ροή ειδήσεων

Nοσοκομείο της Αθήνας έχει 17 νεκρούς σε 18 μήνες



Εχω την ατυχία να βρίσκομαι ανάμεσα στους συγγνείς εκείνους που έχασαν δικούς τους ανθρώπους εξαιτίας του Mr Θάνατος. Περί αυτού πρόκειται-τίποτε λιγότερο. Αναφέρομαι σε αγγειοχειρουργό γνωστού ιδιωτικού νοσοκομείου ο οποίος στην κυριολεξία τεμαχίζει τους ασθενείς του και στην συνέχεια τους οδηγεί στο θάνατο-ειδικά εάν πρόκειται για ασθενείς με ακριβή και αξιόπιστη ιδιωτική ασφάλιση. Δυστυχώς στα χέρια του συγκεκριμένου γιατρού έπεσε ο πατέρας μου μετά από σύσταση του προσωπικού του γιατρού στον οποίο δεν χρεώνω υστεροβουλία. Πήγαμε λοιπόν στον συγκεκριμένο γιατρό- ο οποίος μάλιστα δηλώνει πολύ θρήσκος– για το πρόβλημα υγείας του πατέρα μου.

Ο αγγειρουργός το πρώτο που μας ρώτησε είναι ποια ιδιωτική ασφάλιση έχουμε και αφού μας είπε ότι είναι πολύ καλή, στην συνέχεια εξέτασε τον πατέρα μου και μας είπε ότι πρέπει να κάνει χειρουργείο για να μην χάσει το πόδι του. Τον εμπιστευθήκαμε και βάλαμε τον πατέρα μου στο χειρουργείο. Μετά το τέλος της εγχείρισης ο αγγειοχειρουργός μας είπε ότι όλα πήγαν καλά. Δεν πέρασε ένας μήνας και ο πατέρας μου είχε επιπλοκές. Αργότερα θα μάθαινα ότι το ίδιο συμβαίνει με όλους τους χερουργημένους ασθενείς του συγκεκριμένου αγγειοχειρουργού.

Ο αγγειοχειρουργός μας είπε ότι πρέπει να τον βάλουμε εκ νέου στο χεριουργείο. Στο μεταξύ το κόστος κάθε επέμβασης ήταν δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Πράγματι ο πατέρας μου έκανε δεύτερο χειρουργείο. Μετά από μικρό χρονικό διάστημα το πόδι του είχε μαυρίσει και ήταν ξένο σώμα. Αυτή τη φορά ο αγγειοχειρουργός μας είπε ότι πρέπει να μπει επειγόντως χειρουργείο και να του κόψουμε το πόδι για να γλιτώσουμε τη ζωή του! Παραδομένοι στη μοίρα μας και δίχως το κουράγιο να αντισταθούμε αφεθήκαμε στα χέρια του. Στο μεταξύ είχαμε πληρώσει στο συγκεκριμένο πολύ γνωστό ιδιωτικό νοσοκομείο και στον αγγειοχειρουργό πάνω από 90.000 ευρώ. Τόσο μας κόστισε η δολοφονία του πατέρα μας. Γιατί 6 μήνες αφότου ο αγγειοχειρουργός του έκοψε το πόδι ο πατέρας μου πέθανε.

Οταν συνήλθαμε από το σοκ, ο σύζυγός μου άρχισε να ρωτάει γιατρούς εάν γνώριζαν τον συγκεκριμένο αγγειοχειρουργό. Σοκαρισμένοι ανακαλύπταμε ότι τον Mr Θάνατο τον γνωρίζει όλη σχεδόν η ιατρική πιάτσα. Οπως έμαθε ο σύζυγό μου ο συγκεκριμένος αγγειοχειρουργός μόλις μέσα σε 18 μήνες είχε οδηγήσει στον θάνατο 17 ασθενείς του! Το πιο προκλητικό είναι ότι η ιδιοκτησία του συγκεκριμένου ιδιωτικού νοσοκομείου τον κρατάει στη θέση του κι αυτό μας βάζει σε υποψίες ότι ο αγγειοχειρουργός έχει την κάλυψη του νοσοκομείου ειδικά όταν πρόκειται για ασθενείς με ακριβές και αξιόπιστες ασφάλειες…


Σας Ευχαριστώ θερμά για την Φιλοξενία

Επιτρέψτε μου να κρατήσω τόσο την δική μας ανωνυμία όσο και να μην σας αποκαλύψω το όνομα του γιατρού. Αλλωστε τον γνωρίζουν όλοι οι εμπλεκόμενοι και πιστεύω ότι εάν εξακολουθήσουν να τον καλύπτουν θα τους κοστίσει ακριβά…Το θέμα είναι ότι εμείς χάσαμε τον άνθρωπό μας…

η επιστολή στάλθηκε στο Κουρδιστό πορτοκάλι

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *