύει τα γεννητικά του όργανα, το δάγκωνε στο αυτί».

Η μητέρα σοκαρισμένη αποφάσισε να τοποθετήσει κάμερα στο δωμάτιο. «Το σοκ ήταν μεγαλύτερο, δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Φρίκη!» καταλήγει.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *