Τι είναι τελικά αυτά τα "μαύρα κουτιά" των αεροπλάνων, που ακούμε συχνά μετά από
αεροπορικές τραγωδίες; Γιατί είναι τόσο πολύτιμα και πώς βοηθούν στην καταγραφή των λόγων που ένα αεροπλάνο παρουσίασε βλάβη κατά τη διάρκεια μιας πτήσης;
Το "μαύρο κουτί" αντέχει σε θερμοκρασίες 982 βαθμών Κελσίου για μία ώρα και υδροστατική πίεση σε βάθος 6.000 μέτρων. Σκοπός του είναι η καταγραφή των συνομιλιών των πιλότων και συγκεκριμένων δεδομένων που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια μιας αεροπορικής πτήσης.
Αποτελείται από δυο τμήματα, το CVR (Cockpit Voice Recorder) και το FDR (Flight Data Recorder). Από την άλλη, το FDR είναι μια ηλεκτρονική συσκευή σχεδιασμένη έτσι ώστε να καταγράφει και να αποθηκεύει πλήθος παραμέτρων σχετικών με την κατάσταση του αεροσκάφους και την πτήση.
Το «μαύρο κουτί» είναι μεταλλικό εξωτερικά και κρύβει διαφορετικά επίπεδα προστασίας και μόνωση. Στο εσωτερικό του υπάρχει ένα μαλακό πράσινο μαξιλάρι που έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει το πολύτιμο τσιπ.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.