ροή ειδήσεων

Ρόδος: Όσκαρ ψυχραιμίας! «Έτσι έδιωξα τους ληστές» – Τι λέει η ιδιοκτήτρια του κοσμηματοπωλείου [vids]



Θύμα θρασύτατων (επίδοξων) ληστών έπεσε η ιδιοκτήτρια ενός κοσμηματοπωλείου στη Ρόδο, μπροστά στα μάτια της 7χρονης κόρης της. Η γυναίκα που δέχτηκε επίθεση, διατήρησε την ψυχραιμία της και ανάγκασε τους ληστές να φύγουν τελικά με άδεια χέρια.


Στην εκπομπή Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο στο Epsilon μίλησε η ιδιοκτήτρια του κοσμηματοπωλείου στη Ρόδο, που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από ληστές μπροστά στην ανήλικη κόρη της.

Η κυρία Τζωρτζή μιλώντας στην εκπομπή περιέγραψε πώς οι ληστές εισέβαλαν στο κατάστημα της το Σάββατο το βράδυ, την ώρα που βρισκόταν πίσω από το γραφείο με την 7χρονη κόρη της και έβλεπαν φωτογραφίες.
«Δεν πρόκειται να με σκοτώσετε δεν προλαβαίνετε»

«Μπήκαν δύο ληστές μέσα, ο ένας με όπλο, με απείλησε και μου είπε να τους δώσω τα κοσμήματα από το χρηματοκιβώτιο, ενώ ο δεύτερος σκόπευε να αφαιρέσει τα χρυσαφικά από τη βιτρίνα. Στην αρχή τρομοκρατήθηκα είναι η αλήθεια. Μετά όμως είπα: “γιατί να μην τους τρομάξω εγώ;”. Κι έτσι ηρέμησα τελείως, και ξεκίνησα να τους λέω ήρεμα και ωραία και με πολλή αυτοπεποίθηση ότι “το κατάστημα παρακολουθείται και από στιγμή σε στιγμή θα έρθει κάποιος εδώ. Δεν θα καταφέρετε τίποτα”» είπε εξιστορώντας την περιπέτειά της στον Νίκο Ευαγγελάτο.



Και συνέχισε:

«Όπως το λέω σε σας το είπα και στον ληστή που με έπιασε από τον λαιμό. Εκείνος απειλούσε με το όπλο. Εγώ του έλεγα, δεν πρόκειται να με σκοτώσετε δεν προλαβαίνετε! Καλά θα κάνετε να φύγετε αμέσως. Με αυτόν τον τρόπο το διαχειρίστηκα. Όχι αυτός που με χτυπούσε αλλά ο άλλος ληστής, τρόμαξε πάρα πολύ. Δεν ήξερε τι να κάνει και είπε σε αυτόν που με χτυπούσε: Πάμε να φύγουμε, έρχονται! Ενώ δεν ήταν κανένας εκεί τους έπεισα. Ο σκοπός μου ήταν να τους τρομάξω και να τους διώξω. Και έτσι έγινε».
«Το παιδί μου είναι μια χαρά»

Όσο για το τι λέει η κορούλα της;

«Το παιδί μου έχει μια σιγουριά ότι η μαμά μου μπορεί να με προστατεύσει από οτιδήποτε. Ότι έχω μια μαμά που πάλεψε και έδιωξε τους ληστές. Δεν έχει κανένα θέμα το παιδί, είναι μια χαρά. Αυτό με ενδιέφερε εμένα πιο πολύ.

Ο ένας έτρεμε, δεν μπορούσε να ανοίξει το συρτάρι που ήταν δίπλα του γεμάτο από κοσμήματα. Ο άλλος ίσως να συνέχιζε αλλά συνέχιζα κι εγώ να του μιλάω με πολλή σιγουριά και χωρίς να τρέμει καθόλου η φωνή μου. Δεν θα τη γλιτώσετε, έρχεται από στιγμή σε στιγμή κάποιος που παρακολουθεί το μαγαζί».

Δείτε το βίντεο ντοκουμέντο από την απόπειρα ληστείας:



Με πληροφορίες από LiveNews και rodiaki.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *