Μερίδιο από τα χρήματα που θα δαπανήσουν οι Έλληνες την Black Friday θέλουν να διεκδικήσουν και ορισμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ μέσω προσφορών
Μπορεί στην Ελλάδα την έλευση του Black Friday και τον "χορό να τον έσυραν" οι αλυσίδες τεχνολογίας όμως στην χώρα που γεννήθηκε, την Αμερική το παιχνίδι το κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα αυτές που διαθέτουν hyper markets με πρώτη και καλύτερη την Walt Mart.
Στην Ελλάδα η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έδειξε να να έχει εμπορικά αντανακλαστικά στο Black Friday είναι η Lidl η οποία για τις 24 Νοεμβρίου έχει ήδη προγραμματίσει να κάνει εκπτώσεις σε 11 προϊόντα της, κυρίως ηλεκτρικές συσκευές και μηχανήματα ενώ δεν λείπουν και τα τρόφιμα. Το μέγεθος των εκπτώσεων που αφορούν μόνο την συγκεκριμένη ημέρα ξεκινάει από 28% και φτάνει έως 43%.
Πέρα όμως από τα Lidl και όποιες προσφορές κάνουν και οι υπόλοιπες αλυσίδες που διαθέτουν φυσικά καταστήματα στο παιχνίδι της Black Friday έχουν μπει και τα ηλεκτρονικά καταστήματα σούπερ μάρκετ τα οποία με αυτό τον τρόπο θέλουν να κερδίσουν μερίδιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα, τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ διέθεταν ποσοστό κάτω του 1% στην συνολική αγορά όμως τα μερίδια τους αν και μικρά αυξάνονται ραγδαία μήνα με τον μήνα.
Στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ οι προσφορές για την Black Friday αφορούν κυρίως καθαριστικά και απορρυπαντικά, με έμφαση στις μεγάλες συσκευασίες ή στις πολυσυσκευασίες. Παράλληλα υπάρχουν αρκετές προσφορές - όπως όμως και τις υπόλοιπες ημέρες - όπου για κάθε προϊόν προσφέρεται ένα ακόμη δωρεάν.
Στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ οι προσφορές για την Black Friday αφορούν κυρίως καθαριστικά και απορρυπαντικά, με έμφαση στις μεγάλες συσκευασίες ή στις πολυσυσκευασίες. Παράλληλα υπάρχουν αρκετές προσφορές - όπως όμως και τις υπόλοιπες ημέρες - όπου για κάθε προϊόν προσφέρεται ένα ακόμη δωρεάν.
Φωτογραφία: AP Photo/Robert F. Bukaty
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.