ροή ειδήσεων

Απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου σούπερ μάρκετ της Ρόδου


Αναγνώστης: Χαιρετε .Ηθελα να καταγγειλω την λαθος συμπεριφορα γυναικας υπαληλου του super market που βρισκεται στην Κρεμαστη .
Εχθες 17/03 και ωρα περιπου 12.15 εκανα τα ψωνια μου στο εν λογο καταστημα και περιμενα στην μαναβικη για να ζυγισω .
Μπροστά μου ηταν μια κυρια που και ζυγιζε και εδωσε στην υπαληλο να της ζυγισει δυο κουνουπιδια .
Η υπαληλος αφου τα ζυγισε χτύπησε στη μηχανη άλλη τιμη από αυτή που εγραφε στο ραφι της μαναβικής . ( Συνηθισμένο << λαθος >> σε όλα τα super market )
Η πελατησα που ηταν παρατηρητική της ειπε ευγενικά ότι η τιμη που της χτύπησε ηταν λαθος .
Συγκεκριμένα στο ραφι η τιμη κιλου ηταν 0.95 € και στη μηχανη 1.30 € .
Η υπαληλος τοτε σηκωσε το τηλεφωνο δηθεν για να ρωτηση κάποιον υπευθυνο και χωρις να μιληση με κάποιον κατέβασε το τηλεφωνο ειπε στη πελατησα << η τιμη κυρια είναι 1.30 , αν δεν τα θελετε αφηστε τα .>>
Η πελατησα από ευγενεια και για να μην προκαλεσει θεμα το δεχτηκε και τα πηρε .
Εμενα μπορει να μου πεφτει λογος αλλα επειδη θεωρω λαθος ως και απρεπη αυτή την συμπεριφορα ηθελα να την καταγγειλω .
Σε παρομοιο περιστατικο που μου συνεβη εμενα σε ένα από τα s m, οι υπαληλοι της εταιριας αναγνωρισανε το λαθος που εγινε και μου δωσανε το προιον στη λαθος τιμη .
Θεωρω αυτή την συμπεριφορά του s m << φτηνη >> αναξιοπρεπη και αναρμωστη σε μια καινουρια εταιρια που πρεπει εκτος των αλλων να υπολογιζει και στην αγαπη και την εκτιμηση του κοσμου και γι΄ αυτό μπηκα στον κοπο να την καταγγειλω .
Ευχαριστω

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος18/3/16 17:40

    Αυτο που θελω να πω ειναι ,οταν κανουμε καταγγελειες να αναφερουμε το συγγεκριμενο μαγαζι και το ονομα που καταγγελει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/3/16 17:42

    Τολμα να μιλησεις εκει μεσα.Ειδες τι ρατσα ειναι οι περισσοτεροι?Η καφετερια ειδες με τι κοσμο ειναι γεματη?Γι αυτο κανε την παπια και φυγε.Οταν θα ελευθερωθουμε τοτε βλεπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/3/16 22:48

    Δικο της το μαγαζακι της υπαλληλου;;; Η μηπως αυτων στην καφετερια που σχολιαζει ο απο πανω;;;; Στην τσεπη βρε τα εβαλε τα 80 σεντς η κοπελιτσα κ εχει κ σενα να καθεσαι να κανεις "καταγγελια" ενω δεν σου πεφτει κ λογος!! Κ γιατι λοιπον δεν το εκανες θεμα εκει στο καταστημα με τον υπευθυνο κ οχι την πωλητρια καλε ανθρωπε ε γιατι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/3/16 00:56

    Ξαναπέρνα λίγο απο την Γ' δημοτικού γιατί στραβωθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος19/3/16 16:37

    Καλησπέρα. Ο σκοπός μιας καταγγελίας είναι να υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση κ βελτίωση του προσωπικού. Απο τη στιγμή που η καταγγελία είναι ανώνυμη προς ανώνυμους το μόνο που καταφέρνεις είναι να εκθέσεις όλες τις υπαλλήλους χωρίς κάποιο όφελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/3/16 17:20

    Νομιζω οτι ο κυριος δεν εχει με τη να ασχολειθει κ καθεται στους υπαλληλους αλλα μιας κ αναφερθηκε ας μου απαντηση..
    1ον εχει δουλεψει σε s p για να ξερει πως ειναι να τρεχεις για να εξυπηρετησεις κ να τα τακτοποιεις τα πραγματα για να μην στραβωμουτσουνιαζεις οταν τα βρεις αναστατωμενα...???
    2ον αν η κοπελα καθοταν να εξηγησει περισσοτερο στην κυρια οτι αυτα τα λαθοι γινοντε δεν θα σηκωνες πιεση κ θα σε τραβουσαν μεσα με το εκαβ ( αν σε προλαβαιναν κι ολας) κ 3ον πηγαινε πιες κανενα καφε κι ασε την κυρια να παει στον υπευθυνο να κανει τα παραπονα της η μηπως σε καλεσε για δικηγορο.. ουστ σκατο κεφαλες που νομιζεται οτι ολοι περνουμε τα ιδια λεφτα με εσας για να σας αλλαζουμε κ πανες... αντε γτ ασχολειστε με μλκς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/16 18:42

      ενημερωτικά πάντα η λανθασμένη τιμή σε ράφι μπορεί να αποτελέσει και λόγο άσκησης ποινικής δίωξης για ενδεχόμενο δόλο και παραπλάνηση καταναλωτή.Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να πάρει δωρεάν το πρωινόν καθώς και τα λεφτά στο χερί της λανθασμένης τιμής που πλήρωσε.πάντα ενημερωτικά.Όλοι ε οποιαδήποτε δουλεία αντιμετωπίζουμε πίεση δεν αποτελεί δικαιολογία αυτό.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος19/3/16 22:02

    Δεν ξέρω ειλικρινά τι να πρωτοσχολιάσω σ'αυτό το "παράπονο"!!!Εκτιμώ και σέβομαι την ανάγκη σου για προστασία του καταναλωτη,αλλα πρώτον γιατί από εδω ενώ ήσουν όπως λες παρών/παρούσα,δευτερον πως μπήκε στο μικροαστικό σου μυαλουδακι(που προφανώς βλέπει παντού συνωμοσίες,οντας ποτισμένο και θολωμένο από την παραπληροφόρηση της εποχής) ότι με αυτήν την κίνηση θα έβγαινε κερδισμένος ο πωλητής ή η πωλήτρια και όχι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου καταστήματος,χωρίς να έχεις ίχνος αξιοπρέπειας και να σκεφτείς έστω και λίγο σαν εργαζόμενος.Προσωπικά πιστεύω πως αυτά είναι λάθη που γίνονται γενικά σε κάθε τύπου κατάστημα,για τα οποία δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι(δηλαδή άνθρωποι που έχουν την ανάγκη για να δουλεύουν για να ζουν αξιοπρεπώς ).Αυτή μου η απάντηση στην «καταγγελία» σου έχει σκοπό να βάλει πολλούς εκεί έξω στην διαδικασία να σκέπτονται τα πράγματα και δεύτερη φορά πριν ανοίξουν το στόμα τους και κρίνουν χωρίς ουσία.Κλείνοντας ελπίζω κάποια στιγμή να σταματήσουν τα ρατσιστικα σχολια που είναι αποτελεσμα κομπλεξισμου και φοβίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος19/3/16 23:23

    Η υπάλληλος καλά είπε στη κυρία να τα αφήσει... Αν δεν τα ήθελε. Και οι υπάλληλοι έχουν δικαιώματα και είναι άνθρωποι. Ένα ταμειακο λάθος ή παράληψη αλλαγής ταμπέλας στο σούπερ είναι ασήμαντο για να γίνει καταγγελία... Όταν είναι αλλά πράγματα πιο σημαντικά και κατακριτέα. ΕΛΕΟΣ. Ο κάθε στραβωμενος γράφει ότι θέλει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παστιδενος σε μεγαλο σουπερ μαρκετ κρεμαστενου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος21/3/16 01:17

    Λες ότι δε σ πέφτει λόγος.
    Λύσε μ μια απορια λοιπόν?
    Γιατί επέλεξες αυτόν τ τρόπο για ν εκφράσεις κάτι π δεν σ άρεσε?.
    Σχολιάζεις κ κατακρίνεις απαράδεκτη αυτήν τ συμπεριφορά της υπαλλήλου που ενώ εσύ ο ίδιος πραττεις - αξεστα -απάνθρωπα!
    Την ώρα που απλά λέει κατά τα λεγόμενα σας πάντα 《αν δεν τα θέλετε αφήστε τα》το γεγονός ότι βγάζει από τ δύσκολη θεση την κυρία γιατί άλλο 0,95 και άλλο 1,30 στο ν τ πάρει η όχι αυτό δεν τ χαρακτηριζεις ως υπολογισμός -σεβασμός απέναντι στην πελατησα ??
    Σωστά αν κρίνω από τ δική σας επιλογή ν εκφράσετε δήθεν κ καλά παράπονα συμπεριφοράς υπαλλήλου κατά αυτόν τον τροπο τότε θ έπρεπε η κοπέλα να πει της πελάτης σας 《τα ζύγισα παρτετα》
    Και για ν ξέρουμε τ λέμε άλλο τα προϊόντα σε ράφια που πας στο ταμείο και μπορούν να σου τα δώσουν όπως τα είδες να αναγράφονται (έτσι μας είπατε εσείς ότι σας έχει συμβεί σε άλλα s m και σας δόθηκαν σ χαμηλότερη τιμή ) και άλλο αγαπητέ καλοθελητη σε Μαναβικη ,Κρεοπωλείο ,Τυροκομικα εκεί είμαι στάνταρ οι τιμές στα προϊόντα!
    Όσο για τ δήθεν τηλέφωνο π λέτε γελάω αλήθεια γιατί έχει τέτοια ταλέντα αυτό το s m ??
    Μάλλον μόλις ανακαλύψατε εσείς το πρώτο χα χα χα χα ....!!
    Σα δεν ντρέπεσαι οποίος -οποία και αν είσαι !!
    ΥΓ" Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθον βαλετω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος21/3/16 14:58

    Eπειδη στο παρελθον ειχα εργασθει στο συγκεκριμενο καταστημα αλλα και στη συγκεκριμενη θεση,πριν το ανοιγμα στις 08,00 πμ η/ο προισταμενη/ος περνουσε με ενα ατομο και εβγαζαν τις χθεσινες τιμες βαζοντας νεες.Τωρα να ξεμεινε το κουνουπιδι μονο του δε νομιζω,εκτος αν στην ηλεκτρονικη αλλαγη απο το συστημα,δεν αλλαξε το συγκεκριμενο προιον.Εννοητε αν ηταν πρωι θα τους ειχε διαφυγει,αλλα με την πρωτη διαπιστωση πελατη,και εφοσον επιβεβαιωθει η τιμη απο το συστημα,θα αλλαξε 100% στο λεπτο.Μηχανηματα ειναι,ανθρωποι ημαστε,αλλα στο συγκεκριμενο καταστημα υπαρχει πολυ ελαχιστο ποσοστο λαθους.Οσο για θεμα εξυπηρετησης,ολοι αξιολογουνται,δεν ειναι οπως τα λεει ο καταγγελων.Δεν ανηκει το καταστημα στους εργαζομενους,αλλα σε καποιον που απαιτει μεγαλα στανταρ για μεγαλες εισπραξεις.Απο την στιγμη που σηκωσε το τηλ και ενημερωσε τον πελατη,η καυτη πατατα παει στο συστημα ενημερωσης.Σιγουρα μετα το αλλαξε η κοπελα.Δεν ειναι θεμα καταγγελειας αυτο,το οποιο λυνετε αμεσα.Θεμα καταγγελειας ειναι η καθαριοτητα,ο ελεγχος ποιοτητας και αν οι τιμες ειναι υπερβολικες.0,40 λεπτα για το κουνουπιδι που στη μαναβικη εξω τα πουλανε 2 με 2,50 αντι 1,30 ειναι γελοιο για να προκαλεσεις θεμα καταγγελειας.Εμενα με ενοχλουσε το θεμα καθαριοτητας που ειχε δωθει με εργολαβια σε συνεργειο,το οποιο δεν ηταν σταθερο.Εκει λογο ειχε ο διευθυντης να αλλαξει την εταιρια καθαρισμου,πρωτου εχουμε χειροτερα.Τα δε τροφιμα ελεγχονται σε καθημερινη βαση.Οποτε...τζαμπα η οργη σου φιλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/3/16 11:11

    Ντροπή απολύθηκε μια καλή υπάλληλος... μια σωστή εργαζόμενη για μ@@#...ς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος23/3/16 13:04

    καλα που ο αμθρωπος εκανε ανώνυμα την καταγγελία !! σκεψου να ειχε γραψει και το ονομα του θα τον ειχατε σταυρωσει ρε ζωα !! Αλλα ξερετε ολους σας βολευει να μην καταγγέλλετε τιποτα για να κανετε τις ρεμουλες και τις απατεωνιες σας. αρπαχτικα !!! προχωρα συνανθρωπε λεγε τα κακως κειμενα και ασε τα λαμογια να κλαίνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος25/3/16 12:00

    Ο ΚΑΤΑΓΓΕΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΔΩ Η ΧΩΡΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΨΕΙΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΑΙΜΟΥ ΓΙΑ ΨΙΛΟΥ ΠΗΔΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΔΕ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΦΤΩΧΗ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΟΝΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΕΝΗ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος25/3/16 12:21

    να κοιταξουν οι υπευθυνοι του εν λογω σουπερ μαρκετ να βελτιωσουν την ποιοτητα τους γιατι το μαγαζι τους αδειαζει και δεν φταιει ηκοπελα που την απελησαν για να παρουν στην θεση της καποια συγγενη τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος25/3/16 12:34

    συγχαρητηρια εγινες αιτια να διωξουν μια μανα ενος παιδιου απο την δουλεια της που δεν εφταιγε αντι να καταγκειλεις τους υπαιθυνους του λαθους οσο για τα κουνουπιδια η κυρια δεν τα πηρε και η υπαλληλος μιλησε με οποιον υπευθυνο μπορεσε να βρει γιατι ο διευθυντης δεν απαντουσε αρα λες και ψεματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος26/3/16 06:46

    παρακαλω τα αδελφια Δκαι Μ να επαναπροσλαβουν την υπαλληλο γιτι η αποφαση τους ειναι λαθος και αδικη και σαν συγχωριανος θελω να στηριξετε την ελληνιδα μανα οπως εμεις σας στηριζουμε τοσα χρονια την στιγμη μαλιστα που δεν φταιει σε τιποτα σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *