ροή ειδήσεων

Ο Kevin Spacey εξομολογείται ότι είναι gay και απαντά στις κατηγορίες περί σεξουαλικής παρενόχλησης



Έπειτα από τις κατηγορίες του νεαρού ηθοποιού Anthony Rapp πως ο πρωταγωνιστής του House of Cards επιχείρησε να τον εκμεταλλευτεί σε ηλικία 14 ετών, ο Spacey αποκαλύπτει δημόσια τη σεξουαλική του ταυτότητα


Η υπόθεση Γουάινσταϊν άνοιξε το "κουτί της Πανδώρας" και δεκάδες επώνυμοι βγαίνουν δημόσια προκειμένου να καταγγείλουν σεξουαλική παρενόχληση ή και κακοποίηση. Μια από αυτές τις περιπτώσεις, η αποκάλυψη του ηθοποιού Anthony Rapp - γνωστού από το Star Treck - ο οποίος ισχυρίζεται πως ο Kevin Spacey επιχείρησε να τον εκμεταλλευτεί σεξουαλικά όταν ήταν μόλις 14 ετών.



Ο ηθοποιός Anthony Rapp/Photo by Chris Pizzello/Invision/AP, File

Ο Kevin Spacey με ανακοίνωσή του που ανάρτησε στο twitter, επιχείρσε να απαντήσει στις κατηγορίες εναντίον του, ζητώντας παράλληλα συγγνώμη από τον νεαρό ηθοποιό και αποκαλύπτοντας δημόσια πως είναι ομοφυλόφιλος.



"Σέβομαι και θαυμάζω τον Anthony Rapp ως ηθοποιό. Φρίττω ακούγοντας την ιστορία του. Ειλικρινά δεν θυμάμαι το περιστατικό, που θα πρέπει να έχει συμβεί περισσότερα από 30 χρόνια στο παρελθόν. Αλλά αν συμπεριφέρθηκα όπως το περιγράφει, του χρωστώ μια ειλικρινή συγγνώμη, για μια πράξη που θα ήταν ανεπίτρεπτη και υπό την επήρεια του αλκοόλ και ζητώ συγγνώμη για τα συναισθήματα που περιγράφει πως κουβαλούσε μέσα του όλα αυτά τα χρόνια" ανέφερε.
Αγάπησα και είχα ρομαντικές επαφές με άνδρες στη διάρκεια της ζωής μου και επιλέγω να ζήσω τη ζωή μου ως ομοφυλόφιλος

Στη συνέχεια της ανακοίνωσής του ο ηθοποιός του American Beauty γράφει: "Η ιστορία με ενθαρρύνει να απευθυνθώ σε άλλους για τη ζωή μου. Ξέρω πως έχουν κυκλοφορήσει ιστορίες για εμένα, ορισμένες από τις οποίες τροφοδοτήθηκαν από το γεγονός πως υπήρξα ιδιαίτερα προστατευτικός αναφορικά με την προσωπική μου ζωή. Όπως γνωρίζουν οι άνθρωποι στο στενό περιβάλλον μου, στη ζωή μου είχα σχέσεις τόσο με άνδρες, όσο και με γυναίκες. Αγάπησα και είχα ρομαντικές επαφές με άνδρες στη διάρκεια της ζωής μου και επιλέγω να ζήσω τη ζωή μου ως ομοφυλόφιλος. Θέλω να το αντιμετωπίσω με ειλικρίνεια και ανοιχτά και αυτό ξεκινά, εξετάζοντας τη δική μου συμπεριφορά".

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *