Αν λάβετε 2 συνεχόμενους λογαριασμούς ΕΝΑΝΤΙ της ΔΕΗ, αυτό σημαίνει ότι… το συνεργείο καταμέτρησης δεν έχει καταφέρει να λάβει ένδειξη από το ρολόι σας, λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο χώρο του μετρητή, κλειστό ακίνητο κλπ.
Έτσι, αν λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμούς , θα πρέπει να:
Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11 770 ή στο τηλέφωνο Καταμέτρησης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας και να δώσετε την ένδειξή σας ώστε να εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός.
Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητο για το οποίο εκδίδονται οι λογαριασμοί, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.