ροή ειδήσεων

Ryanair: Έχουμε αποζημιώσει το 98% των επιβατών



Ο Διευθυντής marketing της εταιρείας σε σημερινή του τοποθέτηση υπογράμμισε πως το 98% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις μαζικές ακυρώσεις πτήσεων της εταιρείας έχει αποζημιωθεί πλήρως ή του έχει δοθεί εναλλακτικός τρόπος ταξιδιού.


Αναλυτικά ο κ. Kenny Jacobs τόνισε πως η εταιρεία παρά το πρόβλημα που υπάρχει έχει προχωρήσει τάχιστα στην αποζημίωση των επιβατών που την επέλεξαν για να ταξιδέψουν και πως ένα μικρό ποσοστό (2%) από αυτούς δεν έχει ακόμη καταστεί δυνατό να εξυπηρετηθούν καθώς πρέπει οι ίδιοι να επικοινωνήσουν με εκπρόσωπο της εταιρείας.

Σημειώνεται πως η Ryanair έχει προχωρήσει σε ακύρωση 2.100 πτήσεων τον περασμένο μήνα (περίπου 50 πτήσεις την ημέρα) για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου ενώ πριν από μερικές ημέρες προχώρησε σε ακόμη 18.000 ακυρώσεις πτήσεων για τη χειμερινή περίοδο.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *