ροή ειδήσεων

Κατερίνα Στεφανίδη: Κορυφαία αθλήτρια της χρονιάς στην Ευρώπη



- Όλο και πιο ψηλά η Κατερίνα Στεφανίδη - Αναδείχθηκε κορυφαία αθλήτρια στην Ευρώπη στον στίβο για τη σεζόν που ολοκληρώθηκε - Είναι συγχρόνως Παγκόσμια Πρωταθλήτρια, Πρωταθλήτρια Ευρώπης και Χρυσή Ολυμπιονίκης στο Ρίο


Κατερίνα Στεφανίδη εσύ σούπερ σταρ! Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του επί κοντώ χαρίζει μια ακόμη διάκριση στα ελληνικά χρώματα. Έγινε η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια που αναδεικνύεται κορυφαία στην Ευρώπη από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Στίβου!

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ήταν το απόλυτο φαβορί. Είχε «απέναντί» της σπουδαίες αθλήτριες, όπως οι Τιάμ, Βλόνταρτσικ, Λασιτσκένε αλλά εκείνη ήταν το πιο «λαμπρό» αστέρι απ’ όλα!
Τυφώνας… Στεφανίδη

Και πως να μην αναδειχθεί κορυφαία της σεζόν που ολοκληρώθηκε η Κατερίνα Στεφανίδη; Μέσα σε λίγους μήνες στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης, χρυσή Ολυμπιονίκης στο Ρίο και παγκόσμια πρωταθλήτρια!

Η 27χρονη Ελληνίδα άλτρια έκανε εκπληκτική χρονιά, στη διάρκεια της οποίας κατέκτησε δύο χρυσά μετάλλια (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοιχτού), αναδείχθηκε νικήτρια στη σειρά αγώνων Diamond League της IAAF, ενώ το 4.91μ, με το οποίο επικράτησε στο Λονδίνο, είναι νέο πανελλήνιο ρεκόρ και κορυφαία επίδοση της χρονιάς στον κόσμο.

Παράλληλα έκλεισε το 2017 με 15 σερί νίκες και είχε μόλις μία ήττα, τον περασμένο Φεβρουάριο.
Τα όσα δήλωσε η Κατερίνα Στεφανίδη

«Το 2017 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για εμένα. Θα ήθελα με αυτή την ευκαιρία που μου δίνεται να συγχαρώ όλους τους νικητές, αλλά και τους υπόλοιπους αθλητές που ήταν υποψήφιοι. Το να είμαι συνυποψήφια με την Μαρίγια, την Τίαμ και την Ανίτα και να κερδίσω μάλλον θα πρέπει να μετρήσετε ξανά τις ψήφους» είπε αρχικά με αρκετή δόση χιούμορ «Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον προπονητή του μου ο οποίος τυγχάνει να είναι και σύζυγος μου. Για όσους έχουν την περιέργεια πρώτα έγινε σύζυγός μου και μετά προπονητής μου. Το κάναμε με το λάθος τρόπο. Θέλω να ευχαριστήσω την ευρωπαϊκή ομοσπονδία, όλους όσους με ψήφισαν, αλλά ακόμα και εκείνους που δεν με ψήφισαν. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα η συγκεκριμένη ψηφοφορία διαδίδει το άθλημα μας σε όλο τον κόσμο και στην Ευρώπη περισσότερο. Για αυτό θεωρώ ότι το γεγονός ότι ο κόσμος ψήφισε ήταν το σημαντικότερο από όλα.

Ήθελα επίσης να πω ότι παρακολουθούσα αυτά τα βραβεία για πολλά χρόνια. Ασχολούμαι με το επί κοντώ εδώ και 17 χρόνια και ασχολούμαι με το στίβο εδώ και 20 χρόνια. Παρακολουθούσα αυτή την εκδήλωση εδώ και πολλά χρόνια και για αυτό είναι τόσο ιδιαίτερη για εμένα αυτή η βράβευση. Είναι πραγματικά μία μεγάλη τιμή για εμένα. Θεωρώ ότι είναι μία τιμή και για τη χώρα μου. Είμαι η πρώτη Ελληνίδα που κατακτά τον τίτλο και θέλω να πιστεύω ότι αυτό θα φέρει αρκετά νέα παιδιά στον στίβο».

Δείτε όλη την τελετή (η βράβευση στο 49.30)

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *