ροή ειδήσεων

Αν δεν υπάρχει "παρουσία" τροχονόμων στους δρόμους δεν θα σταματήσουν τα τροχαία ατυχήματα στο νησί μας!

Το χθεσινό μας σχόλιο, το οποίο αναφερόταν στο να ληφθούν σοβαρά μέτρα από τους αρμόδιους ούτως ώστε να περιορίσουμε τα τροχαία ατυχήματα, σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως από τους αναγνώστες μας, πολλοί από τους

οποίους μάλιστα ζήτησαν από τους αρμόδιους να αντιμετωπίσουν, πλέον, με σοβαρότητα το θέμα, "αφού, όπως πολύ σωστά επισημαίνουν, δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν σ΄ ένα νησί τόσα πολλά τροχαία, αρκετά από τα οποία μάλιστα είναι σοβαρά"!

Φυσικά, εμείς το έχουμε ξαναπεί: Και μόνο η παρουσία των τροχονόμων στους δρόμους είναι σίγουρο ότι θ΄ αποτρέψει πολλά απ΄ αυτά τα ατυχήματα τα οποία οφείλονται είτε σε υπερβολική ταχύτητα (κύρια αιτία), είτε από παράνομες προσπεράσεις!

Τισ τελευταίες 48 ώρες, πάλι, δύο τροχαία ατυχήματα αναστάτωσε όσους ταείδαν.

Στιο ένα, μία οδηγός αυτοκινήτου (φωτογραφία Σιεχ), έχασε τον έλεγχο του οχήματος από το Τσαΐρι προς το Αεροδρόμιο, και κυριολεκτικά δίπλωσε πάνω στην κολόνα! Βέβαια, το ευχάριστο είναι πως δεν υπήρξαν σοβαρός τραυματισμός!



Μια άλλη οδηγός στο δρόμο προς τα Σιάννα, έχασε τον έλεγχο του οχήματός της και βρέθηκε κάτω από την γέφυρα. Ευτυχώς κι εδώ εν είχαμε τραυματισμούς!







http://topika-nea.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/5/16 13:06

    Λάθος τίτλος εάν δεν σας πάρουν τα διπλώματα και δεν σταματήσετε να οδηγείτε δεν θα σταματήσουν τα ατυχήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/5/16 13:07

    Δεν φταιει τιποτα αλλο παρα η εληψη γνωσης οδηγησης !! Αναζητηστε τα αιτια αλλου και οχι στην αστυνομευση. Καθε ενας που παιρνει διπλωμα στην ροδο ειναι ενας εν δυναμει δολοφονος !! Γιατι ?? Γιατι ποτε δεν ελαβε αληθινη οδηγικη παιδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/5/16 15:43

    Δυστυχώς τα Δωδεκάνησα είναι πρωταθλητές στα τροχαία με τη Ρόδο να είναι και εδώ πρώτη αφού οδηγική συμπεριφορά δεν υπάρχει.
    Η Pόδος έχει τους πλέον επικίνδυνους οδηγούς στην Eλλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/5/16 16:20

    Υπαρχει μονο για κρανακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος19/5/16 21:24

    den fteei i troxea ean den kseris na odigas,ta rixnete stin troxea ola,to vizma me ta diplomata den yparxei diladi,kai stin proti foto exei ena N sto parathiro tou autokinitou me posa pigene??80 i 100 giana gini auti i zimia,to N einai na pigenis me 60 to poli alla distixos prepei na fteei i troxea kai oxi o kathe vlakas me diploma dolofonou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/5/16 23:46

    Ρε πλάκα μας κάνετε;
    Εγώ, που πήγα μέχρι την 6η δημοτικού και μετά δούλευα στα δωμάτια του μπαμπά μου για να είμαι σήμερα super μάγκας και φραγκάτος, δεν είμαι καλός οδηγός;
    Εγώ που έπερνα το αγροτικό του γέρου μου απο 12 χρονών και το πήγαινα με ανάποδα σε όλο το χωριό;
    Εγώ που σήμερα οδηγάω το Μερσεντέ με το ένα χέρι και με το άλλο κρατάω το iphone στο αφτί και μιλάω;

    Και μην μου πείτε ότι φταίω εγώ που δεν υπάρχει χώρος για να παρκάρω απ'έξω ακριβώς απο εκεί που θέλω να πάω;
    Εγώ θα παρκάρω όπου και όπως γουστάρω και άμα δεν μπορείτε να περάσετε εσείς να πάτε να κάνετε παράπονα στο Δήμαρχο που δεν φτιάχνει parking.
    Σιγά μην δεν πουλήσω τη μούρη μου με τέτοια κουρσάρα που έχω.
    Γιατί έσκασα τόσα λεφτά νομίζετε, για να περπατάω μέχρι την καφετέρια;

    Και βέβαια ούτε κουβέντα δεν σηκώνω για προτεραιότητες, stop, flash, ζώνες, αλκοόλ, οδηγική παιδεία και άλλα τέτοια αδερφίστικα!
    Δεν φταίω εγώ, ο δάσκαλος δεν μου τα έμαθε γιατί μου είπε ότι είμαι γεννημένος οδηγός και ότι αυτά τα ψιλά του ΚΟΚ θα τα μάθω με τον καιρό οδηγώντας.
    Χώρια ότι μου έφερε και delivery το δίπλωμα σπίτι με μόνο 1500 ευρουλάκια!
    Που να τρέχω τώρα μωρέ για εξετάσεις;
    Αφού τα έχω, θα τα δώσω τα 1500. Μην μας πούνε και άφραγκους οι δημοσιουπάλληληλίσκοι!
    Χώρια ότι θα χαλάσω και το κοινωνικο-οικονομικό image μου, αν με δούνε να δινω εξετάσεις μαζί με τίποτα χωρικούς.
    Ααα, το άλλο δεν σας το'πα:
    Μου έκαναν και έκπτωση 200Ε για το δίπλωμα της κυράς και θα μου το στείλουν στο σπίτι και αυτό απο βδομάδα.
    Να παίρνει το μωρό μου τη τζιπάρα που της αγόρασα, να πηγαινοφέρνει τα παιδιά στο σχολείο, να πηγαίνει για τα ψώνια, τις βόλτες της, τα γυμναστήριά της, να παίρνει κι αυτή τον αέρα της μωρέ αδερφέ.
    Χώρια ότι θα σκάσουν απο τη ζήλια τους όλες οι φιλενάδες της στον κύκλο μας.
    Κι αν χτυπήσει και κανέναν στο δρόμο, δεν τρέχει τίποτα,
    γι'αυτό της πήρα το τζίπ άλλωστε, για να είναι αυτή ασφαλής.
    Οι άλλοι ας προσέχανε, δεν είμαστε ίσοι κι όμοιοι όλοι στους δρόμους!

    Όσο για τα μπατσάκια με τις κλήσεις και τα μπλόκα τους, δεν μας ακουμπάνε εμάς αυτά.
    Αυτόν που θα τολμήσει να μας γράψει, θα πάω στον βουλευτή μου και θα του κανονίσω μετάθεση στο Καστελόριζο, να κυνηγάει λαθρομετανάστες για να βάλει μυαλό.
    Ακούς εκεί που θα μας γράψει κιόλας το κωλόπαιδο μέσα στο σπίτι μας!

    Και μιάς και είπα βουλευτής, θα πάω απο βδομάδα να κανονίσω και το θέμα με τα ενοικιαζόμενα και τις γουρούνες το καλοκαίρι.
    Δεν μπορεί ο κάθε τουρίστας, που δεν ξέρει που παν τα 4 και πάει σαν την κότα στο δρόμο, να με καθυστερεί εμένα και να πρέπει να πηγαίνω στο αντίθετο συνέχεια για να προλάβω να βρω ελεύθερη ξαπλώστρα στην παραλία.
    Μπορεί την εφορία να την γλυτώνω τόσα χρόνια γιατί έχω μάγκα λογιστή, αλλά με τόσα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω, απαιτώ να πηγαίνω στην ώρα μου εκεί που θέλω να πάω!
    Όχι τίποτ'άλλο, αλλά θα μπουκώσουν τα άλογα της Μερσεντέ και θα μας περνάνε και τα fiatάκια μετά!



    Καμία σχέση βέβαια οι παραπάνω σκέψεις με Ροδίτη.
    Είναι ενός κατοίκου κάποιου μακρινού πλανήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *