ροή ειδήσεων

ΡΟΔΙΤΗΣ YOUTUBER ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!



Ο  Ευάγγελος Αναγνώστου, φοιτητής στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ετοίμασε ένα συγκλονιστικό ρεπορτάζ για τις συνθήκες των μεταναστών στο αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Όπως αναφέρει:

Έχω φτιάξει ένα κοινωνικό βίντεο – ρεπορτάζ , το οποίο παρουσιάζει τις αντίξοες συνθήκες στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, όπου διαμένουν οι πρόσφυγες που ήρθαν πριν από περίπου ένα χρόνο. Η εγκληματικότητα , η έλλειψη σεβασμού στα ανθρώπινα δικαιώματα, η ανυπαρξία γιατρών , και άλλες αντίξοες συνθήκες διαβίωσης όπως μου αφηγείται ο Masood, κάνουν τούς πρόσφυγες του ελληνικού να μην νιώθουν ασφαλείς.

« Δεν ήρθα εδώ απλά μόνο για να τρώω και να κοιμάμαι. Θέλω να κάνω γι αυτή τη χώρα τα πάντα, δουλειά, είμαι καθηγητής υπολογιστών, θα σου δείξω το πτυχίο μου . 8 χρόνια δίδασκα στην Ινδία . Και τώρα είμαι.. τίποτα. Αγαπάω τους Έλληνες, σεβαστείτε τους πρόσφυγες» μου είπε χαρακτηριστικά ο Masood.

Εντύπωση μου έκανε όταν πήγα να τραβήξω πλάνο με την κάμερα την γυναίκα ενός άλλου πρόσφυγα σε μια άλλη σκηνή να τηγανίζει πατάτες, και μας προσέφεραν και μας φρεσκοτηγανισμένες πατάτες ???? Δεν σας κουράζω άλλο με λόγια.

Δείτε το βίντεο :






Τα σχόλια δικά σας

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *